Заявка за гранати при headshot

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
viewsonic
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 135
Регистриран на: 09 Юни 2018, 17:46
Се отблагодари: 22 пъти
Обратна връзка:

Заявка за гранати при headshot

Мнение от viewsonic » 25 Ное 2018, 23:09

  • при headshot да дава по една "HE" граната..
    плъгина искам да е без хъд съобщения


    :bg:

Код за потвърждение: Избери целия код

93.123.18.76:27016

Аватар
southdivision
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 279
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:17
Местоположение: София
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Заявка за гранати при headshot

Мнение от southdivision » 25 Ное 2018, 23:24


Аватар
viewsonic
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 135
Регистриран на: 09 Юни 2018, 17:46
Се отблагодари: 22 пъти
Обратна връзка:

Заявка за гранати при headshot

Мнение от viewsonic » 25 Ное 2018, 23:35

  • имам проблем със компилацията!

Код за потвърждение: Избери целия код

//// reapi_he_grenade_on_hs.sma
// C:\Users\alons\Downloads\amxmodx-1.8.2-base-windows\addons\amxmodx\scripting\reapi_he_grenade_on_hs.sma(2) : fatal error 100: cannot read from file: "reapi"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file C:\Users\alons\Downloads\amxmodx-1.8.2-base-windows\addons\amxmodx\scripting\compiled\reapi_he_grenade_on_hs.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,28 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...
  • качвам и плъгина сма кода!!!

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new NADE_PICKUP_SOUND[] = "items/9mmclip1.wav"

new g_cvar_max_grenades

public plugin_init()
{
	register_plugin("HE Grenade On Headshot", "1.0", "WaLkZ")
	
	g_cvar_max_grenades = register_cvar("max_grenades", "10")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayerKilled", true)
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(NADE_PICKUP_SOUND)
}

public CBasePlayerKilled(const iVictim, iAttacker, iGib)
{
	if (!is_user_connected(iAttacker) || !get_member(iVictim, m_bHeadshotKilled))
	{
		return
	}
	
	new iGrenadesNum = rg_get_user_bpammo(iAttacker, WEAPON_HEGRENADE)
    
	if (iGrenadesNum == get_pcvar_num(g_cvar_max_grenades))
	{
		return
	}
	
	if (iGrenadesNum > 0)
	{
		rg_set_user_bpammo(iAttacker, WEAPON_HEGRENADE, iGrenadesNum + 1)
	}
	else
	{
		rg_give_item(iAttacker, "weapon_hegrenade")
	}
	
	emit_sound(iAttacker, CHAN_WEAPON, NADE_PICKUP_SOUND, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}

Код за потвърждение: Избери целия код

93.123.18.76:27016

Аватар
~jeff
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 158
Регистриран на: 24 Ное 2018, 12:39
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 27 пъти

Заявка за гранати при headshot

Мнение от ~jeff » 25 Ное 2018, 23:47

Липсващи библиотеки, а по-точно -> reapi
Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law and repeat after me: I AM FREE

Аватар
viewsonic
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 135
Регистриран на: 09 Юни 2018, 17:46
Се отблагодари: 22 пъти
Обратна връзка:

Заявка за гранати при headshot

Мнение от viewsonic » 26 Ное 2018, 00:23

~jeff написа: 25 Ное 2018, 23:47 Липсващи библиотеки, а по-точно -> reapi
  • Благодаря!! :gamer2:
може да :lock:

Код за потвърждение: Избери целия код

93.123.18.76:27016

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта