Добавяне и преработване на Steam Bonus плъгин

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
smtng
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Добавяне и преработване на Steam Bonus плъгин

Мнение от smtng » 18 Фев 2019, 16:00

Искам ако може да бъдат добавени deagle+ammo, armor+helm и за counter-terrorists ако е възможно клещи.
steambonus.sma
(2.81 KiB) Свалено 148 пъти
steambonus.sma
(2.81 KiB) Свалено 148 пъти

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Добавяне и преработване на Steam Bonus плъгин

Мнение от OciXCrom » 18 Фев 2019, 16:48

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
	#include <dhudmessage>
#endif

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
    #include <colorchat>

    #define client_print_color    ColorChat
    #define print_team_red    RED
#endif

#pragma semicolon    1

#define PLUGIN    "Steam Bonus"
#define VERSION    "1.2"
#define AUTHOR    "Stimul"
#define PREFIX    "[Steam Bonus]"

#define get_bit(%1,%2)    (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2)    (%1 |= (1 << (%2 & 31)))
#define reset_bit(%1,%2)    (%1 &= ~(1 << (%2 & 31)))

// Öâåò DHUD ñîîáùåíèÿ
#define COLOR_RED    random(255)    //
#define COLOR_GREEN    random(255) //
#define COLOR_BLUE    random(255)    //

#define TIME    5.0    //

#define NUM_MONEY    1300    //

new g_bIsConnected;
new g_bIsSteam;
new g_bProcedure;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

    RegisterHam(Ham_CS_RoundRespawn, "player", "fw_CS_RoundRespawn_Post", true);
}

public client_putinserver(id)
{
    set_bit(g_bIsConnected, id);

    if(is_user_steam(id))
    {
        set_bit(g_bIsSteam, id);
        reset_bit(g_bProcedure, id);
        set_task(3.0, "WelcomeMessage", id);
    }
    else
        reset_bit(g_bIsSteam, id);
}

public client_disconnect(id)
    reset_bit(g_bIsConnected, id);

public WelcomeMessage(id)
{
    if(get_bit(g_bIsConnected, id))
    {
        static szName[32];
        get_user_name(id, szName, charsmax(szName));

        set_dhudmessage(COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, -1.0, 0.3, 0, 0.0, TIME);
        show_dhudmessage(id, "Hey, %s!", szName);
        set_dhudmessage(COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, -1.0, 0.34, 0, 0.0, TIME);
        show_dhudmessage(id, "Ti igraesh s STEAM");
    }
}

public fw_CS_RoundRespawn_Post(id)
{
    if(get_bit(g_bIsConnected, id) && get_bit(g_bIsSteam, id))
    {
        if(!get_bit(g_bProcedure, id))
        {
            cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + NUM_MONEY);
            client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ti poluchi svoq STEAM Bonus: ^4'%d$'", PREFIX, NUM_MONEY);
            give_item(id, "weapon_deagle");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
            cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);

            if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
            	give_item(id, "item_thighpack");

            set_bit(g_bProcedure, id);
        }
        else
        {
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
            client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ti poluchi svoq STEAM Bonus: ^4'ALL Granates'", PREFIX);
            reset_bit(g_bProcedure, id);
        }
    }
}

stock bool:is_user_steam(id)
{
    static dp_pointer;

    if(dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
    {
        server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
        server_exec();
        return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
    }

    new szAuthid[34];
    get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid));

    return (containi(szAuthid, "LAN") < 0);
}

Аватар
smtng
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Добавяне и преработване на Steam Bonus плъгин

Мнение от smtng » 18 Фев 2019, 18:35

Значи всичко бачка само, че не съм се изказал правилно моя грешка, искам на всяка врътка да дава deagle+ammo после на следващата да дава armor+helmet и така да ги върти как са гранатите и парите в момента а да не ги дава всички неща на куп. И пак казвам мн се извинявам моя грешка за изказването ми.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Добавяне и преработване на Steam Bonus плъгин

Мнение от OciXCrom » 18 Фев 2019, 20:37

А, клещите кога да ги дава? С deagle-то или с бронята?

Аватар
smtng
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Добавяне и преработване на Steam Bonus плъгин

Мнение от smtng » 18 Фев 2019, 20:55

Заедно с каската и бронята.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Добавяне и преработване на Steam Bonus плъгин

Мнение от OciXCrom » 18 Фев 2019, 21:31

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
	#include <dhudmessage>
#endif

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
    #include <colorchat>

    #define client_print_color    ColorChat
    #define print_team_red    RED
#endif

#pragma semicolon    1

#define PLUGIN    "Steam Bonus"
#define VERSION    "1.2"
#define AUTHOR    "Stimul"
#define PREFIX    "[Steam Bonus]"

#define get_bit(%1,%2)    (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2)    (%1 |= (1 << (%2 & 31)))
#define reset_bit(%1,%2)    (%1 &= ~(1 << (%2 & 31)))

// Öâåò DHUD ñîîáùåíèÿ
#define COLOR_RED    random(255)    //
#define COLOR_GREEN    random(255) //
#define COLOR_BLUE    random(255)    //

#define TIME    5.0    //

#define NUM_MONEY    1300    //

new g_bIsConnected;
new g_bIsSteam;
new g_bProcedure;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

    RegisterHam(Ham_CS_RoundRespawn, "player", "fw_CS_RoundRespawn_Post", true);
}

public client_putinserver(id)
{
    set_bit(g_bIsConnected, id);

    if(is_user_steam(id))
    {
        set_bit(g_bIsSteam, id);
        reset_bit(g_bProcedure, id);
        set_task(3.0, "WelcomeMessage", id);
    }
    else
        reset_bit(g_bIsSteam, id);
}

public client_disconnect(id)
    reset_bit(g_bIsConnected, id);

public WelcomeMessage(id)
{
    if(get_bit(g_bIsConnected, id))
    {
        static szName[32];
        get_user_name(id, szName, charsmax(szName));

        set_dhudmessage(COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, -1.0, 0.3, 0, 0.0, TIME);
        show_dhudmessage(id, "Hey, %s!", szName);
        set_dhudmessage(COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, -1.0, 0.34, 0, 0.0, TIME);
        show_dhudmessage(id, "Ti igraesh s STEAM");
    }
}

public fw_CS_RoundRespawn_Post(id)
{
    if(get_bit(g_bIsConnected, id) && get_bit(g_bIsSteam, id))
    {
        if(!get_bit(g_bProcedure, id))
        {
            cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + NUM_MONEY);
            client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ti poluchi svoq STEAM Bonus: ^4'%d$'", PREFIX, NUM_MONEY);
            give_item(id, "weapon_deagle");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
            set_bit(g_bProcedure, id);
        }
        else
        {
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
            client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ti poluchi svoq STEAM Bonus: ^4'ALL Granates'", PREFIX);

            cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);

            if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
            	give_item(id, "item_thighpack");

            reset_bit(g_bProcedure, id);
        }
    }
}

stock bool:is_user_steam(id)
{
    static dp_pointer;

    if(dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
    {
        server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
        server_exec();
        return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
    }

    new szAuthid[34];
    get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid));

    return (containi(szAuthid, "LAN") < 0);
}

Аватар
smtng
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 68
Регистриран на: 12 Окт 2016, 15:02
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Добавяне и преработване на Steam Bonus плъгин

Мнение от smtng » 18 Фев 2019, 23:05

Не се е получило искам да е така

Код за потвърждение: Избери целия код

client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ti poluchi svoq STEAM Bonus: ^4'deagle'"
след това на нов рунд

Код за потвърждение: Избери целия код

client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ti poluchi svoq STEAM Bonus: ^4'ALL Granates'"
след това

Код за потвърждение: Избери целия код

client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ti poluchi svoq STEAM Bonus: ^4'Armor+Helm'"
после

Код за потвърждение: Избери целия код

client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ti poluchi svoq STEAM Bonus: ^4'Give money'"
И така до край да се въртят бонусите а не да дава всичко на куп както е в момента.

Аватар
AbeN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 21
Регистриран на: 08 Яну 2018, 21:44
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Добавяне и преработване на Steam Bonus плъгин

Мнение от AbeN » 29 Мар 2020, 23:12

Да не пускаме нова тема ...
Ще може ли следното :
1 рунд - Deagle + all granates + armor+helm
2 ри по $ (това аз ще си го добавя) и до края на мапа да се въртят

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта