Вместо на натискам бутона "Е" (IN_USE) да бъде бутона "G" за използване на Skill-1
За Skill-2 е зададен бутона "R" (IN_RELOAD), нека това да се запази.
Благодаря предварително!
Код за потвърждение: Избери целия код
public Forward_CmdStart(id, UC_Handle, seed)
{
if(!is_user_alive(id))
return
if(!zp_get_user_zombie(id) || !class_lilith[id])
return
static Float:CurrentTime, Float:g_hud_delay[33]
CurrentTime = get_gametime()
if(CurrentTime - 1.0 > g_hud_delay[id])
{
show_lilith_hud(id)
if(pev(id, pev_solid) == SOLID_NOT)
set_pev(id, pev_solid, SOLID_BBOX)
g_hud_delay[id] = CurrentTime
}
static PressedButton
PressedButton = get_uc(UC_Handle, UC_Buttons)
if(PressedButton & IN_RELOAD)
{
if(g_skill2[id] != SKILL_READY)
return
if(!pev_valid(g_teleport_ent[id][ENT_MARK]))
return
set_uc(UC_Handle, UC_Buttons, IN_ATTACK2)
set_task(0.001, "action_teleport", id)
}
else if(PressedButton & IN_USE)
{
if(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING)
{
client_print(id, print_center, "You Can't Create Teleport Portal If You Ducking ...")
return
}
if(g_skill1[id] != SKILL_READY)
return
set_uc(UC_Handle, UC_Buttons, IN_ATTACK2)
set_task(0.001, "action_create_teleport_mark", id)
}
auto_unstuck(id)
}