Become VIP на флаг "s".

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Become VIP на флаг "s".

Мнение от iv69 » 09 Май 2019, 11:48

Здравейте,
Може ли някой да направи съвсем прост VIP-плъгин за CSDM-сървър, който да дава на всеки играч access flag: custom level G(флаг "s"), след като направи 200 kill-а. В допълнение, това да е в сила само до края на картата, а след смяната това пак да се повтаря отначалото. И ако не е проблем: да излиза в бяло HUD-надпис, със инфо (в два реда) горе-вляво, за VIP-а, и това колко убийства им остават на всеки един от играчите, до придобиване на VIP-привилегии, например:

Win VIP here,
195 killings are needed.

Благодаря !
Последно промяна от iv69 на 09 Май 2019, 15:46, променено общо 2 пъти.

Аватар
mBFF-TheFucKBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 09 Ное 2018, 16:40
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Become VIP на флаг "s".

Мнение от mBFF-TheFucKBG » 09 Май 2019, 14:21

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от thoughtz на 09 Май 2019, 18:02, променено общо 1 път.
Причина: Безсмислен коментар = спам
Фенче на СкандаУ <3

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Become VIP на флаг "s".

Мнение от iv69 » 09 Май 2019, 14:48

mBFF-TheFucKBG написа: 09 Май 2019, 14:21 Ползвай на OciXCrom.Има мега много опций.Не знам обаче дали ще ти свърше всичката работа.
Няма да свърши работа, ползвал съм го, но не ме устройва поради това, че екстрите остават дефинитивно докрай( т.е. - до безкрая). Сървъра е CSDM - картата е една, но се сменя на 3-4 часа, и ако някой има настроението и му се играе повечко - може да си направи убийствата, и да си ползва след това екстрите до "смяна" на картата... Просто е: поиграеш малко повечко - имаш екстри.... , не играеш - няма екстри...
А с плъгина на OciXCrom - играеш няколко пъти повечко наистина, но после.... играл не играл... все си ги имаш тия екстри, и дори да не влизеш и не играеш и 3 месеца там, те екстрите продължават да си стоят, така мисля, че е малко незаслужено, да са вечни... Е наистина , може пък да се настрои плъгина да дава екстрите след много, много игра и убийства... Но това пък няма да се хареса на много други.... , които не им се ще да играят 500 или 1000 часа( например след 2-3 месеца "игра") и да трябва да правят 15 000 или 25 000 убийства например ... Може пък след тия 25000 убийства същите играчи да имат възможност да играят само още 2-3 или 4 пъти в сървъра...Струва ли си ? Може дори сървъра след толкова време да го няма :)
Просто това което искам съм го премислял и знам искам как да е ... Подобен плъгин съм виждал преди тук там - но напоследък много рядко!

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Become VIP на флаг "s".

Мнение от iv69 » 11 Май 2019, 13:22

Заключете темата, моля. Кром бе така добър и даде преработка на неговия код която ми върши перфектно работата:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cromchat>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define PLUGIN_VERSION "2.2-alpha"
#define ARG_RANDOM -1
#define RANDOM_COLOR random_num(50, 255)
#define FLAGS_DELAY 0.1

#if defined client_disconnected
	#define client_disconnect client_disconnected
#endif

enum _:Settings
{
	SAVE_TYPE,
	KILLS_NEEDED,
	VIP_FLAGS_BIT,
	VIP_FLAGS_STR[32],
	IGNORE_BOTS,
	VIP_SUCCESS_MESSAGE,
	bool:HUD_MESSAGE_ENABLED,
	HUD_MESSAGE_COLOR[3],
	Float:HUD_MESSAGE_POSITION[2],
	Float:HUD_MESSAGE_DURATION,
	HUD_MESSAGE_EFFECTS,
	Float:HUD_MESSAGE_TIME[3]
}

enum _:PlayerData
{
	Name[32],
	Info[35],
	Kills
}

new g_eSettings[Settings],
	g_ePlayerData[33][PlayerData],
	g_iObject,
	g_iVault

public plugin_init()
{
	register_plugin("BecomeVIP Plus", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXBecomeVIP", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_dictionary("BecomeVIP.txt")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
	register_concmd("becomevip_give_kills", "Cmd_GiveKills", ADMIN_BAN, "<nick|#userid> <kills>")
	register_concmd("becomevip_reset_kills", "Cmd_ResetKills", ADMIN_BAN, "<nick|#userid>")
	ReadFile()
}

public plugin_end()
	nvault_close(g_iVault)

ReadFile()
{
	new szConfigsName[256], szFilename[256]
	get_configsdir(szConfigsName, charsmax(szConfigsName))
	formatex(szFilename, charsmax(szFilename), "%s/BecomeVIP.ini", szConfigsName)
	new iFilePointer = fopen(szFilename, "rt")

	if(iFilePointer)
	{
		new szData[96], szValue[64], szKey[32], szTemp[4][5], i

		while(!feof(iFilePointer))
		{
			fgets(iFilePointer, szData, charsmax(szData))
			trim(szData)

			switch(szData[0])
			{
				case EOS, '#', ';': continue
				default:
				{
					strtok(szData, szKey, charsmax(szKey), szValue, charsmax(szValue), '=')
					trim(szKey); trim(szValue)

					if(equal(szKey, "PLUGIN_PREFIX"))
						CC_SetPrefix(szValue)
					else if(equal(szKey, "SAVE_TYPE"))
						g_eSettings[SAVE_TYPE] = str_to_num(szValue)
					else if(equal(szKey, "KILLS_NEEDED"))
						g_eSettings[KILLS_NEEDED] = str_to_num(szValue)
					else if(equal(szKey, "VIP_FLAGS"))
					{
						copy(g_eSettings[VIP_FLAGS_STR], charsmax(g_eSettings[VIP_FLAGS_STR]), szValue)
						g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT] = read_flags(szValue)
					}
					else if(equal(szKey, "IGNORE_BOTS"))
						g_eSettings[IGNORE_BOTS] = str_to_num(szValue)
					if(equal(szKey, "CHECK_KILLS_COMMANDS"))
					{
						while(szValue[0] != 0 && strtok(szValue, szKey, charsmax(szKey), szValue, charsmax(szValue), ','))
						{
							trim(szKey); trim(szValue)

							if(szKey[0] == '/' || szKey[0] == '!')
							{
								formatex(szData, charsmax(szData), "say %s", szKey)
								register_clcmd(szData, "Cmd_CheckKills")
								formatex(szData, charsmax(szData), "say_team %s", szKey)
								register_clcmd(szData, "Cmd_CheckKills")
							}
							else register_clcmd(szData, "Cmd_CheckKills")
						}
					}
					else if(equal(szKey, "VAULT_FILE"))
						g_iVault = nvault_open(szValue)
					else if(equal(szKey, "VIP_SUCCESS_MESSAGE"))
						g_eSettings[VIP_SUCCESS_MESSAGE] = str_to_num(szValue)
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_ENABLED"))
					{
						g_eSettings[HUD_MESSAGE_ENABLED] = bool:str_to_num(szValue)

						if(g_eSettings[HUD_MESSAGE_ENABLED])
						{
							g_iObject = CreateHudSyncObj()
							RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
						}
					}
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_COLOR"))
					{
						parse(szValue, szTemp[0], charsmax(szTemp[]), szTemp[1], charsmax(szTemp[]), szTemp[2], charsmax(szTemp[]))

						for(i = 0; i < 3; i++)
							g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][i] = str_to_num(szTemp[i])
					}
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_POSITION"))
					{
						parse(szValue, szTemp[0], charsmax(szTemp[]), szTemp[1], charsmax(szTemp[]))

						for(i = 0; i < 2; i++)
							g_eSettings[HUD_MESSAGE_POSITION][i] = _:str_to_float(szTemp[i])
					}
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_DURATION"))
						g_eSettings[HUD_MESSAGE_DURATION] = _:str_to_float(szValue)
					else if(equal(szKey, "HUD_MESSAGE_EFFECTS"))
					{
						parse(szValue, szTemp[0], charsmax(szTemp[]), szTemp[1], charsmax(szTemp[]), szTemp[2], charsmax(szTemp[]), szTemp[3], charsmax(szTemp[]))
						g_eSettings[HUD_MESSAGE_EFFECTS] = str_to_num(szTemp[0])

						for(i = 0; i < 3; i++)
							g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][i] = _:str_to_float(szTemp[i + 1])
					}
				}
			}
		}

		fclose(iFilePointer)
	}
}

public client_authorized(id)
{
	if(ignore_bot(id))
		return

	switch(g_eSettings[SAVE_TYPE])
	{
		case 0:
		{
			get_user_name(id, g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]))
			strtolower(g_ePlayerData[id][Info])
		}
		case 1: get_user_ip(id, g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]), 1)
		case 2: get_user_authid(id, g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]))
	}

	get_user_name(id, g_ePlayerData[id][Name], charsmax(g_ePlayerData[][Name]))
	use_vault(id, false, g_ePlayerData[id][Info])
}

public client_disconnect(id)
{
	if(ignore_bot(id))
		return

	use_vault(id, true, g_ePlayerData[id][Info])
}

public client_infochanged(id)
{
	if(ignore_bot(id))
		return

	static szNewName[32], szOldName[32]
	get_user_info(id, "name", szNewName, charsmax(szNewName))
	get_user_name(id, szOldName, charsmax(szOldName))

	if(!equal(szNewName, szOldName))
	{
		if(!g_eSettings[SAVE_TYPE])
		{
			use_vault(id, true, szOldName)
			use_vault(id, false, szNewName)
			copy(g_ePlayerData[id][Info], charsmax(g_ePlayerData[][Info]), szNewName)
			strtolower(g_ePlayerData[id][Info])
		}

		set_task(FLAGS_DELAY, "refresh_status", id)
		copy(g_ePlayerData[id][Name], charsmax(g_ePlayerData[][Name]), szNewName)
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || has_vip_flags(id) || ignore_bot(id))
		return

	set_hudmessage
	(
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][0] == ARG_RANDOM ? RANDOM_COLOR : g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][0],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][1] == ARG_RANDOM ? RANDOM_COLOR : g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][1],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][2] == ARG_RANDOM ? RANDOM_COLOR : g_eSettings[HUD_MESSAGE_COLOR][2],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_POSITION][0], g_eSettings[HUD_MESSAGE_POSITION][1],	g_eSettings[HUD_MESSAGE_EFFECTS],
		g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][0], g_eSettings[HUD_MESSAGE_DURATION], g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][1], g_eSettings[HUD_MESSAGE_TIME][2]
	)

	ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, "%L", id, "BECOMEVIP_HUD_MSG", g_eSettings[KILLS_NEEDED], g_ePlayerData[id][Kills])
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(is_user_connected(iAttacker) && iAttacker != iVictim && !ignore_bot(iAttacker))
	{
		g_ePlayerData[iAttacker][Kills]++
		check_status(iAttacker, true)
	}
}

public Cmd_CheckKills(id)
{
	if(has_vip_flags(id))
		CC_SendMessage(id, "%L", id, "BECOMEVIP_INFO_YES", g_eSettings[KILLS_NEEDED], g_eSettings[VIP_FLAGS_STR])
	else
		CC_SendMessage(id, "%L", id, "BECOMEVIP_INFO_NO", g_eSettings[KILLS_NEEDED] - g_ePlayerData[id][Kills], g_ePlayerData[id][Kills], g_eSettings[VIP_FLAGS_STR])

	return PLUGIN_HANDLED
}

public Cmd_GiveKills(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 3))
		return PLUGIN_HANDLED

	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))

	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_ALLOW_SELF)

	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED

	new szName[2][32], szAmount[8]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	read_argv(2, szAmount, charsmax(szAmount))

	new iAmount = str_to_num(szAmount)
	g_ePlayerData[iPlayer][Kills] += iAmount
	check_status(iPlayer, true)

	CC_LogMessage(0, _, "%L", LANG_PLAYER, iAmount >= 0 ? "BECOMEVIP_GIVE_KILLS" : "BECOMEVIP_TAKE_KILLS", szName[0], iAmount, szName[1])
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Cmd_ResetKills(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED

	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))

	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY)

	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED

	new szName[2][32]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	g_ePlayerData[iPlayer][Kills] = 0
	CC_LogMessage(0, _, "%L", LANG_PLAYER, "BECOMEVIP_RESET_KILLS", szName[0], szName[1])
	return PLUGIN_HANDLED
}

public refresh_status(id)
	check_status(id, false)

bool:check_status(const id, const bool:bAnnounce)
{
	if(has_vip_flags(id) || ignore_bot(id))
		return

	if(g_ePlayerData[id][Kills] >= g_eSettings[KILLS_NEEDED])
	{
		set_vip_flags(id, bAnnounce)
		nvault_remove(g_iVault, g_ePlayerData[id][Info])
		g_ePlayerData[id][Kills] = 0
	}
}

set_vip_flags(const id, const bool:bAnnounce)
{
	set_user_flags(id, g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT])

	if(bAnnounce)
	{
		switch(g_eSettings[VIP_SUCCESS_MESSAGE])
		{
			case 1: CC_SendMessage(id, "%L", id, "BECOMEVIP_SUCCESS_PLR", g_eSettings[VIP_FLAGS_STR], g_eSettings[KILLS_NEEDED])
			case 2: CC_SendMessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "BECOMEVIP_SUCCESS_ALL", g_ePlayerData[id][Name], g_eSettings[VIP_FLAGS_STR], g_eSettings[KILLS_NEEDED])
		}
	}
}

bool:ignore_bot(const id)
	return (g_eSettings[IGNORE_BOTS] && is_user_bot(id))

bool:has_vip_flags(const id)
	return ((get_user_flags(id) & g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT]) == g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT])

use_vault(const id, const bool:bSave, const szInfo[])
{
	if(!szInfo[0])
		return

	if(bSave)
	{
		static szKills[10]
		num_to_str(g_ePlayerData[id][Kills], szKills, charsmax(szKills))
		nvault_set(g_iVault, szInfo, szKills)
	}
	else
	{
		g_ePlayerData[id][Kills] = nvault_get(g_iVault, szInfo)
		set_task(FLAGS_DELAY, "refresh_status", id)
	}
}

public plugin_natives()
{
	register_library("becomevip")
	register_native("becomevip_get_flags", "_becomevip_get_flags")
	register_native("becomevip_get_kills_needed", "_becomevip_get_kills_needed")
	register_native("becomevip_get_save_type", "_becomevip_get_save_type")
	register_native("becomevip_get_user_kills", "_becomevip_get_user_kills")
	register_native("becomevip_is_hud_enabled", "_becomevip_is_hud_enabled")
	register_native("becomevip_user_has_flags", "_becomevip_user_has_flags")
}

public _becomevip_get_flags(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[VIP_FLAGS_BIT]

public _becomevip_get_kills_needed(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[KILLS_NEEDED]

public _becomevip_get_save_type(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[SAVE_TYPE]

public _becomevip_get_user_kills(iPlugin, iParams)
	return g_ePlayerData[get_param(1)][Kills]

public bool:_becomevip_is_hud_enabled(iPlugin, iParams)
	return g_eSettings[HUD_MESSAGE_ENABLED]

public bool:_becomevip_user_has_flags(iPlugin, iParams)
	return has_vip_flags(get_param(1))

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта