Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 530 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
Здравейте. Може ли да изработите плъгин, който при влизане в игра след 10 секунди да речем да изписва HUD съобщение в какъвто цвят желание по средата горе на екрана. Съобщението нека е по ваш избор, аз после ще го променя. Може ли също да го направите с language документ, който мога да превеждам самото съобщение?
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
Заповядай
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
new const PLUGIN[] = "Welcome Message"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "AMXX-BG.INFO"
new pWelcome
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_dictionary("welcome.txt")
pWelcome = register_cvar("amx_welcome", "1")
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(10.0, "Welcome_MSG", id)
}
public Welcome_MSG(id)
{
if(get_pcvar_num(pWelcome) == 1)
{
new szUname[32] ; get_user_name(id, szUname, charsmax(szUname))
new szSname[32] ; get_user_name(0, szSname, charsmax(szSname))
set_hudmessage(155, 100, 0, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "%L", id, "WELCOME", szUname, szSname)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Код за потвърждение: Избери целия код
[en]
WELCOME = Zdravei %s dobre doshal v %s
Последно промяна от [N]eXuS на 13 Апр 2018, 15:36, променено общо 1 път.
-
User12
Извън линия - Потребител
- Мнения: 321
- Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
- Местоположение: Сливен
- Се отблагодари: 40 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
Няма ли да е по хубаво ако го направиш така :
Вместо така :
Код за потвърждение: Избери целия код
client_putinserver(id)(id)
{
set_task(10.0, "Welcome_MSG", id)
}
Все пак човека е писал при влизане в игра а не при свързване в сървъра , и ако му тегли малко повечко време и като влезе съобщението може да не му излезе ? поправете ме ако греша все пак .[N]eXuS написа: ↑13 Апр 2018, 10:31Код за потвърждение: Избери целия код
public client_connect(id) { set_task(10.0, "Welcome_MSG", id) }
Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
Попринцип да защото client_putinserver е когато играча вече е в съръра а connect когато се свързва, да това не го помислих, че ако тегли ресурсите по бавно или трудно се конектва ще има проблем мерси че го извести
Оправено е в първия ми пост !
Оправено е в първия ми пост !
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 530 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
Простете, но не работи правилно. Няма никакъв текстов документ в Lang папката, а при влизане в игра пише:
ML_NOTFOUND:Welcome нещо такова.
Да не би аз нещо да греша в инсталацията?
ML_NOTFOUND:Welcome нещо такова.
Да не би аз нещо да греша в инсталацията?
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
User12
Извън линия - Потребител
- Мнения: 321
- Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
- Местоположение: Сливен
- Се отблагодари: 40 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
Как очакваш да си направиш текста да излиза на различни езици като нямаш сложен ланг файла във папката ? Нормално е съобщението да не излиза , отговора ти се съдържа във въпроса ти .
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 530 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
ААА, ясно. Аз мислех, че ще се сложи автоматично.
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 530 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
Ми хора пак не става. Каквото и да добавя в текстовия документ welcome.txt пак в игра излиза ML_NOTFOUNT: и надписа, който съм превел примерно добре дошли.
Какво значи ML_NOTFOUND? Пробвах различни варианти в преведения текстов файл, но уви нищо.
Какво значи ML_NOTFOUND? Пробвах различни варианти в преведения текстов файл, но уви нищо.
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1810
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 370 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
Направи си lang файла с encoding UTF-8, ако не стане го направи на ANSI ли какво беше, не помня..
Иначе направих една версия, в която е без lang файл, ползвай ако искаш (не съм я тествал)
=>
Иначе направих една версия, в която е без lang файл, ползвай ако искаш (не съм я тествал)
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
// Defines
#define prefix "[Prefix]"
// New
new cvarenable
public plugin_init()
{
register_plugin("Welcome Message", "1.0", "Quarterback / F33L Th3 P0W3R.")
cvarenable = register_cvar("amx_welcome_msg", "1")
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(10.0, "cmdwelcome", id)
}
public cmdwelcome(id)
{
if(get_pcvar_num(cvarenable))
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 32)
set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.26, 2, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "%s Dobre doshul v servera, %s! Blq blq blq..",prefix,name)
}
}
По подразбиране в cvar-a е 1, няма нужда да го пишеш..[N]eXuS написа: ↑13 Апр 2018, 10:31 ЗаповядайКод за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> new const PLUGIN[] = "Welcome Message" new const VERSION[] = "1.0" new const AUTHOR[] = "AMXX-BG.INFO" new pWelcome public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_dictionary("welcome.txt") pWelcome = register_cvar("amx_welcome", "1") } public client_putinserver(id) { set_task(10.0, "Welcome_MSG", id) } public Welcome_MSG(id) { if(get_pcvar_num(pWelcome) == 1) { new szUname[32] ; get_user_name(id, szUname, charsmax(szUname)) new szSname[32] ; get_user_name(0, szSname, charsmax(szSname)) set_hudmessage(155, 100, 0, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "%L", id, "WELCOME", szUname, szSname) } return PLUGIN_HANDLED }
Код за потвърждение: Избери целия код
[en] WELCOME = Zdravei %s dobre doshal v %s
Код за потвърждение: Избери целия код
if(get_pcvar_num(pWelcome) == 1)
Код за потвърждение: Избери целия код
if(get_pcvar_num(pWelcome))
Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра
Ъъ нямаше да е лошо да качиш какво си и как си го направил ланг файла, аз съм ти дал даните какво трябва да има в файла аз съм ти го дал и това просто си направи един текстов документ с име welcome.txt и виш да не е welcome.txt.txt и го сложи в lang при другите txt и готово
в welcome.txt сложи това
и като ще правиш превод правиш го така например за бг превод
и общо тряба да е така
в welcome.txt сложи това
Код за потвърждение: Избери целия код
[en]
WELCOME = Zdravei %s dobre doshal v %s
Код за потвърждение: Избери целия код
[bg]
WELCOME = Здравей %s добре дошал в %s
Код за потвърждение: Избери целия код
[en]
WELCOME = Zdravei %s dobre doshal v %s
[bg]
WELCOME = Здравей %s добре дошал в %s
Така ми харесва така го правяF33L Th3 P0W3R. написа: ↑14 Апр 2018, 10:34 По подразбиране в cvar-a е 1, няма нужда да го пишеш..=>Код за потвърждение: Избери целия код
if(get_pcvar_num(pWelcome) == 1)
Код за потвърждение: Избери целия код
if(get_pcvar_num(pWelcome))
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 15 Отговори
- 6427 Преглеждания
-
Последно мнение от nameless.
-
- 2 Отговори
- 368 Преглеждания
-
Последно мнение от g0gIch2®
-
- 34 Отговори
- 11934 Преглеждания
-
Последно мнение от Scorpions95
-
- 8 Отговори
- 3773 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 6 Отговори
- 595 Преглеждания
-
Последно мнение от eddyy82
-
- 0 Отговори
- 1745 Преглеждания
-
Последно мнение от Coca Cola _-FxF-_
-
- 1 Отговори
- 964 Преглеждания
-
Последно мнение от d3ath2435
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта