Real Snow - без синята мъгла

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

Real Snow - без синята мъгла

Мнение от Maverick » 04 Дек 2018, 20:17

Изображение

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN  "Snow"
#define VERSION "0.6"
#define AUTHOR  "Mistrick / edit LAWLIET / Nickron"

#define get_bit(%1,%2)  (%1 & (1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))
#define set_bit(%1,%2)  (%1 |= (1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))
#define reset_bit(%1,%2)        (%1 &= ~(1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))

#define MAXCLIENTS 32
#define SNOW_SPRITE "sprites/lawliet_snow/lawliet_snow.spr"
#define CLASSNAME "SnowEntity"

new g_bAlive;

new g_iSpriteSnow;
new g_iMaxPlayers;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
	register_cvar("lawliet", "ny_RainingSnow", FCVAR_SERVER);
	
	new ent = create_entity("info_target");
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, CLASSNAME);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0);
	
	register_think(CLASSNAME, "ThinkSnow");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn_Post", 1);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "HamPlayerKilled_Post", 1);
	
	g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
public plugin_precache()
{
	g_iSpriteSnow = precache_model(SNOW_SPRITE);
}
public Ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if(is_user_alive(id)) set_bit(g_bAlive, id);
}
public Event_NewRound(){
	set_fog(0, 255, 255);
	set_lights ("c");
}
public HamPlayerKilled_Post(id)
{
	reset_bit(g_bAlive, id);
}
public ThinkSnow(ent)
{
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.05);
	
	static id;
	for(id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++)
	{
		if(!get_bit(g_bAlive, id)) continue;
		
		new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
		FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
		iOrigin[0] += random_num(-1000, 1000);
		iOrigin[1] += random_num(-1000, 1000);
		iOrigin[2] += random_num(100, 200);
		UTIL_CreateSnow(iOrigin, g_iSpriteSnow, 1, 1, 4);
	}
}
stock UTIL_CreateSnow(const iOrigin[3], const iSpriteID, const iCount, const iLife, const iScale)
{
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_SPRITETRAIL);
	write_coord(iOrigin[0]);        // start position (X)
	write_coord(iOrigin[1]);        // start position (Y)
	write_coord(iOrigin[2]);        // start position (Z)
	write_coord(iOrigin[0]);                // end position (X)
	write_coord(iOrigin[1]);                // end position (Y)
	write_coord(iOrigin[2]);                // end position (Z)
	write_short(iSpriteID);                 // sprite index
	write_byte(iCount);                             // number of snow
	write_byte(iLife);                              // life in 0.1's
	write_byte(iScale);                             // scale in 0.1's
	write_byte(random_num(1, 5));   // velocity along vector in 10's
	write_byte(random_num(1, 3));   // randomness of velocity in 10's
	message_end();
}

stock set_fog(red, green, blue){
	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("Fog"));
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	write_long(_:0.00050)
	message_end();
}
RealSnow_AMXX_XMas2015.rar
(16.5 KiB) Свалено 410 пъти
RealSnow_AMXX_XMas2015.rar
(16.5 KiB) Свалено 410 пъти
Тоест ако е възможно да си останат само сините снежинки. :)

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Real Snow - без синята мъгла

Мнение от WaLkZ » 04 Дек 2018, 21:10

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN  "Snow"
#define VERSION "0.6"
#define AUTHOR  "Mistrick / edit LAWLIET / Nickron"

#define get_bit(%1,%2)  (%1 & (1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))
#define set_bit(%1,%2)  (%1 |= (1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))
#define reset_bit(%1,%2)        (%1 &= ~(1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))

#define MAXCLIENTS 32
#define SNOW_SPRITE "sprites/lawliet_snow/lawliet_snow.spr"
#define CLASSNAME "SnowEntity"

new g_bAlive;

new g_iSpriteSnow;
new g_iMaxPlayers;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_cvar("lawliet", "ny_RainingSnow", FCVAR_SERVER);
	
	new ent = create_entity("info_target");
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, CLASSNAME);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0);
	
	register_think(CLASSNAME, "ThinkSnow");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn_Post", 1);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "HamPlayerKilled_Post", 1);
	
	g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
public plugin_precache()
{
	g_iSpriteSnow = precache_model(SNOW_SPRITE);
}
public Ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if(is_user_alive(id)) set_bit(g_bAlive, id);
}
public HamPlayerKilled_Post(id)
{
	reset_bit(g_bAlive, id);
}
public ThinkSnow(ent)
{
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.05);
	
	static id;
	for(id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++)
	{
		if(!get_bit(g_bAlive, id)) continue;
		
		new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
		FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
		iOrigin[0] += random_num(-1000, 1000);
		iOrigin[1] += random_num(-1000, 1000);
		iOrigin[2] += random_num(100, 200);
		UTIL_CreateSnow(iOrigin, g_iSpriteSnow, 1, 1, 4);
	}
}
stock UTIL_CreateSnow(const iOrigin[3], const iSpriteID, const iCount, const iLife, const iScale)
{
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_SPRITETRAIL);
	write_coord(iOrigin[0]);        // start position (X)
	write_coord(iOrigin[1]);        // start position (Y)
	write_coord(iOrigin[2]);        // start position (Z)
	write_coord(iOrigin[0]);                // end position (X)
	write_coord(iOrigin[1]);                // end position (Y)
	write_coord(iOrigin[2]);                // end position (Z)
	write_short(iSpriteID);                 // sprite index
	write_byte(iCount);                             // number of snow
	write_byte(iLife);                              // life in 0.1's
	write_byte(iScale);                             // scale in 0.1's
	write_byte(random_num(1, 5));   // velocity along vector in 10's
	write_byte(random_num(1, 3));   // randomness of velocity in 10's
	message_end();
}
}

Аватар
BornToPorn
Извън линия
Баннат
Баннат
Мнения: 223
Регистриран на: 11 Ное 2018, 15:25
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 1 път

Real Snow - без синята мъгла

Мнение от BornToPorn » 04 Дек 2018, 21:12

WaLkZ написа: 04 Дек 2018, 21:10

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN  "Snow"
#define VERSION "0.6"
#define AUTHOR  "Mistrick / edit LAWLIET / Nickron"

#define get_bit(%1,%2)  (%1 & (1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))
#define set_bit(%1,%2)  (%1 |= (1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))
#define reset_bit(%1,%2)        (%1 &= ~(1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))

#define MAXCLIENTS 32
#define SNOW_SPRITE "sprites/lawliet_snow/lawliet_snow.spr"
#define CLASSNAME "SnowEntity"

new g_bAlive;

new g_iSpriteSnow;
new g_iMaxPlayers;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
	register_cvar("lawliet", "ny_RainingSnow", FCVAR_SERVER);
	
	new ent = create_entity("info_target");
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, CLASSNAME);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0);
	
	register_think(CLASSNAME, "ThinkSnow");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn_Post", 1);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "HamPlayerKilled_Post", 1);
	
	g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
public plugin_precache()
{
	g_iSpriteSnow = precache_model(SNOW_SPRITE);
}
public Ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if(is_user_alive(id)) set_bit(g_bAlive, id);
}
public Event_NewRound(){
	set_lights ("c");
}
public HamPlayerKilled_Post(id)
{
	reset_bit(g_bAlive, id);
}
public ThinkSnow(ent)
{
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.05);
	
	static id;
	for(id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++)
	{
		if(!get_bit(g_bAlive, id)) continue;
		
		new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
		FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
		iOrigin[0] += random_num(-1000, 1000);
		iOrigin[1] += random_num(-1000, 1000);
		iOrigin[2] += random_num(100, 200);
		UTIL_CreateSnow(iOrigin, g_iSpriteSnow, 1, 1, 4);
	}
}
stock UTIL_CreateSnow(const iOrigin[3], const iSpriteID, const iCount, const iLife, const iScale)
{
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_SPRITETRAIL);
	write_coord(iOrigin[0]);        // start position (X)
	write_coord(iOrigin[1]);        // start position (Y)
	write_coord(iOrigin[2]);        // start position (Z)
	write_coord(iOrigin[0]);                // end position (X)
	write_coord(iOrigin[1]);                // end position (Y)
	write_coord(iOrigin[2]);                // end position (Z)
	write_short(iSpriteID);                 // sprite index
	write_byte(iCount);                             // number of snow
	write_byte(iLife);                              // life in 0.1's
	write_byte(iScale);                             // scale in 0.1's
	write_byte(random_num(1, 5));   // velocity along vector in 10's
	write_byte(random_num(1, 3));   // randomness of velocity in 10's
	message_end();
}
}
А, WalkZ да попитам в момента си направил плъгина само сини снежники... ?
Причина за бан: невъзпитано хлапе, неблагодарност, неграмотност, несериозност, многобройни опити за създаване еднодневки, лигавене, липса на мозъчни гънки, създаване нови акаунти след наложени банове, неспособност да разбере най-просто правило и нарушаване на едно и също правило всеки път въпреки един куп направени забележки от страна на администратор. Нека и всички да видят за какво хлапе става дума - https://i.imgur.com/EnHVL69.png

Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

Real Snow - без синята мъгла

Мнение от Maverick » 05 Дек 2018, 00:18

То по принцип си е само сини снежинки, тея белите са от друг.

Добавено преди 2 часа 55 минути 9 секунди:
Добре сега я няма тая синя мъгла, но все още си е по-тъмно от нормалното. Би трявало да си е светло. :mad:
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Real Snow - без синята мъгла

Мнение от OciXCrom » 05 Дек 2018, 14:32

Няма нищо в кода което да прави картата по-тъмна от нормалната. Може би ти изглежда така защото небето е различно.

Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

Real Snow - без синята мъгла

Мнение от Maverick » 05 Дек 2018, 14:43

Би трябвало да има такова нещо, защото самият плъгин започва затъмнява/пуска синята мъгла, когато рунда започне.

Ето преди да е започнал рунда снимка:

Изображение

и след като е започнал.

Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Real Snow - без синята мъгла

Мнение от OciXCrom » 05 Дек 2018, 15:03

Мне, проверих всеки ред в кода и не намерих нищо друго освен снежинките. Ако искаш спри плъгина за да се увериш, че не е от него.

Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

Real Snow - без синята мъгла

Мнение от Maverick » 05 Дек 2018, 15:47

Да това го правих доста пъти и може да се каже, че съм се уверил на задоволитено ниво. Без него и преди да започне рунда като се смени нова картата си е с нормалната светлина.

Добавено преди 34 минути 5 секунди:
Добре след малка консултация с Sneaky.amxx това е резултата и работи както исках.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN  "Snow"
#define VERSION "0.6"
#define AUTHOR  "Mistrick / edit LAWLIET / Nickron"

#define get_bit(%1,%2)  (%1 & (1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))
#define set_bit(%1,%2)  (%1 |= (1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))
#define reset_bit(%1,%2)        (%1 &= ~(1 << (%2 & MAXCLIENTS-1)))

#define MAXCLIENTS 32
#define SNOW_SPRITE "sprites/lawliet_snow/lawliet_snow.spr"
#define CLASSNAME "SnowEntity"

new g_bAlive;

new g_iSpriteSnow;
new g_iMaxPlayers;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	//register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
	register_cvar("lawliet", "ny_RainingSnow", FCVAR_SERVER);
	
	new ent = create_entity("info_target");
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, CLASSNAME);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0);
	
	register_think(CLASSNAME, "ThinkSnow");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn_Post", 1);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "HamPlayerKilled_Post", 1);
	
	g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
public plugin_precache()
{
	g_iSpriteSnow = precache_model(SNOW_SPRITE);
}
public Ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if(is_user_alive(id)) set_bit(g_bAlive, id);
}
public Event_NewRound(){
//	set_fog(0, 255, 255);
//	set_lights ("c");
}
public HamPlayerKilled_Post(id)
{
	reset_bit(g_bAlive, id);
}
public ThinkSnow(ent)
{
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.05);
	
	static id;
	for(id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++)
	{
		if(!get_bit(g_bAlive, id)) continue;
		
		new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
		FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
		iOrigin[0] += random_num(-1000, 1000);
		iOrigin[1] += random_num(-1000, 1000);
		iOrigin[2] += random_num(100, 200);
		UTIL_CreateSnow(iOrigin, g_iSpriteSnow, 1, 1, 4);
	}
}
stock UTIL_CreateSnow(const iOrigin[3], const iSpriteID, const iCount, const iLife, const iScale)
{
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_SPRITETRAIL);
	write_coord(iOrigin[0]);        // start position (X)
	write_coord(iOrigin[1]);        // start position (Y)
	write_coord(iOrigin[2]);        // start position (Z)
	write_coord(iOrigin[0]);                // end position (X)
	write_coord(iOrigin[1]);                // end position (Y)
	write_coord(iOrigin[2]);                // end position (Z)
	write_short(iSpriteID);                 // sprite index
	write_byte(iCount);                             // number of snow
	write_byte(iLife);                              // life in 0.1's
	write_byte(iScale);                             // scale in 0.1's
	write_byte(random_num(1, 5));   // velocity along vector in 10's
	write_byte(random_num(1, 3));   // randomness of velocity in 10's
	message_end();
}

stock set_fog(red, green, blue){
	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("Fog"));
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	write_long(_:0.00050)
	message_end();
}
Изображение

Благодаря за помоща на всички. :)

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Real Snow - без синята мъгла

Мнение от OciXCrom » 05 Дек 2018, 20:38

Аз помислих, че говориш за редактирания код на WaLkZ и там реално няма такова нещо. Както и да е.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта