Dont damage AWP
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Dont damage AWP
Hello its any possible to make one plugin to set some steamid not damage if anybody try to kill with AWP.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Dont damage AWP
Create a file named NoDamageAWP.ini in your amxmodx/configs folder and put each SteamID on a new line.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#if !defined MAX_PLAYERS
const MAX_PLAYERS = 32
#endif
#if !defined MAX_AUTHID_LENGTH
const MAX_AUTHID_LENGTH = 64
#endif
const BLOCKED_WEAPON = CSW_AWP
new g_szSteamId[MAX_PLAYERS][MAX_AUTHID_LENGTH], Trie:g_tSteamIds
public plugin_init()
{
register_plugin("No Damage AWP by SteamID", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage", 0)
g_tSteamIds = TrieCreate()
ReadFile()
}
public plugin_end()
{
TrieDestroy(g_tSteamIds)
}
public client_putinserver(id)
{
get_user_authid(id, g_szSteamId[id], charsmax(g_szSteamId[]))
}
ReadFile()
{
new szFilename[256]
get_configsdir(szFilename, charsmax(szFilename))
add(szFilename, charsmax(szFilename), "/NoDamageAWP.ini")
new iFilePointer = fopen(szFilename, "rt")
if(iFilePointer)
{
new szData[128]
while(!feof(iFilePointer))
{
fgets(iFilePointer, szData, charsmax(szData))
trim(szData)
switch(szData[0])
{
case EOS, ';', '#': continue
default:
{
trim(szData)
TrieSetCell(g_tSteamIds, szData, 1)
}
}
}
fclose(iFilePointer)
}
}
public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
return (TrieKeyExists(g_tSteamIds, g_szSteamId[iAttacker]) && get_user_weapon(iAttacker) == BLOCKED_WEAPON && iAttacker == iInflictor) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
}
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Dont damage AWP
Its any possible to have in plugin steamid not have file .ini i need very muchOciXCrom написа: ↑06 Мар 2019, 20:47 Create a file named NoDamageAWP.ini in your amxmodx/configs folder and put each SteamID on a new line.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #if !defined MAX_PLAYERS const MAX_PLAYERS = 32 #endif #if !defined MAX_AUTHID_LENGTH const MAX_AUTHID_LENGTH = 64 #endif const BLOCKED_WEAPON = CSW_AWP new g_szSteamId[MAX_PLAYERS][MAX_AUTHID_LENGTH], Trie:g_tSteamIds public plugin_init() { register_plugin("No Damage AWP by SteamID", "1.0", "OciXCrom") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage", 0) g_tSteamIds = TrieCreate() ReadFile() } public plugin_end() { TrieDestroy(g_tSteamIds) } public client_putinserver(id) { get_user_authid(id, g_szSteamId[id], charsmax(g_szSteamId[])) } ReadFile() { new szFilename[256] get_configsdir(szFilename, charsmax(szFilename)) add(szFilename, charsmax(szFilename), "/NoDamageAWP.ini") new iFilePointer = fopen(szFilename, "rt") if(iFilePointer) { new szData[128] while(!feof(iFilePointer)) { fgets(iFilePointer, szData, charsmax(szData)) trim(szData) switch(szData[0]) { case EOS, ';', '#': continue default: { trim(szData) TrieSetCell(g_tSteamIds, szData, 1) } } } fclose(iFilePointer) } } public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits) { return (TrieKeyExists(g_tSteamIds, g_szSteamId[iAttacker]) && get_user_weapon(iAttacker) == BLOCKED_WEAPON && iAttacker == iInflictor) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED }
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Dont damage AWP
You mean inside the .sma file? But why? That way you will need to recompile the plugin every time you want to add/remove something.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#if !defined MAX_PLAYERS
const MAX_PLAYERS = 32
#endif
#if !defined MAX_AUTHID_LENGTH
const MAX_AUTHID_LENGTH = 64
#endif
const BLOCKED_WEAPON = CSW_AWP
new const g_szSteamIds[][] =
{
"STEAM_:0:123456789",
"STEAM_:0:123456789",
"STEAM_:0:123456789"
}
new bool:g_bNoDamage[MAX_PLAYERS]
public plugin_init()
{
register_plugin("No Damage AWP by SteamID", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage", 0)
}
public client_putinserver(id)
{
g_bNoDamage[id] = false
new szAuthId[MAX_AUTHID_LENGTH]
get_user_authid(id, szAuthId, charsmax(szAuthId))
for(new i; i < sizeof(g_szSteamIds); i++)
{
if(equal(g_szSteamIds[i], szAuthId))
{
g_bNoDamage[id] = true
break
}
}
}
public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
return (g_bNoDamage[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == BLOCKED_WEAPON && iAttacker == iInflictor) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
}
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Dont damage AWP
Because some people who have acces in ftp can joke with this plugin and this form i stoped abuse
Added in 3 minutes 45 seconds:
Thanks for this great plugin closed topic thanks
Added in 3 minutes 45 seconds:
Thanks for this great plugin closed topic thanks
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 1575 Преглеждания
-
Последно мнение от lantimilan
-
- 1 Отговори
- 1634 Преглеждания
-
Последно мнение от dem12
-
- 7 Отговори
- 2377 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 2 Отговори
- 1587 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 3 Отговори
- 1801 Преглеждания
-
Последно мнение от L.O.F.I
-
- 9 Отговори
- 1774 Преглеждания
-
Последно мнение от stanchew.k
-
- 3 Отговори
- 1825 Преглеждания
-
Последно мнение от lantimilan
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта