Здравейте !
Доста търсих в интернет "no fall damage" не открих нищо надежно, има много стари теми,та ако може да ми се добавят две опции :
1- да е за всички
2- да е под флаг "ADMIN_RESERVATION"
Благодаря предварително!
Заявка за "no fall damage" плъгин с опция за "ВИП" и за всички
-
DevilsAspect
Извън линия - Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25 Май 2019, 23:10
- Обратна връзка:
Заявка за "no fall damage" плъгин с опция за "ВИП" и за всички
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <hlsdk_const>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Admin/VIP No FallDamage"
#define VERSION "0.0.1"
new g_pCvarFallDmgImmuneFlags
public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod" )
g_pCvarFallDmgImmuneFlags = register_cvar("amx_falldamage_immune_flags", "a")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "OnCBasePlayer_TakeDamage")
}
public OnCBasePlayer_TakeDamage( id, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType ) // return int
{
if( bitsDamageType & DMG_FALL )
{
new szFlags[32]
get_pcvar_string(g_pCvarFallDmgImmuneFlags, szFlags, charsmax(szFlags))
new iFlags = read_flags(szFlags)
if( get_user_flags(id) & iFlags == iFlags )
{
return HAM_SUPERCEDE
}
}
return HAM_IGNORED
}
Заявка за "no fall damage" плъгин с опция за "ВИП" и за всички
Мерси колега пробвах и работи! ако махна флага и оставя празно ще може ли да го ползват всички?DevilsAspect написа: ↑26 Май 2019, 16:55Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <hlsdk_const> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Admin/VIP No FallDamage" #define VERSION "0.0.1" new g_pCvarFallDmgImmuneFlags public plugin_init() { register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod" ) g_pCvarFallDmgImmuneFlags = register_cvar("amx_falldamage_immune_flags", "a") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "OnCBasePlayer_TakeDamage") } public OnCBasePlayer_TakeDamage( id, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType ) // return int { if( bitsDamageType & DMG_FALL ) { new szFlags[32] get_pcvar_string(g_pCvarFallDmgImmuneFlags, szFlags, charsmax(szFlags)) new iFlags = read_flags(szFlags) if( get_user_flags(id) & iFlags == iFlags ) { return HAM_SUPERCEDE } } return HAM_IGNORED }
-
DevilsAspect
Извън линия - Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25 Май 2019, 23:10
- Обратна връзка:
Заявка за "no fall damage" плъгин с опция за "ВИП" и за всички
Няма смисъл. Ползвай този.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <VexdUM>
#define FALL_VELOCITY 350.0
new g_bAlive, g_bFalling
#define SetIdBits(%1,%2) %1 |= (1<<(%2-1))
#define RemoveIdBits(%1,%2) %1 &= ~(1<<(%2-1))
#define GetIdBits(%1,%2) %1 & (1<<(%2-1))
new bool:g_bEnabled
new g_cvar_mp_falldamage
public plugin_init() {
register_plugin("No Fall Damage", "0.3", "v3x");
register_logevent("eRoundStart", 2, "1=Round_Start");
register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be");
register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a");
if(get_cvar_pointer("mp_falldamage") == 0) {
g_cvar_mp_falldamage = register_cvar("mp_falldamage", "0");
}
}
public eRoundStart() {
g_bEnabled = (get_cvarptr_num(g_cvar_mp_falldamage) > 0) ? false : true;
}
public eResetHUD(id) {
SetIdBits(g_bAlive, id);
//g_bEnabled = (get_cvarptr_num(g_cvar_mp_falldamage) > 0) ? false : true;
}
public eDeathMsg() {
RemoveIdBits(g_bAlive, read_data(2));
}
public client_prethink(id) {
if(g_bEnabled && GetIdBits(g_bAlive, id)) {
const m_flFallVelocity = 251;
if(get_offset_float(id, m_flFallVelocity) >= FALL_VELOCITY) {
SetIdBits(g_bFalling, id);
}
else {
RemoveIdBits(g_bFalling, id);
}
}
}
public client_postthink(id) {
if(g_bEnabled && GetIdBits(g_bAlive, id) && GetIdBits(g_bFalling, id)) {
entity_set_int(id, EV_INT_watertype, CONTENTS_WATER);
}
}
-
<VeCo>
Извън линия - Потребител
- Мнения: 145
- Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
- Се отблагодари: 11 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за "no fall damage" плъгин с опция за "ВИП" и за всички
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <hlsdk_const>
#include <hamsandwich>
new cvalFlags_bits
public plugin_init()
{
register_plugin("No Fall Damage (flags)","1.0", "<VeCo>")
hook_cvar_change(register_cvar("nofall_flags","b"), "@OnCvarChange_Flags")
RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player", "@Ham_Player_TakeDamage")
}
@OnCvarChange_Flags(pcvar, oldValue[],newValue[]) cvalFlags_bits = (newValue[0] != EOS) ? read_flags(newValue) : 0
@Ham_Player_TakeDamage(victim,inflictor,attacker, Float:damage, bitsDamageType)
{
return (bitsDamageType == DMG_FALL && (cvalFlags_bits == 0 ||
((get_user_flags(victim) & cvalFlags_bits) == cvalFlags_bits))) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 2211 Преглеждания
-
Последно мнение от thoughtz
-
- 3 Отговори
- 687 Преглеждания
-
Последно мнение от mesentbygod
-
- 4 Отговори
- 2098 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 2 Отговори
- 1867 Преглеждания
-
Последно мнение от jumby1990
-
- 2 Отговори
- 818 Преглеждания
-
Последно мнение от Nine Finger's
-
- 0 Отговори
- 705 Преглеждания
-
Последно мнение от Nine Finger's
-
- 0 Отговори
- 1474 Преглеждания
-
Последно мнение от ITEvolutioN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта