Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Coca Cola _-FxF-_
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 159
Регистриран на: 15 Окт 2016, 15:30
Се отблагодари: 21 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.

Мнение от Coca Cola _-FxF-_ » 19 Мар 2019, 22:04

Мда това е нещо друго, другото пък което намерих е че при старт на "freez time" 3.2.1 и почват да ходят, то те ходят с нормалната скорост трябва да сменят гранатката с нож или да я хвърлят, и би ли добавил някое кодче като бият CT да се смени отбора с T (Ако бият Т да пише "Furiens Win" и ако бият CT "Anti-Furiens Win") и отново благодаря!
Mobile Legends BANG BANG!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
!

Аватар
<VeCo>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 80 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.

Мнение от <VeCo> » 19 Мар 2019, 23:45

Ако си сам в сървъра, freezetime проверката може и да не работи.

Код за потвърждение: Избери целия код

/* First, save the file !   -   Sublime AMXX Editor v1.8 */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <colorchat>
// #include <xs>
// #include <sqlx>

#define PLUGIN  "Furien Mod"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR  "ImYourBro"

new g_CvarInvisEnable, cvar_roundmoney, pMaxSpeed, pGravity;
new g_iMaxplayers
new bool:g_bIsFreezetime;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_logevent("roundMoney", 2, "1=Round_Start")
	
	register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDesc")
	
	// Ham Functions
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "Player_Item_PreFrame", 1)
	
	register_logevent("LogEvent_RoundEnd",2,"1=Round_End")
	register_event("HLTV","Event_RoundStart_PreFT","a","1=0","2=0")
	register_logevent("LogEvent_RoundStart_PostFT", 2,"1=Round_Start")
	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "Message_TextMsg")
	
	g_iMaxplayers = get_maxplayers()
	
	new Entity
	do
{
	Entity = create_entity("info_target")
}
while(!pev_valid(Entity))
	
	set_pev(Entity, pev_classname, "SetInvisibility")
	set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
	
	register_think("SetInvisibility", "CBaseEntity_Think")
	
	g_CvarInvisEnable = register_cvar("furien_invisible_enable", "1")
	cvar_roundmoney = register_cvar("furien_roundmoney", "16000")
	pMaxSpeed = register_cvar("furien_maxspeed", "1000.0") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT
	pGravity = register_cvar("furien_gravity", "0.25") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT
}

public plugin_precache() 
{
	disable_buyzone();
}

public Event_RoundStart_PreFT() g_bIsFreezetime = true;
public LogEvent_RoundStart_PostFT() g_bIsFreezetime = false;
public LogEvent_RoundEnd()
{
	for(new id=1;id<=g_iMaxplayers;id++)
	{
		if(!is_user_connected(id)) continue
		
		switch(cs_get_user_team(id))
		{
			case CS_TEAM_T: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT)
			case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)
		}
	}
}

public Message_TextMsg(msgId, dest, id)
{
	if(id == 0 && get_msg_arg_int(1) == print_center)
	{
		new message[16]
		get_msg_arg_string(2, message,charsmax(message))
		if(equal(message, "#CTs_Win"))
		{
			set_msg_arg_string(2, "Anti-Furiens Win!")
		} else if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
		{
			set_msg_arg_string(2, "Furiens Win!")
		}
	}
}

public Player_Item_PreFrame(id)
{
	if(g_bIsFreezetime || !is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T) return
	
	set_user_maxspeed(id , get_pcvar_float(pMaxSpeed)) 
}

public Player_Spawn(id) 
{     
	if(is_user_alive(id)) 
	{ 
		strip_user_weapons(id) 
		give_item(id, "weapon_knife") 
		switch(cs_get_user_team(id)) 
		{ 
			case CS_TEAM_CT: 
			{ 
				primaryguns(id) 
				set_user_footsteps(id, 1) 
			} 
			case CS_TEAM_T: 
			{ 
				give_item(id, "weapon_hegrenade") 
				set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pGravity)) 
				set_user_footsteps(id, 0) 
			} 
		} 
	} 
}

public GameDesc(id)
{
	forward_return(FMV_STRING, "Furien Mod 0.1")
	return FMRES_SUPERCEDE
}

public primaryguns(id)
{
	new Text[64]
	
	new menuPrim = menu_create("\y[\rPrimary Guns\y]", "ShowMenu")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wM4A1")
	menu_additem(menuPrim, Text, "0")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wCV-47")
	menu_additem(menuPrim, Text, "1")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wM3")
	menu_additem(menuPrim, Text, "2")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wAUG")
	menu_additem(menuPrim, Text, "3")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wFamas")
	menu_additem(menuPrim, Text, "4")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wMP5")
	menu_additem(menuPrim, Text, "5")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wXM-1014")
	menu_additem(menuPrim, Text, "6")
	
	menu_setprop(menuPrim, MPROP_EXITNAME, "Quit")
	
	menu_display(id, menuPrim)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowMenu(id, menuPrim, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menuPrim);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_m3")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
			secondguns(id)
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "weapon_aug")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 4:
		{
			give_item(id, "weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 5:
		{
			give_item(id, "weapon_m5navy")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 6:
		{
			give_item(id, "weapon_xm1014")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
			secondguns(id)
		}
	}
	menu_destroy(menuPrim);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public secondguns(id)
{
	new Text[64]
	
	new menuSec = menu_create("\y[\rSecondary Guns\y]", "ShowSecond")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wGLOCK")
	menu_additem(menuSec, Text, "0")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wUSP")
	menu_additem(menuSec, Text, "1")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wDEAGLE")
	menu_additem(menuSec, Text, "2")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wDUAL")
	menu_additem(menuSec, Text, "3")
	
	menu_setprop(menuSec,MPROP_EXITNAME,"Quit")
	
	menu_display(id, menuSec)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowSecond(id, menuSec, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menuSec);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_glock18")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_usp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "weapon_elite")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 90)
		}
	}
	menu_destroy(menuSec);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public disable_buyzone() {
	
	new ent = find_ent_by_class(-1,"info_map_parameters");
	
	if(!ent) {
		ent = create_entity("info_map_parameters");
	}
	
	DispatchKeyValue(ent,"buying","3");
	DispatchSpawn(ent);
	
}

public roundMoney(id)
{
	new pMoney, players[32], playerCount, i, player
	
	pMoney = get_pcvar_num(cvar_roundmoney)
	
	get_players(players, playerCount)
	
	for (i=0;i<playerCount;i++)
	{
		player = players[i]
		if (cs_get_user_money(player) < pMoney)
		{
			cs_set_user_money(player, pMoney, 1)
			ColorChat(id, NORMAL, "^1[^4FURIEN^1] Your money have been set to ^4%d", pMoney)
		}
	}
}

public CBaseEntity_Think(Entity)
{
	if(get_pcvar_num(g_CvarInvisEnable) == 1 && pev_valid(Entity))
	{
		static Players[32], Num, id, i
		static Float:PlayerVelocity[3], Float:PlayerSpeed
		
		get_players(Players, Num, "ach")
		
		for(i = 0; i < Num; i++)
		{
			id = Players[i]
			
			if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
			{
				pev(id, pev_velocity, PlayerVelocity)
				PlayerSpeed = vector_length(PlayerVelocity)
				
				if(!PlayerSpeed)
				{
					set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0)
				}
				else 
				{
					set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
				}
			}
			else 
			{
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) 
			}
		}
		set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
	}
}
:pepo_think3:

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.

Мнение от OciXCrom » 20 Мар 2019, 14:41

За "Furiens Win" и прочие можеш да ползваш това - https://www.amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=21&t=69
Няма нужда да набутваш още ненужни неща в този зле написан код.

Аватар
Coca Cola _-FxF-_
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 159
Регистриран на: 15 Окт 2016, 15:30
Се отблагодари: 21 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.

Мнение от Coca Cola _-FxF-_ » 20 Мар 2019, 18:08

OciXCrom написа: 20 Мар 2019, 14:41 За "Furiens Win" и прочие можеш да ползваш това - https://www.amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=21&t=69
Няма нужда да набутваш още ненужни неща в този зле написан код.
Да видях го, но на мен ми трябва както той го е направил, простичък текст, а самия код до колкото четох във форума той все още се учи, но само неговия мод който е направил е прост без плъгини,а аз като се опитвам да премахвам код от плъгин се получава грешка та затова го постнах тук. :)

Добавено преди 9 минути 39 секунди:
<VeCo> написа: 19 Мар 2019, 23:45 Ако си сам в сървъра, freezetime проверката може и да не работи.

Код за потвърждение: Избери целия код

/* First, save the file !   -   Sublime AMXX Editor v1.8 */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <colorchat>
// #include <xs>
// #include <sqlx>

#define PLUGIN  "Furien Mod"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR  "ImYourBro"

new g_CvarInvisEnable, cvar_roundmoney, pMaxSpeed, pGravity;
new g_iMaxplayers
new bool:g_bIsFreezetime;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_logevent("roundMoney", 2, "1=Round_Start")
	
	register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDesc")
	
	// Ham Functions
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "Player_Item_PreFrame", 1)
	
	register_logevent("LogEvent_RoundEnd",2,"1=Round_End")
	register_event("HLTV","Event_RoundStart_PreFT","a","1=0","2=0")
	register_logevent("LogEvent_RoundStart_PostFT", 2,"1=Round_Start")
	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "Message_TextMsg")
	
	g_iMaxplayers = get_maxplayers()
	
	new Entity
	do
{
	Entity = create_entity("info_target")
}
while(!pev_valid(Entity))
	
	set_pev(Entity, pev_classname, "SetInvisibility")
	set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
	
	register_think("SetInvisibility", "CBaseEntity_Think")
	
	g_CvarInvisEnable = register_cvar("furien_invisible_enable", "1")
	cvar_roundmoney = register_cvar("furien_roundmoney", "16000")
	pMaxSpeed = register_cvar("furien_maxspeed", "1000.0") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT
	pGravity = register_cvar("furien_gravity", "0.25") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT
}

public plugin_precache() 
{
	disable_buyzone();
}

public Event_RoundStart_PreFT() g_bIsFreezetime = true;
public LogEvent_RoundStart_PostFT() g_bIsFreezetime = false;
public LogEvent_RoundEnd()
{
	for(new id=1;id<=g_iMaxplayers;id++)
	{
		if(!is_user_connected(id)) continue
		
		switch(cs_get_user_team(id))
		{
			case CS_TEAM_T: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT)
			case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)
		}
	}
}

public Message_TextMsg(msgId, dest, id)
{
	if(id == 0 && get_msg_arg_int(1) == print_center)
	{
		new message[16]
		get_msg_arg_string(2, message,charsmax(message))
		if(equal(message, "#CTs_Win"))
		{
			set_msg_arg_string(2, "Anti-Furiens Win!")
		} else if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
		{
			set_msg_arg_string(2, "Furiens Win!")
		}
	}
}

public Player_Item_PreFrame(id)
{
	if(g_bIsFreezetime || !is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T) return
	
	set_user_maxspeed(id , get_pcvar_float(pMaxSpeed)) 
}

public Player_Spawn(id) 
{     
	if(is_user_alive(id)) 
	{ 
		strip_user_weapons(id) 
		give_item(id, "weapon_knife") 
		switch(cs_get_user_team(id)) 
		{ 
			case CS_TEAM_CT: 
			{ 
				primaryguns(id) 
				set_user_footsteps(id, 1) 
			} 
			case CS_TEAM_T: 
			{ 
				give_item(id, "weapon_hegrenade") 
				set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pGravity)) 
				set_user_footsteps(id, 0) 
			} 
		} 
	} 
}

public GameDesc(id)
{
	forward_return(FMV_STRING, "Furien Mod 0.1")
	return FMRES_SUPERCEDE
}

public primaryguns(id)
{
	new Text[64]
	
	new menuPrim = menu_create("\y[\rPrimary Guns\y]", "ShowMenu")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wM4A1")
	menu_additem(menuPrim, Text, "0")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wCV-47")
	menu_additem(menuPrim, Text, "1")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wM3")
	menu_additem(menuPrim, Text, "2")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wAUG")
	menu_additem(menuPrim, Text, "3")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wFamas")
	menu_additem(menuPrim, Text, "4")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wMP5")
	menu_additem(menuPrim, Text, "5")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wXM-1014")
	menu_additem(menuPrim, Text, "6")
	
	menu_setprop(menuPrim, MPROP_EXITNAME, "Quit")
	
	menu_display(id, menuPrim)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowMenu(id, menuPrim, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menuPrim);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_m3")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
			secondguns(id)
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "weapon_aug")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 4:
		{
			give_item(id, "weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 5:
		{
			give_item(id, "weapon_m5navy")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 6:
		{
			give_item(id, "weapon_xm1014")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
			secondguns(id)
		}
	}
	menu_destroy(menuPrim);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public secondguns(id)
{
	new Text[64]
	
	new menuSec = menu_create("\y[\rSecondary Guns\y]", "ShowSecond")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wGLOCK")
	menu_additem(menuSec, Text, "0")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wUSP")
	menu_additem(menuSec, Text, "1")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wDEAGLE")
	menu_additem(menuSec, Text, "2")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wDUAL")
	menu_additem(menuSec, Text, "3")
	
	menu_setprop(menuSec,MPROP_EXITNAME,"Quit")
	
	menu_display(id, menuSec)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowSecond(id, menuSec, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menuSec);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_glock18")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_usp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "weapon_elite")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 90)
		}
	}
	menu_destroy(menuSec);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public disable_buyzone() {
	
	new ent = find_ent_by_class(-1,"info_map_parameters");
	
	if(!ent) {
		ent = create_entity("info_map_parameters");
	}
	
	DispatchKeyValue(ent,"buying","3");
	DispatchSpawn(ent);
	
}

public roundMoney(id)
{
	new pMoney, players[32], playerCount, i, player
	
	pMoney = get_pcvar_num(cvar_roundmoney)
	
	get_players(players, playerCount)
	
	for (i=0;i<playerCount;i++)
	{
		player = players[i]
		if (cs_get_user_money(player) < pMoney)
		{
			cs_set_user_money(player, pMoney, 1)
			ColorChat(id, NORMAL, "^1[^4FURIEN^1] Your money have been set to ^4%d", pMoney)
		}
	}
}

public CBaseEntity_Think(Entity)
{
	if(get_pcvar_num(g_CvarInvisEnable) == 1 && pev_valid(Entity))
	{
		static Players[32], Num, id, i
		static Float:PlayerVelocity[3], Float:PlayerSpeed
		
		get_players(Players, Num, "ach")
		
		for(i = 0; i < Num; i++)
		{
			id = Players[i]
			
			if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
			{
				pev(id, pev_velocity, PlayerVelocity)
				PlayerSpeed = vector_length(PlayerVelocity)
				
				if(!PlayerSpeed)
				{
					set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0)
				}
				else 
				{
					set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
				}
			}
			else 
			{
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) 
			}
		}
		set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
	}
}
Във сървъра играя със подботове които са много подвижни не се спират на едно място :D сигурно си бачка инвис кода, та можеш ли да промениш само когато "CT" бият да се смени рунда и да се добавят тия команди "cl_forwardspeed 999 / cl_backspeed 999 / cl_sidespeed 999" в плъгина автоматично да ги слага тъй като без тех нямат дадената бързина на плъгина.
Mobile Legends BANG BANG!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
!

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 352
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 171 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.

Мнение от Huehue » 20 Мар 2019, 18:24

Задаването клиентски настройки без разрешението на клиента е забранено.
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
Coca Cola _-FxF-_
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 159
Регистриран на: 15 Окт 2016, 15:30
Се отблагодари: 21 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.

Мнение от Coca Cola _-FxF-_ » 20 Мар 2019, 18:38

Huehue написа: 20 Мар 2019, 18:24 Задаването клиентски настройки без разрешението на клиента е забранено.
Ами може да се добави хъд съобщение със запитване дали иска да се променят клиентските настройки за което е препоръчително в този тип сървър, а и повечето хора ги знаят, но да прав си.
Mobile Legends BANG BANG!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
!

Аватар
<VeCo>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 80 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.

Мнение от <VeCo> » 20 Мар 2019, 18:46

sv_maxspeed 9999 би трябвало да свърши работа

Код за потвърждение: Избери целия код

/* First, save the file !   -   Sublime AMXX Editor v1.8 */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <colorchat>
// #include <xs>
// #include <sqlx>

#define PLUGIN  "Furien Mod"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR  "ImYourBro"

new g_CvarInvisEnable, cvar_roundmoney, pMaxSpeed, pGravity;
new g_iMaxplayers
new bool:g_bIsFreezetime;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_logevent("roundMoney", 2, "1=Round_Start")
	
	register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDesc")
	
	// Ham Functions
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "Player_Item_PreFrame", 1)
	
	register_event("HLTV","Event_RoundStart_PreFT","a","1=0","2=0")
	register_logevent("LogEvent_RoundStart_PostFT", 2,"1=Round_Start")
	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "Message_TextMsg")
	
	g_iMaxplayers = get_maxplayers()
	
	new Entity
	do
{
	Entity = create_entity("info_target")
}
while(!pev_valid(Entity))
	
	set_pev(Entity, pev_classname, "SetInvisibility")
	set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
	
	register_think("SetInvisibility", "CBaseEntity_Think")
	
	g_CvarInvisEnable = register_cvar("furien_invisible_enable", "1")
	cvar_roundmoney = register_cvar("furien_roundmoney", "16000")
	pMaxSpeed = register_cvar("furien_maxspeed", "1000.0") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT
	pGravity = register_cvar("furien_gravity", "0.25") // THIS SHOULD ALWAYS BE A FLOAT
}

public plugin_precache() 
{
	disable_buyzone();
}

public Event_RoundStart_PreFT() g_bIsFreezetime = true;
public LogEvent_RoundStart_PostFT() g_bIsFreezetime = false;

public Message_TextMsg(msgId, dest, id)
{
	if(id == 0 && get_msg_arg_int(1) == print_center)
	{
		new message[16]
		get_msg_arg_string(2, message,charsmax(message))
		if(equal(message, "#CTs_Win"))
		{
			set_msg_arg_string(2, "Anti-Furiens Win!")
			
			for(new id=1;id<=g_iMaxplayers;id++)
			{
				if(!is_user_connected(id)) continue
				
				switch(cs_get_user_team(id))
				{
					case CS_TEAM_T: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT)
					case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)
				}
			}
		} else if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
		{
			set_msg_arg_string(2, "Furiens Win!")
		}
	}
}

public Player_Item_PreFrame(id)
{
	if(g_bIsFreezetime || !is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T) return
	
	set_user_maxspeed(id , get_pcvar_float(pMaxSpeed)) 
}

public Player_Spawn(id) 
{     
	if(is_user_alive(id)) 
	{ 
		strip_user_weapons(id) 
		give_item(id, "weapon_knife") 
		switch(cs_get_user_team(id)) 
		{ 
			case CS_TEAM_CT: 
			{ 
				primaryguns(id) 
				set_user_footsteps(id, 1) 
			} 
			case CS_TEAM_T: 
			{ 
				give_item(id, "weapon_hegrenade") 
				set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pGravity)) 
				set_user_footsteps(id, 0) 
			} 
		} 
	} 
}

public GameDesc(id)
{
	forward_return(FMV_STRING, "Furien Mod 0.1")
	return FMRES_SUPERCEDE
}

public primaryguns(id)
{
	new Text[64]
	
	new menuPrim = menu_create("\y[\rPrimary Guns\y]", "ShowMenu")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wM4A1")
	menu_additem(menuPrim, Text, "0")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wCV-47")
	menu_additem(menuPrim, Text, "1")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wM3")
	menu_additem(menuPrim, Text, "2")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wAUG")
	menu_additem(menuPrim, Text, "3")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wFamas")
	menu_additem(menuPrim, Text, "4")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wMP5")
	menu_additem(menuPrim, Text, "5")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wXM-1014")
	menu_additem(menuPrim, Text, "6")
	
	menu_setprop(menuPrim, MPROP_EXITNAME, "Quit")
	
	menu_display(id, menuPrim)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowMenu(id, menuPrim, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menuPrim);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_m3")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
			secondguns(id)
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "weapon_aug")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 4:
		{
			give_item(id, "weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 5:
		{
			give_item(id, "weapon_m5navy")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 90)
			secondguns(id)
		}
		case 6:
		{
			give_item(id, "weapon_xm1014")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
			secondguns(id)
		}
	}
	menu_destroy(menuPrim);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public secondguns(id)
{
	new Text[64]
	
	new menuSec = menu_create("\y[\rSecondary Guns\y]", "ShowSecond")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wGLOCK")
	menu_additem(menuSec, Text, "0")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wUSP")
	menu_additem(menuSec, Text, "1")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wDEAGLE")
	menu_additem(menuSec, Text, "2")
	formatex(Text, charsmax(Text), "\wDUAL")
	menu_additem(menuSec, Text, "3")
	
	menu_setprop(menuSec,MPROP_EXITNAME,"Quit")
	
	menu_display(id, menuSec)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowSecond(id, menuSec, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menuSec);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_glock18")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_usp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "weapon_elite")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 90)
		}
	}
	menu_destroy(menuSec);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public disable_buyzone() {
	
	new ent = find_ent_by_class(-1,"info_map_parameters");
	
	if(!ent) {
		ent = create_entity("info_map_parameters");
	}
	
	DispatchKeyValue(ent,"buying","3");
	DispatchSpawn(ent);
	
}

public roundMoney(id)
{
	new pMoney, players[32], playerCount, i, player
	
	pMoney = get_pcvar_num(cvar_roundmoney)
	
	get_players(players, playerCount)
	
	for (i=0;i<playerCount;i++)
	{
		player = players[i]
		if (cs_get_user_money(player) < pMoney)
		{
			cs_set_user_money(player, pMoney, 1)
			ColorChat(id, NORMAL, "^1[^4FURIEN^1] Your money have been set to ^4%d", pMoney)
		}
	}
}

public CBaseEntity_Think(Entity)
{
	if(get_pcvar_num(g_CvarInvisEnable) == 1 && pev_valid(Entity))
	{
		static Players[32], Num, id, i
		static Float:PlayerVelocity[3], Float:PlayerSpeed
		
		get_players(Players, Num, "ah")
		
		for(i = 0; i < Num; i++)
		{
			id = Players[i]
			
			if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
			{
				pev(id, pev_velocity, PlayerVelocity)
				PlayerSpeed = vector_length(PlayerVelocity)
				
				if(!PlayerSpeed)
				{
					set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0)
				}
				else 
				{
					set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
				}
			}
			else 
			{
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) 
			}
		}
		set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
	}
}
:pepo_think3:

Аватар
Coca Cola _-FxF-_
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 159
Регистриран на: 15 Окт 2016, 15:30
Се отблагодари: 21 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редактиране и фиксиране на Furien mod - премахване на Shop и редакт. на guns.

Мнение от Coca Cola _-FxF-_ » 20 Мар 2019, 21:05

Всичко е точно, sv_maxspeed работи но е безполезно ако cl_forwardspeed / cl_sidespeed / cl_backspeed са 400. Проучках малко и навярно няма проблем да се променят тези клиентски настройки проблем е ако cl_forwardspeed е 900 а cl_sidespeed е 400 , но ако всички команди са на едно ниво няма проблем, та въпроса е може ли да измислиме нещо? Аз съм на принципа да се направи без да се пита тъй като не е сериозно и няма да стане нещо, но може да се добави и 1 Hud с който ще се пита, а и може да се добави и командичка /sg.
Други идеи?
Последно промяна от Coca Cola _-FxF-_ на 21 Мар 2019, 10:39, променено общо 1 път.
Mobile Legends BANG BANG!
- Nick: Marksman <GX>
- Add me for RANKS
!

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта