Код за потвърждение: Избери целия код
cl_forwardspeed
cl_upspeed
cl_maxspeed
Добавено преди 1 минута 41 секунди:
OciXCrom написа: ↑29 Яну 2019, 23:24 По-добре е да се направи скоростта да се добавя към оригиналната скорост, вместо ръчно да се пише за всяко оръжие. Примерно вместо да се пише 250.0, може да се пише само 50.0 и плъгинът да сложи +50 (get_user_maxspeed + 50.0) към текущата скорост която е автоматично зададена от оръжието.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
enum _:eSettings
{
CsTeams:g_GetTeam,
g_Weapon,
Float:g_SpeedSet
}
new const TeamSpeed[][eSettings] =
{
// Otbor // Orujie //Skorost
{ CS_TEAM_CT, CSW_KNIFE, 50.0 },
{ CS_TEAM_T, CSW_GLOCK18, 50.0 },
{ CS_TEAM_CT, CSW_USP, 50.0 },
{ CS_TEAM_CT, CSW_M4A1, 50.0 },
{ CS_TEAM_T, CSW_AK47, 50.0 },
{ CS_TEAM_CT, CSW_AK47, 50.0 }
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Team Speed", "1.0", " ");
register_event("CurWeapon", "CurrentSpeedChange", "be", "1=1");
}
public CurrentSpeedChange(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
for(new TeamSpeedValues = 0; TeamSpeedValues < sizeof(TeamSpeed); TeamSpeedValues++)
{
if(cs_get_user_team(id) == TeamSpeed[TeamSpeedValues][g_GetTeam])
{
if(get_user_weapon(id) == TeamSpeed[TeamSpeedValues][g_Weapon])
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + TeamSpeed[TeamSpeedValues][g_SpeedSet]);
}
}
}