Happy Hour

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
1Life1Dead
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 30 Май 2018, 21:38
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Happy Hour

Мнение от 1Life1Dead » 15 Юни 2018, 10:22

Здравейте, търся плъгин за "Happy Hour", който дава Double Frags (По 2 кила, вместо 1) за определени часове.

От 8 (08:00) сутринта до 12 (12:00) на обяд.
От 8 (20:00) вечерта до 12 (00:00) вечерта.

Когато има Happy Hour да изписва под радара "Happy Hour" със зелени букви.

Това да е само за хора с флаг "r".

Без звуци, без съобщения и без нищо излишно освен написаното! :)

Благодаря предварително.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Happy Hour

Мнение от OciXCrom » 15 Юни 2018, 14:42

При положение, че не може да се направи тези фрагове да се запазват в ранк системата, не виждам смисъл от подобен плъгин. Единствено ще ги показва като натиснеш ТАБ, а в ранк системата ще ги отчита като 1. Все пак може да го направим по този начин, ако мислиш, че има смисъл.

Аватар
Sh7eKaTa
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 23
Регистриран на: 30 Май 2018, 14:47
Се отблагодари: 2 пъти

Happy Hour

Мнение от Sh7eKaTa » 15 Юни 2018, 14:45


Аватар
1Life1Dead
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 30 Май 2018, 21:38
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Happy Hour

Мнение от 1Life1Dead » 15 Юни 2018, 18:26

OciXCrom™ написа: 15 Юни 2018, 14:42 При положение, че не може да се направи тези фрагове да се запазват в ранк системата, не виждам смисъл от подобен плъгин. Единствено ще ги показва като натиснеш ТАБ, а в ранк системата ще ги отчита като 1. Все пак може да го направим по този начин, ако мислиш, че има смисъл.
Щом е така нека да дава двойно пари, т.е. 800$ за кил с горепосочените изисквания :)

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Happy Hour

Мнение от OciXCrom » 15 Юни 2018, 19:45

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define MAX_MONEY 16000
#define BONUS_MONEY 800
#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_F

enum _:HappyHour
{
	Start,
	End
}

new const g_eHappyHour[][HappyHour] =
{
	{ 8, 12 },
	{ 20, 0 }
}

new g_iObject
new bool:g_bActive

public plugin_init()
{
	register_plugin("Happy Hour", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a", "1>0", "2>0", "1!2")
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "1=Round_Start")
	g_iObject = CreateHudSyncObj()
	OnRoundStart()
	set_task(1.0, "DisplayMessage", .flags = "b")
}

public OnRoundStart()
{
	g_bActive = false
	
	for(new i; i < sizeof(g_eHappyHour); i++)
	{
		if(is_happy_hour(g_eHappyHour[i][Start], g_eHappyHour[i][End]))
			g_bActive = true
	}
}

public OnPlayerKilled()
{
	if(g_bActive)
	{
		new iKiller = read_data(1)
		
		if(get_user_flags(iKiller) & VIP_FLAG)
		cs_set_user_money(iKiller, clamp(cs_get_user_money(iKiller) + BONUS_MONEY,. max = MAX_MONEY))
	}
}

public DisplayMessage()
{
	if(g_bActive)
	{
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
		ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, "Happy Hour e aktiven!^nIgrachite s flag ^"r^" poluchavat 800$ pri ubiistvo!")
	}
}


bool:is_happy_hour(const iStart, const iEnd)
{
    static iHour; time(iHour)
    return bool:(iStart < iEnd ? (iStart <= iHour < iEnd) : (iStart <= iHour || iHour < iEnd))
}

Аватар
1Life1Dead
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 30 Май 2018, 21:38
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Happy Hour

Мнение от 1Life1Dead » 15 Юни 2018, 20:03

OciXCrom™ написа: 15 Юни 2018, 19:45

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define MAX_MONEY 16000
#define BONUS_MONEY 800
#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_F

enum _:HappyHour
{
	Start,
	End
}

new const g_eHappyHour[][HappyHour] =
{
	{ 8, 12 },
	{ 20, 0 }
}

new g_iObject
new bool:g_bActive

public plugin_init()
{
	register_plugin("Happy Hour", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a", "1>0", "2>0", "1!2")
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "1=Round_Start")
	g_iObject = CreateHudSyncObj()
	OnRoundStart()
	set_task(1.0, "DisplayMessage", .flags = "b")
}

public OnRoundStart()
{
	g_bActive = false
	
	for(new i; i < sizeof(g_eHappyHour); i++)
	{
		if(is_happy_hour(g_eHappyHour[i][Start], g_eHappyHour[i][End]))
			g_bActive = true
	}
}

public OnPlayerKilled()
{
	if(g_bActive)
	{
		new iKiller = read_data(1)
		
		if(get_user_flags(iKiller) & VIP_FLAG)
		cs_set_user_money(iKiller, clamp(cs_get_user_money(iKiller) + BONUS_MONEY,. max = MAX_MONEY))
	}
}

public DisplayMessage()
{
	if(g_bActive)
	{
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
		ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, "Happy Hour e aktiven!^nIgrachite s flag ^"r^" poluchavat 800$ pri ubiistvo!")
	}
}


bool:is_happy_hour(const iStart, const iEnd)
{
    static iHour; time(iHour)
    return bool:(iStart < iEnd ? (iStart <= iHour < iEnd) : (iStart <= iHour || iHour < iEnd))
}
1-во / Щом се активира трябва да се чака смяна на мапа, за да се покаже под радара...
2-ро / Не дава по 800$ на убийство?
3-то / Ако може да не пресветка в зелено-бяло, а да си е само зелен.

За респаун сървър е! :)

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Happy Hour

Мнение от OciXCrom » 15 Юни 2018, 22:32

Проверката се прави в начало на рунда. Трябваше да кажеш, че е за respawn.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define MAX_MONEY 16000
#define BONUS_MONEY 800
#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_F
#define CHECK_FREQ 10.0
#define MSG_FREQ 1.0

enum _:HappyHour
{
	Start,
	End
}

new const g_eHappyHour[][HappyHour] =
{
	{ 8, 12 },
	{ 20, 0 }
}

new g_iObject
new bool:g_bActive

public plugin_init()
{
	register_plugin("Happy Hour", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a", "1>0", "2>0", "1!2")
	g_iObject = CreateHudSyncObj()
	CheckHappyHour()
	set_task(MSG_FREQ, "DisplayMessage", .flags = "b")
	set_task(CHECK_FREQ, "CheckHappyHour", .flags = "b")
}

public CheckHappyHour()
{
	g_bActive = false
	
	for(new i; i < sizeof(g_eHappyHour); i++)
	{
		if(is_happy_hour(g_eHappyHour[i][Start], g_eHappyHour[i][End]))
			g_bActive = true
	}
}

public OnPlayerKilled()
{
	if(g_bActive)
	{
		new iKiller = read_data(1)
		
		if(get_user_flags(iKiller) & VIP_FLAG)
			cs_set_user_money(iKiller, clamp(cs_get_user_money(iKiller) + BONUS_MONEY,. max = MAX_MONEY))
	}
}

public DisplayMessage()
{
	if(g_bActive)
	{
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.18, 0, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
		ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, "Happy Hour e aktiven!^nIgrachite s flag ^"r^" poluchavat 800$ pri ubiistvo!")
	}
}

bool:is_happy_hour(const iStart, const iEnd)
{
    static iHour; time(iHour)
    return bool:(iStart < iEnd ? (iStart <= iHour < iEnd) : (iStart <= iHour || iHour < iEnd))
}

Аватар
1Life1Dead
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 30 Май 2018, 21:38
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Happy Hour

Мнение от 1Life1Dead » 16 Юни 2018, 12:30

OciXCrom™ написа: 15 Юни 2018, 22:32 Проверката се прави в начало на рунда. Трябваше да кажеш, че е за respawn.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define MAX_MONEY 16000
#define BONUS_MONEY 800
#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_F
#define CHECK_FREQ 10.0
#define MSG_FREQ 1.0

enum _:HappyHour
{
	Start,
	End
}

new const g_eHappyHour[][HappyHour] =
{
	{ 8, 12 },
	{ 20, 0 }
}

new g_iObject
new bool:g_bActive

public plugin_init()
{
	register_plugin("Happy Hour", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a", "1>0", "2>0", "1!2")
	g_iObject = CreateHudSyncObj()
	CheckHappyHour()
	set_task(MSG_FREQ, "DisplayMessage", .flags = "b")
	set_task(CHECK_FREQ, "CheckHappyHour", .flags = "b")
}

public CheckHappyHour()
{
	g_bActive = false
	
	for(new i; i < sizeof(g_eHappyHour); i++)
	{
		if(is_happy_hour(g_eHappyHour[i][Start], g_eHappyHour[i][End]))
			g_bActive = true
	}
}

public OnPlayerKilled()
{
	if(g_bActive)
	{
		new iKiller = read_data(1)
		
		if(get_user_flags(iKiller) & VIP_FLAG)
			cs_set_user_money(iKiller, clamp(cs_get_user_money(iKiller) + BONUS_MONEY,. max = MAX_MONEY))
	}
}

public DisplayMessage()
{
	if(g_bActive)
	{
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.18, 0, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
		ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, "Happy Hour e aktiven!^nIgrachite s flag ^"r^" poluchavat 800$ pri ubiistvo!")
	}
}

bool:is_happy_hour(const iStart, const iEnd)
{
    static iHour; time(iHour)
    return bool:(iStart < iEnd ? (iStart <= iHour < iEnd) : (iStart <= iHour || iHour < iEnd))
}
1-во / Промених малко текста, виж как стана Снимка, ако може да отиде от долу на "Happy Hour [ON]".
2-ро / Промених малко и часовете, но поне това бачка.
3-то / Все още не дава по 800$ на кил, пробвах с хеадшот и нормален кил :/

Ето го след едита:
optihour.sma
(1.41 KiB) Свалено 126 пъти
optihour.sma
(1.41 KiB) Свалено 126 пъти
Благодаря предварително! :)

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Happy Hour

Мнение от OciXCrom » 16 Юни 2018, 15:07

1. Ползвай ^n за да преместиш текста по-долу. В кода умишлено съм сложил пример за да се досетиш, ама явно не си го видял.
3. Току що го тествах и си работи. Провери дали имаш флаг "r". Не обръщай внимание на това "+300$" което изписва, а на сумата пари, която имаш. Това "+300$" не може да се промени.

Аватар
1Life1Dead
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 30 Май 2018, 21:38
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Happy Hour

Мнение от 1Life1Dead » 16 Юни 2018, 15:12

OciXCrom™ написа: 16 Юни 2018, 15:07 1. Ползвай ^n за да преместиш текста по-долу. В кода умишлено съм сложил пример за да се досетиш, ама явно не си го видял.
3. Току що го тествах и си работи. Провери дали имаш флаг "r". Не обръщай внимание на това "+300$" което изписва, а на сумата пари, която имаш. Това "+300$" не може да се промени.
Оправих се! Мерси! :lock:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта