Eфект на дух при убийство.

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
monk
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 156
Регистриран на: 22 Окт 2016, 18:08
Местоположение: /gym
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Eфект на дух при убийство.

Мнение от monk » 22 Окт 2016, 22:07

Здравейте, първо адмираций за труда който полагате. Някой може да каже ти си поредния, който копира останалите, но не е така. Идеята ми се стори доста интересна и се опитах да направя нещо подобно, но не ми се получи и се надявам Вие да ми подадете рамо. Модела да може да се задава независимо да ли е scientist или някакъв друг.
Прилагам снимка - http://prikachi.com/images/245/8943245x.png
My body is like breakfast, lunch, and dinner. I don't think about it, I just have it.
- Arnold Schwarzenegger
--
45.144.155.105:27029 -Ex0t1C-pLay # > Dust 2 Only <
--

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: Eфект на дух при убийство.

Мнение от WaLkZ » 22 Окт 2016, 23:25

А това сигурен ли си, че е модел.

Аватар
monk
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 156
Регистриран на: 22 Окт 2016, 18:08
Местоположение: /gym
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Re: Eфект на дух при убийство.

Мнение от monk » 22 Окт 2016, 23:28

Ами мисля, че е, дори да не е и с модел нямам проблеми.
My body is like breakfast, lunch, and dinner. I don't think about it, I just have it.
- Arnold Schwarzenegger
--
45.144.155.105:27029 -Ex0t1C-pLay # > Dust 2 Only <
--

Аватар
3agopka
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 20 Окт 2016, 21:36
Получена благодарност: 1 път

Re: Eфект на дух при убийство.

Мнение от 3agopka » 23 Окт 2016, 18:04

Това не може да е модел.Според мен е sprites!Ако си го видял някъде където си играл.Просто го потърси на компа си - вече си го свалил...

Аватар
monk
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 156
Регистриран на: 22 Окт 2016, 18:08
Местоположение: /gym
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Re: Eфект на дух при убийство.

Мнение от monk » 23 Окт 2016, 19:33

Мисля, че е модел понеже при тегленето се загледах и не забелязах нищо, използва модел/спрайт от енджина, но както и да е. Ако може да го направите ще съм благодарен.
My body is like breakfast, lunch, and dinner. I don't think about it, I just have it.
- Arnold Schwarzenegger
--
45.144.155.105:27029 -Ex0t1C-pLay # > Dust 2 Only <
--

Аватар
3agopka
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 20 Окт 2016, 21:36
Получена благодарност: 1 път

Re: Eфект на дух при убийство.

Мнение от 3agopka » 23 Окт 2016, 19:50

Прикачи файла за да може някой да направи каквото желаеш

Аватар
monk
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 156
Регистриран на: 22 Окт 2016, 18:08
Местоположение: /gym
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Re: Eфект на дух при убийство.

Мнение от monk » 23 Окт 2016, 22:05

Заповядай
Както казах нямам проблем, трябва ми само соурс кода и аз ще си го донаглася. :)
Последно промяна от Petrowch0 на 23 Окт 2016, 22:09, променено общо 1 път.
Причина: Премахнат временен линк за даунлоад. Съдържанието е качено във форума.
My body is like breakfast, lunch, and dinner. I don't think about it, I just have it.
- Arnold Schwarzenegger
--
45.144.155.105:27029 -Ex0t1C-pLay # > Dust 2 Only <
--

Аватар
3agopka
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 20 Окт 2016, 21:36
Получена благодарност: 1 път

Re: Eфект на дух при убийство.

Мнение от 3agopka » 23 Окт 2016, 22:15

Пробвай с това ако можеш да си го редактираш...

Код за потвърждение: Избери целия код

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Death Effect"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sneaky.amxx | GlobalModders.net"

#define EFFECT_CLASSNAME "love_saigon"
#define TASK_REVIVE 4415

new Float:g_DeadBody[33][3], g_DeathGod_SprID

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_think(EFFECT_CLASSNAME, "fw_EffectThink")
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled_Post", 1)
}

public plugin_precache()
{
	g_DeathGod_SprID = precache_model("sprites/zomb_death.spr")
	precache_model("models/effect/ghost.mdl")
}

public fw_PlayerKilled_Post(Victim, Attacker)
{
	// Handle Shit
	static Float:Origin[3]; pev(Victim, pev_origin, Origin)
	g_DeadBody[Victim] = Origin
	
	// Death Effect
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_SPRITE)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2] + 16.0)
	write_short(g_DeathGod_SprID)
	write_byte(4)
	write_byte(255)
	message_end()
	
	set_task(0.5, "Check_PlayerDeath", Victim+TASK_REVIVE)
}

public Check_PlayerDeath(id)
{
	id -= TASK_REVIVE
	
	if(is_user_alive(id))
		return
	if(pev(id, pev_deadflag) != 2)
	{
		set_task(0.25, "Check_PlayerDeath", id+TASK_REVIVE)
		return
	}
	
	static Float:Velocity[3]; Velocity[2] = 150.0
	Send_EffectModel(g_DeadBody[id], Velocity, "models/effect/ghost.mdl", 2.0, 0)
}

public fw_EffectThink(Ent)
{
	if(!pev_valid(Ent))
		return
		
	set_pev(Ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.01)
	set_pev(Ent, pev_flags, FL_KILLME)
}

public Send_EffectModel(Float:Origin[3], Float:Velocity[3], const Model[], Float:Time, Anim)
{
	static Ent; Ent = create_entity("info_target")
	if(!pev_valid(Ent)) return 
	
	// Set Properties
	set_pev(Ent, pev_takedamage, DAMAGE_NO)
	set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_NOT)
	set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
	
	// Set Sprite
	set_pev(Ent, pev_classname, EFFECT_CLASSNAME)
	engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, Model)
	
	// Set Rendering
	set_pev(Ent, pev_renderfx, kRenderFxNone)
	set_pev(Ent, pev_rendermode, kRenderTransAdd)
	set_pev(Ent, pev_renderamt, 255.0)
	
	// Set other & Origin
	engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin)
	set_pev(Ent, pev_velocity, Velocity)
	
	// Animation
	set_pev(Ent, pev_animtime, get_gametime())
	set_pev(Ent, pev_framerate, 1.0)
	set_pev(Ent, pev_sequence, Anim)
		
	// Force Think
	set_pev(Ent, pev_nextthink, get_gametime() + Time)
}

Аватар
monk
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 156
Регистриран на: 22 Окт 2016, 18:08
Местоположение: /gym
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Re: Eфект на дух при убийство.

Мнение от monk » 24 Окт 2016, 09:58

Плъгина работи перфектно, много ти благодаря. Жив и здрав! Може да заключвате :)
My body is like breakfast, lunch, and dinner. I don't think about it, I just have it.
- Arnold Schwarzenegger
--
45.144.155.105:27029 -Ex0t1C-pLay # > Dust 2 Only <
--

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта