Този плъгин го гледах в няколко сръбски сървъра и е доста удобно за строене. Вече 2ри час ровя из нета и не можах да намеря нищо.
Ако някой е виждал/може да направи/може да намери ще бъде прекрасно, но трябва да е само за BUILD TIME без prepare time само и единствено когато строят и после да изчезва, а админи с флаг rcon да го имат постоянно
Благодарско предварително
Hook само в Build Time [ Base Builder ]
Re: Hook само в Build Time [ Base Builder ]
Нищо не обясни.. Админите с rcon го разбрахме, но останалите който да го ползват да бъдат всички играчи или пак вип/админ с даден флаг?
-
dyanaka
Извън линия - Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 29 Окт 2016, 05:19
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Hook само в Build Time [ Base Builder ]
Еми не съм дал флаг значи всички да могат да го ползватRichma написа:Нищо не обясни.. Админите с rcon го разбрахме, но останалите който да го ползват да бъдат всички играчи или пак вип/админ с даден флаг?
-
JustInCase
Извън линия - Потребител
- Мнения: 582
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Hook само в Build Time [ Base Builder ]
Ще се пробвам да го направя но ми трябва .sma на Base Builder плъгина ти.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE
ONLINE
Re: Hook само в Build Time [ Base Builder ]
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
/* Tirant Zombie Base Builder or Veco Zombie Base Builder */
#define USE_TIRANT_ZBB
//#define USE_VECO_ZBB
#if defined USE_TIRANT_ZBB
#include <basebuilder>
#define IsBuildPhase() bb_is_build_phase()
#endif
#if defined USE_VECO_ZBB
#include <vzbb_mod>
#define IsBuildPhase() user_can_build()
#endif
new bool:g_bHook[ 33 ];
new gHookOrigins[ 33 ][ 3 ];
new g_iHook;
new const g_szPrefix[ ] = "Your Prefix Here";
public plugin_init( )
{
register_plugin( "[ ZBB Addon ] Hook", "1.0", "One Above All" );
register_clcmd( "+hook", "hook_on" );
register_clcmd( "-hook", "hook_off" );
}
public plugin_precache( )
{
g_iHook = precache_model( "sprites/zbb/hook.spr" );
}
public hook_on( id )
{
if ( !(get_user_flags( id ) & ADMIN_RCON) && !IsBuildPhase( ) )
{
ColorMessage( id, "Only^3 Admins^1 can use hook after build phase." );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if ( get_user_team( id ) != 2 )
{
ColorMessage( id, "Only^3 Counter-Terrorists^1 can use hook!" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if ( IsBuildPhase() || get_user_flags( id ) & ADMIN_RCON && !IsBuildPhase())
{
get_user_origin( id, gHookOrigins[ id ], 3 );
g_bHook[ id ] = true;
set_task( 0.1, "hook_task", id, "", 0, "ab" );
hook_task( id );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hook_off( id )
{
remove_hook( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public hook_task( id )
{
if( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
remove_hook( id );
remove_beam( id );
draw_hook( id );
new iOrigin[ 3 ], Float:fVelocity[ 3 ];
get_user_origin( id, iOrigin );
new iDistance = get_distance( gHookOrigins[ id ], iOrigin);
if ( iDistance > 25 )
{
fVelocity[ 0 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 0 ] - iOrigin[ 0 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
fVelocity[ 1 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 1 ] - iOrigin[ 1 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
fVelocity[ 2 ] = ( gHookOrigins[ id ][ 2 ] - iOrigin[ 2 ] ) * ( 2.0 * 300 / iDistance );
entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity );
}
else
{
entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0} );
remove_hook( id );
}
}
public draw_hook( id )
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( 1 ); // TE_BEAMENTPOINT
write_short( id ); // Entity index
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 0 ] ); // Origin
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 1 ] ); // Origin
write_coord( gHookOrigins[ id ][ 2 ] ); // Origin
write_short( g_iHook ); // Sprite index
write_byte( 0 ); // Start frame
write_byte( 0 ); // Framerate
write_byte( 100 ); // Life
write_byte( 10 ); // Width
write_byte( 0 ); // Noise
write_byte( random_num(0, 255) ); // Red
write_byte( random_num(0, 255) ); // Green
write_byte( random_num(0, 255) ); // Blue
write_byte( 250 ); // Brightness
write_byte( 1 ); // Speed
message_end( );
}
public remove_hook( id )
{
if( task_exists( id ) )
remove_task( id );
remove_beam(id);
g_bHook[ id ] = false;
}
public remove_beam(id)
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( 99 );
write_short( id );
message_end( );
}
stock ColorMessage( const id, const input[ ], any:... )
{
new iCount = 1, iPlayers[ 32 ];
static szMessage[ 191 ];
new iLen = formatex( szMessage, 190, "^4[%s]^1 ", g_szPrefix );
vformat( szMessage[ iLen ], 190-iLen, input, 3 );
if ( id ) iPlayers[ 0 ] = id;
else get_players( iPlayers , iCount , "ch" );
for ( new i = 0; i < iCount; i++ )
{
if ( is_user_connected( iPlayers[ i ] ) )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _, iPlayers[ i ] );
write_byte( iPlayers[ i ] );
write_string( szMessage );
message_end( );
}
}
}
-
dyanaka
Извън линия - Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 29 Окт 2016, 05:19
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Hook само в Build Time [ Base Builder ]
Работи перфектно, благодаря ти много за положения труд за търсене или писане на плъгина!
Може да заключвате!
Може да заключвате!
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 840 Преглеждания
-
Последно мнение от viktor16
-
- 19 Отговори
- 6328 Преглеждания
-
Последно мнение от sf4n
-
- 1 Отговори
- 1359 Преглеждания
-
Последно мнение от sf4n
-
- 0 Отговори
- 929 Преглеждания
-
Последно мнение от Orangegame14
-
- 0 Отговори
- 1096 Преглеждания
-
Последно мнение от DarkGameR
-
- 0 Отговори
- 2307 Преглеждания
-
Последно мнение от Autumn Shade
-
- 3 Отговори
- 1983 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта