Помощ с pev_buttons

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Помощ с pev_buttons

Мнение от YankoNL » 24 Окт 2018, 23:44

Нуждая се от помощ върху следния елемент по-долу.
Вместо на натискам бутона "Е" (IN_USE) да бъде бутона "G" за използване на Skill-1
За Skill-2 е зададен бутона "R" (IN_RELOAD), нека това да се запази.
Благодаря предварително! :)

Код за потвърждение: Избери целия код

public Forward_CmdStart(id, UC_Handle, seed)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return
	if(!zp_get_user_zombie(id) || !class_lilith[id])
		return
	
	static Float:CurrentTime, Float:g_hud_delay[33]
	CurrentTime = get_gametime()
	
	if(CurrentTime - 1.0 > g_hud_delay[id])
	{
		show_lilith_hud(id)
		
		if(pev(id, pev_solid) == SOLID_NOT)
			set_pev(id, pev_solid, SOLID_BBOX)
		
		g_hud_delay[id] = CurrentTime
	}
	
	static PressedButton
	PressedButton = get_uc(UC_Handle, UC_Buttons)
	
	if(PressedButton & IN_RELOAD)
	{
		if(g_skill2[id] != SKILL_READY)
			return
		if(!pev_valid(g_teleport_ent[id][ENT_MARK]))
			return
			
		set_uc(UC_Handle, UC_Buttons, IN_ATTACK2)
		set_task(0.001, "action_teleport", id)
	}
	else if(PressedButton & IN_USE)
	{
		if(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING)
		{
			client_print(id, print_center, "You Can't Create Teleport Portal If You Ducking ...")
			return
		}
		
		if(g_skill1[id] != SKILL_READY)
			return
		
		set_uc(UC_Handle, UC_Buttons, IN_ATTACK2)
		set_task(0.001, "action_create_teleport_mark", id)
	}
	
	auto_unstuck(id)
}
Ако искате целия код, пращам на лс на само на хора които знаят как да процедират!

Аватар
SmirnoffBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 267
Регистриран на: 27 Ное 2016, 19:43
Местоположение: nz
Се отблагодари: 77 пъти
Получена благодарност: 38 пъти
Обратна връзка:

Помощ с pev_buttons

Мнение от SmirnoffBG » 25 Окт 2018, 02:27

Чрез тези функции ти не засичаш кое копче се натиска, а коя функция се задейства.
Ако на човека презареждането му е на "T" то тогава като натисне "R" нищо няма да стане.
Същото и с "G", ако искаш да го хванеш трябва да засечеш кога клиента ползва "drop" и да се надяваш че "drop" му е на "G"
El-Super Respawn = 87.121.54.85:27016
BG Trewa Respawn = 91.92.137.205:27015

Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Помощ с pev_buttons

Мнение от YankoNL » 25 Окт 2018, 08:17

А как да задам да е на съответното копче? Възможно ли е само тази част която съм пратил да се обработи или трябва целия код?

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Помощ с pev_buttons

Мнение от OciXCrom » 26 Окт 2018, 14:59

Не можеш да го зададеш на някое копче. Ако искаш да е на G, трябва да се свърже командата която е на това копче, именно drop. Имай предвид, че ако направиш това, няма да можеш да хвърляш оръжия или пък ще хвърляш оръжието всеки път когато се опиташ да използваш skill-а. Направих първия вариант:

Код за потвърждение: Избери целия код

public Forward_CmdStart(id, UC_Handle, seed)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return
	if(!zp_get_user_zombie(id) || !class_lilith[id])
		return
	
	static Float:CurrentTime, Float:g_hud_delay[33]
	CurrentTime = get_gametime()
	
	if(CurrentTime - 1.0 > g_hud_delay[id])
	{
		show_lilith_hud(id)
		
		if(pev(id, pev_solid) == SOLID_NOT)
			set_pev(id, pev_solid, SOLID_BBOX)
		
		g_hud_delay[id] = CurrentTime
	}
	
	static PressedButton
	PressedButton = get_uc(UC_Handle, UC_Buttons)
	
	if(PressedButton & IN_RELOAD)
	{
		if(g_skill2[id] != SKILL_READY)
			return
		if(!pev_valid(g_teleport_ent[id][ENT_MARK]))
			return
			
		set_uc(UC_Handle, UC_Buttons, IN_ATTACK2)
		set_task(0.001, "action_teleport", id)
	}
	
	auto_unstuck(id)
}

public Skill1_Drop(id)
{
	if(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING)
	{
		client_print(id, print_center, "You Can't Create Teleport Portal If You Ducking ...")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if(g_skill1[id] != SKILL_READY)
		return PLUGIN_HANDLED
	
	set_pev(id, pev_button, IN_ATTACK2)
	set_task(0.001, "action_create_teleport_mark", id)
	return PLUGIN_HANDLED
}
Също трябва да добавиш и този ред в plugin_init:

Код за потвърждение: Избери целия код

regsiter_clcmd("drop", "Skill1_Drop")

Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Помощ с pev_buttons

Мнение от YankoNL » 27 Окт 2018, 01:16

Благодаря ти получи се!
Ако има нещо друго ще пиша пак.
Можете да локвате :lock: :lock: :lock:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта