Заявка за препработка на Army Ranks + Admin Prefix

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
arunbg
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 30
Регистриран на: 16 Окт 2016, 16:04

Заявка за препработка на Army Ranks + Admin Prefix

Мнение от arunbg » 14 Ное 2016, 13:35

Може ли да преработите този плъгин така,че да дава в hud :
Rank : RankName
XP : Колко има / Колко са му нужни
Next Rank :

и да има happy hour (да удвоява XP-то на играчите) от 20:00 до 22:00?

Ето координатите :
set_hudmessage(142, 239, -39, -1.90, 0.31, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)

Плъгинът :

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csstats>

#define RANK_a 0
#define RANK_b 1
#define RANK_c 2 
#define RANK_d 3
#define RANK_e 4
#define RANK_f 5
#define RANK_g 6
#define RANK_h 7
#define RANK_i 8
#define RANK_j 9
#define RANK_k 10
#define RANK_l 11
#define MAXRANKS 20
new PlayerRank[33]

#define ACCESS_LEVEL  ADMIN_RCON
#define ADMIN_LISTEN  ADMIN_IMMUNITY

new message[192]
new sayText
new teamInfo
new maxPlayers

new g_MessageColor
new g_NameColor
new g_AdminListen

new strName[191]
new strText[191]
new alive[11]

new const g_szTag[][] = {
"",
"[Administrator]",
"[Moderator]",
"[Survur Administrator]",
"[SmS Admin]",
"[Test Admin]",
"[V.I.P]"
}

public plugin_init()
{
register_plugin("Ranks&AdminTags","X","100 Authors :)") 

g_MessageColor = register_cvar("amx_color", "3")
g_NameColor = register_cvar("amx_namecolor", "2")
g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1")

sayText = get_user_msgid("SayText")
teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
maxPlayers = get_maxplayers()

register_message(sayText, "avoid_duplicated")

register_concmd("amx_color", "set_color", ACCESS_LEVEL, "<color>")
register_concmd("amx_namecolor", "set_name_color", ACCESS_LEVEL, "<color>")
register_concmd("amx_listen", "set_listen", ACCESS_LEVEL, "<1 | 0>")
register_clcmd("say", "hook_say")
register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
}

new const rankNames[MAXRANKS][] = 
{ 
"^x04[^x01NewBie^x04]",
"^x04[Advanced]",
"^x04[Killer]",
"^x04[Mega Killer]",
"^x04[Ultra Killer]",
"^x04[Unstoppable]",
"^x04[PRO]",
"^x04[God Of War]",
"^x04[Gamer]",
"^x04[Chuck Norris]",
"^x04[Machine]",
"^x04[SuperNova]",
"^x04[Ultimate]",
"^x04[Hitman]",
"^x04[Rambo]",
"^x04[Terminator]",
"^x04[Freak]",
"^x04[UNDEAD]",
"^x04[Monster]",
"^x04[Master]"
}

new const rankXP[MAXRANKS] =
{
0, 50, 150, 250, 350, 450, 550, 650, 750, 850, 950, 1150, 1400, 1700, 2050, 2450, 2900, 3400, 3950, 4550
}

public avoid_duplicated(msgId, msgDest, receiver)
{
return PLUGIN_HANDLED
}

public hook_say(id)
{
read_args(message, 191)
remove_quotes(message)

if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || message[0] == '#' || message[0] == '$' || equal(message, ""))
return PLUGIN_CONTINUE

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)

if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
admin = 1
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_B)
admin = 2
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_C)
admin = 3
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_F)
admin = 4
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_G)
admin = 5
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_D)
admin = 6

new isAlive


if(is_user_alive(id))
{
isAlive = 1
alive = "^x01"
}
else
{
isAlive = 0
alive = "^x01*DEAD* "
}

static color[10]

if(admin)
{
switch(get_pcvar_num(g_NameColor))
{
case 1:
format(strName, 191, "%s^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
case 2:
format(strName, 191, "%s^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
case 3:
{
color = "SPECTATOR"
format(strName, 191, "%s^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
}
case 4:
{
color = "CT"
format(strName, 191, "%s^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
}
case 5:
{
color = "TERRORIST"
format(strName, 191, "%s^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
}
case 6:
{
get_user_team(id, color, 9)
format(strName, 191, "%s^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
}
}

switch(get_pcvar_num(g_MessageColor))
{
case 1:
format(strText, 191, "^x03%s", message)
case 2:
format(strText, 191, "^x03%s", message)
case 3:
{
copy(color, 9, "SPECTATOR")
format(strText, 191, "^x03%s", message)
}
case 4:
{
copy(color, 9, "CT")
format(strText, 191, "^x03%s", message)
}
case 5:
{
copy(color, 9, "TERRORIST")
format(strText, 191, "^x03%s", message)
}
}
}
else
{
get_user_team(id, color, 9)

static stats[8], hits[8]  
get_user_stats(id, stats, hits)
get_user_name(id, name, 32)

new currentPlayerRank = 0;  
while
(currentPlayerRank < (MAXRANKS - 1)) 
{        
if(stats[0] >= rankXP[currentPlayerRank + 1])         
++currentPlayerRank;      
else         
break;  
}        
PlayerRank[id] = currentPlayerRank;

format(strName, 191, "%s%s^x03 %s", alive, rankNames[currentPlayerRank], name)
format(strText, 191, "^x01%s", message)
}
   
format(message, 191, "%s^x01: %s", strName, strText)

sendMessage(color, isAlive)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public hook_teamsay(id)
{
new playerTeam = get_user_team(id)

read_args(message, 191)
remove_quotes(message)

if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || message[0] == '#' || message[0] == '$' || equal(message, ""))
return PLUGIN_CONTINUE

new name[32]
get_user_name (id, name, 31)

new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)

if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A)
admin = 1
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_C)
admin = 2
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_B)
admin = 3
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_E)
admin = 4
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_F)
admin = 5
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_D)
admin = 6

new isAlive

if(is_user_alive(id))
{
isAlive = 1
alive = "^x01"
}
else
{
isAlive = 0
alive = "^x01*DEAD* "
}

static color[10]

if(admin)
{
switch(get_pcvar_num(g_NameColor))
{
case 1:
format(strName, 191, "%s(Teamchat) ^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
case 2:
format(strName, 191, "%s(Teamchat) ^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
case 3:
{
color = "SPECTATOR"
format(strName, 191, "%s(Teamchat) ^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
}
case 4:
{
color = "CT"
format(strName, 191, "%s(Teamchat) ^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
}
case 5:
{
color = "TERRORIST"
format(strName, 191, "%s(Teamchat) ^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
}
case 6:
{
get_user_team(id, color, 9)
format(strName, 191, "%s(Teamchat) ^x03%s ^x04%s", alive, g_szTag[admin], name)
}
}

switch(get_pcvar_num(g_MessageColor))
{
case 1:    
format(strText, 191, "^x03%s", message)
case 2:
format(strText, 191, "^x03%s", message)
case 3:    
{
copy(color, 9, "SPECTATOR")
format(strText, 191, "^x03%s", message)
}
case 4:    
{
copy(color, 9, "CT")
format(strText, 191, "^x03%s", message)
}
case 5:    
{
copy(color, 9, "TERRORIST")
format(strText, 191, "^x03%s", message)
}
}
}
else
{
get_user_team(id, color, 9)

static stats[8], hits[8]  
get_user_stats(id, stats, hits)
get_user_name(id, name, 32)

new currentPlayerRank = 0;  
while
(currentPlayerRank < (MAXRANKS - 1)) 
{        
if(stats[0] >= rankXP[currentPlayerRank + 1])         
++currentPlayerRank;      
else         
break;  
}        
PlayerRank[id] = currentPlayerRank;

format(strName, 191, "%s(Teamchat) %s^x03 %s", alive, rankNames[currentPlayerRank], name)
format(strText, 191, "%s", message)
}

format(message, 191, "%s^x01: %s", strName, strText)

sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public set_color(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[1], newColor
read_argv(1, arg, 1)

newColor = str_to_num(arg)

if(newColor >= 1 && newColor <= 5)
{
set_pcvar_num(g_MessageColor, newColor)

if(get_pcvar_num(g_NameColor) != 1 &&
((newColor == 3 &&  get_pcvar_num(g_NameColor) != 3)
||(newColor == 4 &&  get_pcvar_num(g_NameColor) != 4)
||(newColor == 5 &&  get_pcvar_num(g_NameColor) != 5)))
{
set_pcvar_num(g_NameColor, 2)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public set_name_color(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[1], newColor
read_argv(1, arg, 1)

newColor = str_to_num(arg)

if(newColor >= 1 && newColor <= 6)
{
set_pcvar_num(g_NameColor, newColor)

if((get_pcvar_num(g_MessageColor) != 1
&&((newColor == 3 &&  get_pcvar_num(g_MessageColor) != 3)
||(newColor == 4 &&  get_pcvar_num(g_MessageColor) != 4)
||(newColor == 5 &&  get_pcvar_num(g_MessageColor) != 5)))
|| get_pcvar_num(g_NameColor) == 6)
{
set_pcvar_num(g_MessageColor, 2)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public set_listen(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[1], newListen
read_argv(1, arg, 1)

newListen = str_to_num(arg)

set_pcvar_num(g_AdminListen, newListen)

return PLUGIN_HANDLED
}

public sendMessage(color[], alive)
{
new teamName[10]

for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
{
if(!is_user_connected(player))
continue

if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
{
get_user_team(player, teamName, 9)
changeTeamInfo(player, color)
writeMessage(player, message)
changeTeamInfo(player, teamName)
}
}
}

public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
{
new teamName[10]

for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
{
if(!is_user_connected(player))
continue

if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
{
if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
{
get_user_team(player, teamName, 9)
changeTeamInfo(player, color)
writeMessage(player, message)
changeTeamInfo(player, teamName)
}
}
}
}

public changeTeamInfo(player, team[])
{
message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player)
write_byte(player)
write_string(team)
message_end()
}

public writeMessage(player, message[])
{
message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
write_byte(player)
write_string(message)
message_end()
}
Последно промяна от arunbg на 14 Ное 2016, 17:38, променено общо 1 път.

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Заявка за препработка на Army Ranks + Admin Prefix

Мнение от JustInCase » 14 Ное 2016, 15:35

Не знам тази ранк система как ще работи без DeathMsg LOL
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за препработка на Army Ranks + Admin Prefix

Мнение от OciXCrom » 14 Ное 2016, 16:24

JustInCase написа:Не знам тази ранк система как ще работи без DeathMsg LOL
Защо мислиш, че DeathMsg е единственият начин?! Аз бих искал да знам какво точно представяла "-39" в set_hudmessage.

Аватар
arunbg
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 30
Регистриран на: 16 Окт 2016, 16:04

Re: Заявка за препработка на Army Ranks + Admin Prefix

Мнение от arunbg » 14 Ное 2016, 16:55

Не знам. Army ranks ,който сега ползвам го позиционирах преди 1 месец и може би съм се опитвал да го изместя по-навътре в екрана.

ПП : Този ред го взех от army ranks,който сега ползвам.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за препработка на Army Ranks + Admin Prefix

Мнение от OciXCrom » 14 Ное 2016, 19:01

set_hudmessage(142, 239, -39, -1.90

-39: това е зелен цвят, като стойността може да бъде от 0 до 255.
-1.90: X позиция на екрана. Стойността е от -1.0 до 1.0.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта