Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.
-
Coca Cola _-FxF-_
Извън линия - Потребител
- Мнения: 159
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 15:30
- Се отблагодари: 21 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.
Мда това е нещо друго, другото пък което намерих е че при старт на "freez time" 3.2.1 и почват да ходят, то те ходят с нормалната скорост трябва да сменят гранатката с нож или да я хвърлят, и би ли добавил някое кодче като бият CT да се смени отбора с T (Ако бият Т да пише "Furiens Win" и ако бият CT "Anti-Furiens Win") и отново благодаря!
Mobile Legends BANG BANG!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
-
<VeCo>
Извън линия - Потребител
- Мнения: 145
- Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
- Се отблагодари: 11 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.
Ако си сам в сървъра, freezetime проверката може и да не работи.
Код за потвърждение: Избери целия код
/* First, save the file ! - Sublime AMXX Editor v1.8 */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <colorchat>
// #include <xs>
// #include <sqlx>
#define PLUGIN "Furien Mod"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "ImYourBro"
new g_CvarInvisEnable, cvar_roundmoney, pMaxSpeed, pGravity;
new g_iMaxplayers
new bool:g_bIsFreezetime;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("roundMoney", 2, "1=Round_Start")
register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDesc")
// Ham Functions
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", 1)
RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "Player_Item_PreFrame", 1)
register_logevent("LogEvent_RoundEnd",2,"1=Round_End")
register_event("HLTV","Event_RoundStart_PreFT","a","1=0","2=0")
register_logevent("LogEvent_RoundStart_PostFT", 2,"1=Round_Start")
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "Message_TextMsg")
g_iMaxplayers = get_maxplayers()
new Entity
do
{
Entity = create_entity("info_target")
}
while(!pev_valid(Entity))
set_pev(Entity, pev_classname, "SetInvisibility")
set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
register_think("SetInvisibility", "CBaseEntity_Think")
g_CvarInvisEnable = register_cvar("furien_invisible_enable", "1")
cvar_roundmoney = register_cvar("furien_roundmoney", "16000")
pMaxSpeed = register_cvar("furien_maxspeed", "1000.0") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT
pGravity = register_cvar("furien_gravity", "0.25") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT
}
public plugin_precache()
{
disable_buyzone();
}
public Event_RoundStart_PreFT() g_bIsFreezetime = true;
public LogEvent_RoundStart_PostFT() g_bIsFreezetime = false;
public LogEvent_RoundEnd()
{
for(new id=1;id<=g_iMaxplayers;id++)
{
if(!is_user_connected(id)) continue
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT)
case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)
}
}
}
public Message_TextMsg(msgId, dest, id)
{
if(id == 0 && get_msg_arg_int(1) == print_center)
{
new message[16]
get_msg_arg_string(2, message,charsmax(message))
if(equal(message, "#CTs_Win"))
{
set_msg_arg_string(2, "Anti-Furiens Win!")
} else if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
{
set_msg_arg_string(2, "Furiens Win!")
}
}
}
public Player_Item_PreFrame(id)
{
if(g_bIsFreezetime || !is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T) return
set_user_maxspeed(id , get_pcvar_float(pMaxSpeed))
}
public Player_Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_CT:
{
primaryguns(id)
set_user_footsteps(id, 1)
}
case CS_TEAM_T:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pGravity))
set_user_footsteps(id, 0)
}
}
}
}
public GameDesc(id)
{
forward_return(FMV_STRING, "Furien Mod 0.1")
return FMRES_SUPERCEDE
}
public primaryguns(id)
{
new Text[64]
new menuPrim = menu_create("\y[\rPrimary Guns\y]", "ShowMenu")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wM4A1")
menu_additem(menuPrim, Text, "0")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wCV-47")
menu_additem(menuPrim, Text, "1")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wM3")
menu_additem(menuPrim, Text, "2")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wAUG")
menu_additem(menuPrim, Text, "3")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wFamas")
menu_additem(menuPrim, Text, "4")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wMP5")
menu_additem(menuPrim, Text, "5")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wXM-1014")
menu_additem(menuPrim, Text, "6")
menu_setprop(menuPrim, MPROP_EXITNAME, "Quit")
menu_display(id, menuPrim)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowMenu(id, menuPrim, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menuPrim);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
secondguns(id)
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
secondguns(id)
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
secondguns(id)
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_aug")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
secondguns(id)
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_famas")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
secondguns(id)
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_m5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 90)
secondguns(id)
}
case 6:
{
give_item(id, "weapon_xm1014")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
secondguns(id)
}
}
menu_destroy(menuPrim);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public secondguns(id)
{
new Text[64]
new menuSec = menu_create("\y[\rSecondary Guns\y]", "ShowSecond")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wGLOCK")
menu_additem(menuSec, Text, "0")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wUSP")
menu_additem(menuSec, Text, "1")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wDEAGLE")
menu_additem(menuSec, Text, "2")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wDUAL")
menu_additem(menuSec, Text, "3")
menu_setprop(menuSec,MPROP_EXITNAME,"Quit")
menu_display(id, menuSec)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowSecond(id, menuSec, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menuSec);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_glock18")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_elite")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 90)
}
}
menu_destroy(menuSec);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public disable_buyzone() {
new ent = find_ent_by_class(-1,"info_map_parameters");
if(!ent) {
ent = create_entity("info_map_parameters");
}
DispatchKeyValue(ent,"buying","3");
DispatchSpawn(ent);
}
public roundMoney(id)
{
new pMoney, players[32], playerCount, i, player
pMoney = get_pcvar_num(cvar_roundmoney)
get_players(players, playerCount)
for (i=0;i<playerCount;i++)
{
player = players[i]
if (cs_get_user_money(player) < pMoney)
{
cs_set_user_money(player, pMoney, 1)
ColorChat(id, NORMAL, "^1[^4FURIEN^1] Your money have been set to ^4%d", pMoney)
}
}
}
public CBaseEntity_Think(Entity)
{
if(get_pcvar_num(g_CvarInvisEnable) == 1 && pev_valid(Entity))
{
static Players[32], Num, id, i
static Float:PlayerVelocity[3], Float:PlayerSpeed
get_players(Players, Num, "ach")
for(i = 0; i < Num; i++)
{
id = Players[i]
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
pev(id, pev_velocity, PlayerVelocity)
PlayerSpeed = vector_length(PlayerVelocity)
if(!PlayerSpeed)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0)
}
else
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
}
}
else
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
}
}
set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
}
}
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.
За "Furiens Win" и прочие можеш да ползваш това - https://www.amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=21&t=69
Няма нужда да набутваш още ненужни неща в този зле написан код.
Няма нужда да набутваш още ненужни неща в този зле написан код.
-
Coca Cola _-FxF-_
Извън линия - Потребител
- Мнения: 159
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 15:30
- Се отблагодари: 21 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.
Да видях го, но на мен ми трябва както той го е направил, простичък текст, а самия код до колкото четох във форума той все още се учи, но само неговия мод който е направил е прост без плъгини,а аз като се опитвам да премахвам код от плъгин се получава грешка та затова го постнах тук.OciXCrom написа: ↑20 Мар 2019, 14:41 За "Furiens Win" и прочие можеш да ползваш това - https://www.amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=21&t=69
Няма нужда да набутваш още ненужни неща в този зле написан код.
Добавено преди 9 минути 39 секунди:
Във сървъра играя със подботове които са много подвижни не се спират на едно място сигурно си бачка инвис кода, та можеш ли да промениш само когато "CT" бият да се смени рунда и да се добавят тия команди "cl_forwardspeed 999 / cl_backspeed 999 / cl_sidespeed 999" в плъгина автоматично да ги слага тъй като без тех нямат дадената бързина на плъгина.<VeCo> написа: ↑19 Мар 2019, 23:45 Ако си сам в сървъра, freezetime проверката може и да не работи.
Код за потвърждение: Избери целия код
/* First, save the file ! - Sublime AMXX Editor v1.8 */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <colorchat> // #include <xs> // #include <sqlx> #define PLUGIN "Furien Mod" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "ImYourBro" new g_CvarInvisEnable, cvar_roundmoney, pMaxSpeed, pGravity; new g_iMaxplayers new bool:g_bIsFreezetime; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("roundMoney", 2, "1=Round_Start") register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDesc") // Ham Functions RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", 1) RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "Player_Item_PreFrame", 1) register_logevent("LogEvent_RoundEnd",2,"1=Round_End") register_event("HLTV","Event_RoundStart_PreFT","a","1=0","2=0") register_logevent("LogEvent_RoundStart_PostFT", 2,"1=Round_Start") register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "Message_TextMsg") g_iMaxplayers = get_maxplayers() new Entity do { Entity = create_entity("info_target") } while(!pev_valid(Entity)) set_pev(Entity, pev_classname, "SetInvisibility") set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1) register_think("SetInvisibility", "CBaseEntity_Think") g_CvarInvisEnable = register_cvar("furien_invisible_enable", "1") cvar_roundmoney = register_cvar("furien_roundmoney", "16000") pMaxSpeed = register_cvar("furien_maxspeed", "1000.0") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT pGravity = register_cvar("furien_gravity", "0.25") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT } public plugin_precache() { disable_buyzone(); } public Event_RoundStart_PreFT() g_bIsFreezetime = true; public LogEvent_RoundStart_PostFT() g_bIsFreezetime = false; public LogEvent_RoundEnd() { for(new id=1;id<=g_iMaxplayers;id++) { if(!is_user_connected(id)) continue switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT) case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T) } } } public Message_TextMsg(msgId, dest, id) { if(id == 0 && get_msg_arg_int(1) == print_center) { new message[16] get_msg_arg_string(2, message,charsmax(message)) if(equal(message, "#CTs_Win")) { set_msg_arg_string(2, "Anti-Furiens Win!") } else if(equal(message, "#Terrorists_Win")) { set_msg_arg_string(2, "Furiens Win!") } } } public Player_Item_PreFrame(id) { if(g_bIsFreezetime || !is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T) return set_user_maxspeed(id , get_pcvar_float(pMaxSpeed)) } public Player_Spawn(id) { if(is_user_alive(id)) { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_CT: { primaryguns(id) set_user_footsteps(id, 1) } case CS_TEAM_T: { give_item(id, "weapon_hegrenade") set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pGravity)) set_user_footsteps(id, 0) } } } } public GameDesc(id) { forward_return(FMV_STRING, "Furien Mod 0.1") return FMRES_SUPERCEDE } public primaryguns(id) { new Text[64] new menuPrim = menu_create("\y[\rPrimary Guns\y]", "ShowMenu") formatex(Text, charsmax(Text), "\wM4A1") menu_additem(menuPrim, Text, "0") formatex(Text, charsmax(Text), "\wCV-47") menu_additem(menuPrim, Text, "1") formatex(Text, charsmax(Text), "\wM3") menu_additem(menuPrim, Text, "2") formatex(Text, charsmax(Text), "\wAUG") menu_additem(menuPrim, Text, "3") formatex(Text, charsmax(Text), "\wFamas") menu_additem(menuPrim, Text, "4") formatex(Text, charsmax(Text), "\wMP5") menu_additem(menuPrim, Text, "5") formatex(Text, charsmax(Text), "\wXM-1014") menu_additem(menuPrim, Text, "6") menu_setprop(menuPrim, MPROP_EXITNAME, "Quit") menu_display(id, menuPrim) return PLUGIN_HANDLED } public ShowMenu(id, menuPrim, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menuPrim); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90) secondguns(id) } case 1: { give_item(id, "weapon_ak47") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90) secondguns(id) } case 2: { give_item(id, "weapon_m3") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32) secondguns(id) } case 3: { give_item(id, "weapon_aug") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90) secondguns(id) } case 4: { give_item(id, "weapon_famas") cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90) secondguns(id) } case 5: { give_item(id, "weapon_m5navy") cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 90) secondguns(id) } case 6: { give_item(id, "weapon_xm1014") cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32) secondguns(id) } } menu_destroy(menuPrim); return PLUGIN_HANDLED; } public secondguns(id) { new Text[64] new menuSec = menu_create("\y[\rSecondary Guns\y]", "ShowSecond") formatex(Text, charsmax(Text), "\wGLOCK") menu_additem(menuSec, Text, "0") formatex(Text, charsmax(Text), "\wUSP") menu_additem(menuSec, Text, "1") formatex(Text, charsmax(Text), "\wDEAGLE") menu_additem(menuSec, Text, "2") formatex(Text, charsmax(Text), "\wDUAL") menu_additem(menuSec, Text, "3") menu_setprop(menuSec,MPROP_EXITNAME,"Quit") menu_display(id, menuSec) return PLUGIN_HANDLED } public ShowSecond(id, menuSec, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menuSec); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { give_item(id, "weapon_glock18") cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90) } case 1: { give_item(id, "weapon_usp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90) } case 2: { give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90) } case 3: { give_item(id, "weapon_elite") cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 90) } } menu_destroy(menuSec); return PLUGIN_HANDLED; } public disable_buyzone() { new ent = find_ent_by_class(-1,"info_map_parameters"); if(!ent) { ent = create_entity("info_map_parameters"); } DispatchKeyValue(ent,"buying","3"); DispatchSpawn(ent); } public roundMoney(id) { new pMoney, players[32], playerCount, i, player pMoney = get_pcvar_num(cvar_roundmoney) get_players(players, playerCount) for (i=0;i<playerCount;i++) { player = players[i] if (cs_get_user_money(player) < pMoney) { cs_set_user_money(player, pMoney, 1) ColorChat(id, NORMAL, "^1[^4FURIEN^1] Your money have been set to ^4%d", pMoney) } } } public CBaseEntity_Think(Entity) { if(get_pcvar_num(g_CvarInvisEnable) == 1 && pev_valid(Entity)) { static Players[32], Num, id, i static Float:PlayerVelocity[3], Float:PlayerSpeed get_players(Players, Num, "ach") for(i = 0; i < Num; i++) { id = Players[i] if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { pev(id, pev_velocity, PlayerVelocity) PlayerSpeed = vector_length(PlayerVelocity) if(!PlayerSpeed) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0) } else { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) } } else { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) } } set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1) } }
Mobile Legends BANG BANG!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
-
Huehue
Извън линия - Модератор
- Мнения: 352
- Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 7 пъти
- Получена благодарност: 171 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.
Задаването клиентски настройки без разрешението на клиента е забранено.
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀
Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..
My GitHub Profile
GitHub
My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries
My Steam Profile (from SteamDB)
Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..
My GitHub Profile
GitHub
My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries
My Steam Profile (from SteamDB)
- Value: 4179€
- Games owned: 1855
- Games played: 754 (40%)
- Hours on record: 4,994.9h
-
Coca Cola _-FxF-_
Извън линия - Потребител
- Мнения: 159
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 15:30
- Се отблагодари: 21 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.
Ами може да се добави хъд съобщение със запитване дали иска да се променят клиентските настройки за което е препоръчително в този тип сървър, а и повечето хора ги знаят, но да прав си.
Mobile Legends BANG BANG!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
-
<VeCo>
Извън линия - Потребител
- Мнения: 145
- Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
- Се отблагодари: 11 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.
sv_maxspeed 9999 би трябвало да свърши работа
Код за потвърждение: Избери целия код
/* First, save the file ! - Sublime AMXX Editor v1.8 */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <colorchat>
// #include <xs>
// #include <sqlx>
#define PLUGIN "Furien Mod"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "ImYourBro"
new g_CvarInvisEnable, cvar_roundmoney, pMaxSpeed, pGravity;
new g_iMaxplayers
new bool:g_bIsFreezetime;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("roundMoney", 2, "1=Round_Start")
register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDesc")
// Ham Functions
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", 1)
RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "Player_Item_PreFrame", 1)
register_event("HLTV","Event_RoundStart_PreFT","a","1=0","2=0")
register_logevent("LogEvent_RoundStart_PostFT", 2,"1=Round_Start")
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "Message_TextMsg")
g_iMaxplayers = get_maxplayers()
new Entity
do
{
Entity = create_entity("info_target")
}
while(!pev_valid(Entity))
set_pev(Entity, pev_classname, "SetInvisibility")
set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
register_think("SetInvisibility", "CBaseEntity_Think")
g_CvarInvisEnable = register_cvar("furien_invisible_enable", "1")
cvar_roundmoney = register_cvar("furien_roundmoney", "16000")
pMaxSpeed = register_cvar("furien_maxspeed", "1000.0") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT
pGravity = register_cvar("furien_gravity", "0.25") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT
}
public plugin_precache()
{
disable_buyzone();
}
public Event_RoundStart_PreFT() g_bIsFreezetime = true;
public LogEvent_RoundStart_PostFT() g_bIsFreezetime = false;
public Message_TextMsg(msgId, dest, id)
{
if(id == 0 && get_msg_arg_int(1) == print_center)
{
new message[16]
get_msg_arg_string(2, message,charsmax(message))
if(equal(message, "#CTs_Win"))
{
set_msg_arg_string(2, "Anti-Furiens Win!")
for(new id=1;id<=g_iMaxplayers;id++)
{
if(!is_user_connected(id)) continue
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT)
case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)
}
}
} else if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
{
set_msg_arg_string(2, "Furiens Win!")
}
}
}
public Player_Item_PreFrame(id)
{
if(g_bIsFreezetime || !is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T) return
set_user_maxspeed(id , get_pcvar_float(pMaxSpeed))
}
public Player_Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_CT:
{
primaryguns(id)
set_user_footsteps(id, 1)
}
case CS_TEAM_T:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pGravity))
set_user_footsteps(id, 0)
}
}
}
}
public GameDesc(id)
{
forward_return(FMV_STRING, "Furien Mod 0.1")
return FMRES_SUPERCEDE
}
public primaryguns(id)
{
new Text[64]
new menuPrim = menu_create("\y[\rPrimary Guns\y]", "ShowMenu")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wM4A1")
menu_additem(menuPrim, Text, "0")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wCV-47")
menu_additem(menuPrim, Text, "1")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wM3")
menu_additem(menuPrim, Text, "2")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wAUG")
menu_additem(menuPrim, Text, "3")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wFamas")
menu_additem(menuPrim, Text, "4")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wMP5")
menu_additem(menuPrim, Text, "5")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wXM-1014")
menu_additem(menuPrim, Text, "6")
menu_setprop(menuPrim, MPROP_EXITNAME, "Quit")
menu_display(id, menuPrim)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowMenu(id, menuPrim, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menuPrim);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
secondguns(id)
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
secondguns(id)
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
secondguns(id)
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_aug")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
secondguns(id)
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_famas")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
secondguns(id)
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_m5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 90)
secondguns(id)
}
case 6:
{
give_item(id, "weapon_xm1014")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
secondguns(id)
}
}
menu_destroy(menuPrim);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public secondguns(id)
{
new Text[64]
new menuSec = menu_create("\y[\rSecondary Guns\y]", "ShowSecond")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wGLOCK")
menu_additem(menuSec, Text, "0")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wUSP")
menu_additem(menuSec, Text, "1")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wDEAGLE")
menu_additem(menuSec, Text, "2")
formatex(Text, charsmax(Text), "\wDUAL")
menu_additem(menuSec, Text, "3")
menu_setprop(menuSec,MPROP_EXITNAME,"Quit")
menu_display(id, menuSec)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowSecond(id, menuSec, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menuSec);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_glock18")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_elite")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 90)
}
}
menu_destroy(menuSec);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public disable_buyzone() {
new ent = find_ent_by_class(-1,"info_map_parameters");
if(!ent) {
ent = create_entity("info_map_parameters");
}
DispatchKeyValue(ent,"buying","3");
DispatchSpawn(ent);
}
public roundMoney(id)
{
new pMoney, players[32], playerCount, i, player
pMoney = get_pcvar_num(cvar_roundmoney)
get_players(players, playerCount)
for (i=0;i<playerCount;i++)
{
player = players[i]
if (cs_get_user_money(player) < pMoney)
{
cs_set_user_money(player, pMoney, 1)
ColorChat(id, NORMAL, "^1[^4FURIEN^1] Your money have been set to ^4%d", pMoney)
}
}
}
public CBaseEntity_Think(Entity)
{
if(get_pcvar_num(g_CvarInvisEnable) == 1 && pev_valid(Entity))
{
static Players[32], Num, id, i
static Float:PlayerVelocity[3], Float:PlayerSpeed
get_players(Players, Num, "ah")
for(i = 0; i < Num; i++)
{
id = Players[i]
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
pev(id, pev_velocity, PlayerVelocity)
PlayerSpeed = vector_length(PlayerVelocity)
if(!PlayerSpeed)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0)
}
else
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
}
}
else
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
}
}
set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
}
}
-
Coca Cola _-FxF-_
Извън линия - Потребител
- Мнения: 159
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 15:30
- Се отблагодари: 21 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.
Всичко е точно, sv_maxspeed работи но е безполезно ако cl_forwardspeed / cl_sidespeed / cl_backspeed са 400. Проучках малко и навярно няма проблем да се променят тези клиентски настройки проблем е ако cl_forwardspeed е 900 а cl_sidespeed е 400 , но ако всички команди са на едно ниво няма проблем, та въпроса е може ли да измислиме нещо? Аз съм на принципа да се направи без да се пита тъй като не е сериозно и няма да стане нещо, но може да се добави и 1 Hud с който ще се пита, а и може да се добави и командичка /sg.
Други идеи?
Други идеи?
Последно промяна от Coca Cola _-FxF-_ на 21 Мар 2019, 10:39, променено общо 1 път.
Mobile Legends BANG BANG!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 832 Преглеждания
-
Последно мнение от tom1k
-
- 2 Отговори
- 1637 Преглеждания
-
Последно мнение от Mucii
-
- 8 Отговори
- 1379 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 4 Отговори
- 2156 Преглеждания
-
Последно мнение от L.O.F.I
-
- 2 Отговори
- 851 Преглеждания
-
Последно мнение от The Pain
-
- 0 Отговори
- 1255 Преглеждания
-
Последно мнение от mBFF-TheFucKBG
-
- 0 Отговори
- 1369 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта