Страница 1 от 1
Заявка за glow плъгин, който да подсветка лекичко по тялото на играча
Публикувано на: 04 Мар 2019, 21:04
от Coca Cola _-FxF-_
Здравейте,
трябва ми glow плъгин, който да подсветка лекичко по тялото: Red-T Green-CT флаг "t" и "Random Colors 256" (Ако е възможно плавно да се сменят цветовете) флаг "l"
Заявка за glow плъгин
Публикувано на: 04 Мар 2019, 22:26
от OciXCrom
Не разбрах. Писал си червено за терористи и зелено за СТ, а след него си писал да имат произволен цвят? Постоянно ли да имат glow въпросните играчи?
Заявка за glow плъгин
Публикувано на: 05 Мар 2019, 13:50
от Coca Cola _-FxF-_
OciXCrom написа: ↑04 Мар 2019, 22:26
Не разбрах. Писал си червено за терористи и зелено за СТ, а след него си писал да имат произволен цвят? Постоянно ли да имат glow въпросните играчи?
T - Червено / CT - Зелено V.I.P флаг "t" , и за Админстраторите 'Random Colors 256" ако е възможно сменяването на цветовете да бъдат плавно.
Заявка за glow плъгин, който да подсветка лекичко по тялото на играча
Публикувано на: 06 Мар 2019, 20:26
от DaRk_StyLe
Флаговете и секундите, през които да се променят цветове, задаваш от следните редове:
Код за потвърждение: Избери целия код
const VIP_Flag = ADMIN_LEVEL_H;
const Admin_Flag = ADMIN_RCON;
const Float:Colors_Interval = 20.0;
Поиграй си със
set_user_rendering(), ако искаш да промениш нещо по работата на плъгина - ефекти и прочие,
това са възможностите.
► Покажи скъсения текст
Код за потвърждение: Избери целия код
#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >
#include < fun >
const VIP_Flag = ADMIN_LEVEL_H;
const Admin_Flag = ADMIN_RCON;
const Float:Colors_Interval = 20.0;
const Colors_TaskID = 123;
new Color[ 3 ];
new bool: Has_Glow[ 33 ];
public plugin_init()
{
register_plugin( "Glow", "1.0", "DaRk_StyLe" );
register_event( "DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a" );
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );
}
public client_connect( id )
{
remove_task( id + Colors_TaskID );
Has_Glow[ id ] = false;
}
public Event_DeathMsg()
{
new Victim = read_data( 2 );
if( Has_Glow[ Victim ] )
{
set_user_rendering( Victim );
remove_task( Victim + Colors_TaskID );
Has_Glow[ Victim ] = false;
}
}
public Forward_Spawn( id )
{
if( is_user_alive( id ) )
{
if( get_user_flags( id ) & VIP_Flag )
{
new Team = get_user_team( id );
switch( Team )
{
case 1:
{
set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 100 );
Has_Glow[ id ] = true;
}
case 2:
{
set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 100 );
Has_Glow[ id ] = true;
}
}
}
if( get_user_flags( id ) & Admin_Flag )
{
Color[ 0 ] = random( 256 );
Color[ 1 ] = random( 256 );
Color[ 2 ] = random( 256 );
set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, Color[ 0 ], Color[ 1 ], Color[ 2 ], kRenderNormal, 100 );
Has_Glow[ id ] = true;
remove_task( id + Colors_TaskID );
set_task( Colors_Interval, "Random_Colors", id + Colors_TaskID, .flags = "b" );
}
}
}
public Random_Colors( id )
{
id -= Colors_TaskID;
if( is_user_alive( id ) )
{
Color[ 0 ] = random( 256 );
Color[ 1 ] = random( 256 );
Color[ 2 ] = random( 256 );
set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, Color[ 0 ], Color[ 1 ], Color[ 2 ], kRenderNormal, 100 );
}
}