- при headshot да дава по една "HE" граната..
плъгина искам да е без хъд съобщения
Заявка за гранати при headshot
-
viewsonic
Извън линия - Потребител
- Мнения: 135
- Регистриран на: 09 Юни 2018, 17:46
- Се отблагодари: 22 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за гранати при headshot
Код за потвърждение: Избери целия код
93.123.18.76:27016
-
southdivision
Извън линия - Потребител
- Мнения: 279
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:17
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
-
viewsonic
Извън линия - Потребител
- Мнения: 135
- Регистриран на: 09 Юни 2018, 17:46
- Се отблагодари: 22 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за гранати при headshot
- имам проблем със компилацията!
Код за потвърждение: Избери целия код
//// reapi_he_grenade_on_hs.sma
// C:\Users\alons\Downloads\amxmodx-1.8.2-base-windows\addons\amxmodx\scripting\reapi_he_grenade_on_hs.sma(2) : fatal error 100: cannot read from file: "reapi"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file C:\Users\alons\Downloads\amxmodx-1.8.2-base-windows\addons\amxmodx\scripting\compiled\reapi_he_grenade_on_hs.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,28 sec
// ----------------------------------------
Press enter to exit ...
- качвам и плъгина сма кода!!!
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new NADE_PICKUP_SOUND[] = "items/9mmclip1.wav"
new g_cvar_max_grenades
public plugin_init()
{
register_plugin("HE Grenade On Headshot", "1.0", "WaLkZ")
g_cvar_max_grenades = register_cvar("max_grenades", "10")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayerKilled", true)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(NADE_PICKUP_SOUND)
}
public CBasePlayerKilled(const iVictim, iAttacker, iGib)
{
if (!is_user_connected(iAttacker) || !get_member(iVictim, m_bHeadshotKilled))
{
return
}
new iGrenadesNum = rg_get_user_bpammo(iAttacker, WEAPON_HEGRENADE)
if (iGrenadesNum == get_pcvar_num(g_cvar_max_grenades))
{
return
}
if (iGrenadesNum > 0)
{
rg_set_user_bpammo(iAttacker, WEAPON_HEGRENADE, iGrenadesNum + 1)
}
else
{
rg_give_item(iAttacker, "weapon_hegrenade")
}
emit_sound(iAttacker, CHAN_WEAPON, NADE_PICKUP_SOUND, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
Код за потвърждение: Избери целия код
93.123.18.76:27016
-
~jeff
Извън линия - Потребител
- Мнения: 158
- Регистриран на: 24 Ное 2018, 12:39
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 27 пъти
Заявка за гранати при headshot
Липсващи библиотеки, а по-точно -> reapi
Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law and repeat after me: I AM FREE
-
viewsonic
Извън линия - Потребител
- Мнения: 135
- Регистриран на: 09 Юни 2018, 17:46
- Се отблагодари: 22 пъти
- Обратна връзка:
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 1044 Преглеждания
-
Последно мнение от ChrisBenoit
-
- 9 Отговори
- 589 Преглеждания
-
Последно мнение от zolfeca
-
- 2 Отговори
- 1758 Преглеждания
-
Последно мнение от thoughtz
-
- 6 Отговори
- 323 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
-
- 0 Отговори
- 982 Преглеждания
-
Последно мнение от menkisa
-
- 1 Отговори
- 680 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 4 Отговори
- 2356 Преглеждания
-
Последно мнение от kifii
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта