Да се промени цвета на TripMine

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
smurfavr
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 426
Регистриран на: 06 Окт 2016, 17:55
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Да се промени цвета на TripMine

Мнение от smurfavr » 29 Юни 2018, 16:03

Явно няма да го бъде.Ще ползвам друг такъв.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Да се промени цвета на TripMine

Мнение от OciXCrom » 30 Юни 2018, 16:37

Опитай така. Пренаписах го, обаче нямам си представа дали ще работи.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define m_pBeam 176
#define LINUX_OFFSET 4
#define BEAM_SPAWN_TIME 2.5
#define BEAM_RECHECK_TIME 0.05
#define BEAM_BRIGHTNESS 128
#define BEAM_NOISE 1
#define GLOW_BRIGHTNESS 128

new const g_iColors[][] =
{
	{ 0, 0, 0 }, 		// Team 0
	{ 0, 0, 255 }, 		// Team 1
	{ 255, 0, 0 }, 		// Team 2
	{ 0, 255, 0 }, 		// Team 3
	{ 255, 0, 255 } 	// Team 4
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Tripmine Color", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "monster_tripmine", "OnTripmineSpawn", 1)
}

public OnTripmineSpawn(iEnt)
{
	new id = pev(iEnt, pev_owner)
	
	if(!is_user_connected(id))
		return
		
	new iTeam = get_user_team(id)
	
	if(iTeam < sizeof(g_iColors))
		iTeam = 0
		
	new iData[4]
	iData[0] = iEnt
	
	for(new i = 1; i < sizeof(iData); i++)
		iData[i] = g_iColors[iTeam][i]
	
	fm_set_rendering(iEnt, kRenderFxGlowShell, g_iColors[iTeam][0], g_iColors[iTeam][1], g_iColors[iTeam][2], kRenderTransColor, GLOW_BRIGHTNESS)
	set_task(BEAM_SPAWN_TIME, "OnTripmineBeam", 0, iData, sizeof(iData))
}

public OnTripmineBeam(iData[4])
{
	if(!pev_valid(iData[0]))
		return
	
	new iBeam = get_pdata_cbase(iData[0], m_pBeam, LINUX_OFFSET)
	
	if(!pev_valid(iBeam))
	{
		set_task(BEAM_RECHECK_TIME, "OnTripmineBeam", 0, iData, sizeof(iData))
		return
	}
	
	new Float:fColor[3]
	
	for(new i = 1; i < sizeof(iData); i++)
		fColor[i - 1] = float(iData[i])
		
	set_pev(iBeam, pev_rendercolor, fColor)
	set_pev(iBeam, pev_renderamt, BEAM_BRIGHTNESS)
	set_pev(iBeam, pev_body, BEAM_NOISE)
}

Аватар
smurfavr
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 426
Регистриран на: 06 Окт 2016, 17:55
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Да се промени цвета на TripMine

Мнение от smurfavr » 01 Юли 2018, 18:55

Сложих мини и от двата отбора,но от тях не излиза никакъв лъч.Като ги поставих само за момент присветна зеленикав лъч и това си беше.
► Покажи скъсения текст

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Да се промени цвета на TripMine

Мнение от OciXCrom » 01 Юли 2018, 20:11

Има ли грешки в конзолата?

Аватар
smurfavr
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 426
Регистриран на: 06 Окт 2016, 17:55
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Да се промени цвета на TripMine

Мнение от smurfavr » 01 Юли 2018, 21:49

Не

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта