Страница 1 от 2
Търся изчистен Furien Mod
Публикувано на: 09 Мар 2019, 18:34
от Coca Cola _-FxF-_
Здравейте, първо извинявам се ако темата е в грешен раздел! Търся мод който да съдържа смяната на отбори,гравитация,бързина като цял изчистен само базовия плъгин без другите глезотийки, благодаря предварително.
Търся изчистен Furien Mod
Публикувано на: 09 Мар 2019, 18:40
от Huehue
Търся изчистен Furien Mod
Публикувано на: 09 Мар 2019, 19:59
от OciXCrom
И четете описанията на разделите:
В този раздел се пускат теми само и единствено свързани с играта или сървъри за нея в случай, че темата не се отнася за AMXX. Ако темата ви е свързана с AMXX или плъгини за AMXX, пуснете я в този раздел.
В твоя случай, не си прочел и името на раздела.
Търся изчистен Furien Mod
Публикувано на: 13 Мар 2019, 10:13
от Coca Cola _-FxF-_
Видях. Единия ще крашне, а другия ще е баница с боза.
Добавено преди 10 минути 14 секунди:
Намерих този код
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define Ham_Player_ResetMaxSpeed Ham_Item_PreFrame
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "EaGle/Connor For Invisible Code"
new g_iInvisFactor = 1
new gGravity,gSpeed
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
//Cvars
gGravity = register_cvar("furien_gravity","0.375")
gSpeed = register_cvar("furien_speed","800.0")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn_Post", 1)
RegisterHam(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "player", "Player_ResetMaxSpeed", 1)
// For Invisibility
new iEnt
iEnt = create_entity("info_target")
entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, "check_speed")
entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)
register_think("check_speed", "Set_Furiens_Visibility")
}
public Player_Spawn_Post( id )
{
if( is_user_alive(id) )
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
{
set_user_gravity(id, get_pcvar_float(gGravity))
set_user_footsteps(id, 1)
}
else
{
set_user_footsteps(id, 0)
set_user_gravity(id, 1.0)
}
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
}
}
public Player_ResetMaxSpeed( id )
{
if( is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && get_user_maxspeed(id) != 1.0 )
{
set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(gSpeed))
}
}
public Set_Furiens_Visibility(iEnt)
{
entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)
new iPlayers[32], iNum, Float:fVecVelocity[3], iSpeed
get_players(iPlayers, iNum, "a")
new iPlayer;
for(new i; i < iNum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
if(get_user_weapon(iPlayer) == CSW_KNIFE)
{
entity_get_vector(iPlayer, EV_VEC_velocity, fVecVelocity)
iSpeed = floatround(vector_length(fVecVelocity))
if(iSpeed < g_iInvisFactor*255)
{
set_user_rendering(iPlayer, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, iSpeed/g_iInvisFactor)
}
else
{
set_user_rendering(iPlayer, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
}
}
else
{
set_user_rendering(iPlayer, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
}
}
}
Все още не го тествах, нямам възможност сега.
Моля за лек коментар дали има излишни неща или дали може да се фиксира нещо.
Търся изчистен Furien Mod
Публикувано на: 13 Мар 2019, 11:25
от Huehue
Кое ще крашва кое ще е пълна баница с боза.. Говорите на изуст. Единственото нещо което се изисква от архива Furrien Mod е да се преведе на английски или на български.
Прикачвам и архива с поддръжка за по новия амхх.
Търся изчистен Furien Mod
Публикувано на: 13 Мар 2019, 15:28
от Coca Cola _-FxF-_
Търся изчистен Furien Mod
Публикувано на: 13 Мар 2019, 15:42
от JackEyedJones
Компилирай с 1.8.3 или нагоре.
Според АПИто го има в amxmodx.inc
Пътя до компилатора ви не трябва да е на работния плот, а някъде вътре в дяловете на хард диска. В много случаи, това е причината за проблеми с компилациите.
api/amxmodx/client_print_color
Търся изчистен Furien Mod
Публикувано на: 13 Мар 2019, 21:16
от OciXCrom
Точно и ясно ти написаха, че прикаченият архив е за новата версия на АМХХ (1.9), а ти компилираш с по-стара.
JackEyedJones написа: ↑13 Мар 2019, 15:42Пътя до компилатора ви не трябва да е на работния плот, а някъде вътре в дяловете на хард диска. В много случаи, това е причината за проблеми с компилациите.
В този случай грешките нямат нищо общо с пътя до компилатора.
Търся изчистен Furien Mod
Публикувано на: 13 Мар 2019, 21:39
от Coca Cola _-FxF-_
Не обърнах внимание, наистина съжелявам. Ами как бих комплирал плъгина под новата версия 1.9
Търся изчистен Furien Mod
Публикувано на: 13 Мар 2019, 21:44
от thoughtz
Както компилираш и под 1.8.3, просто разархивираш файловете от 1.9