Редактиране на код - добавяне път до моделите

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
mBFF-TheFucKBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 09 Ное 2018, 16:40
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Редактиране на код - добавяне път до моделите

Мнение от mBFF-TheFucKBG » 17 Юни 2019, 10:44

Здравейте.Ползвам кода по-долу на Оци-то,но може ли да се редактира кода,че да взема моделите от models/goldens ?

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

//#define USING_REAPI
#define REPLACE_OLD_WEAPONS

#if defined USING_REAPI
	#include <reapi>
#else
	#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
		#include <stripweapons>
	#endif
#endif

#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define SOUND_BUY "items/gunpickup2.wav"
#define NO_WEAPON -1

enum _:ItemInfo
{
	Name[32],
	Price,
	Weapon[16],
	Ammo,
	Csw,
	VModel[32],
	PModel[32],
	CsTeams:Team
}

new const g_eItems[][ItemInfo] = 
{
	/* "Name", Price, "weapon_id", Bullets, CSW_ID, "v_model", "p_model", "team" */
	{ "Golden Deagle", 	5000, 	"weapon_deagle", 	35, 	CSW_DEAGLE, 	"models/v_deagle.mdl", 		"models/p_deagle.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden M4A1", 	10000, 	"weapon_m4a1", 		90, 	CSW_M4A1, 		"models/v_m4a1.mdl", 		"models/p_m4a1.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden Glock", 	5000, 	"weapon_glock18", 	30, 	CSW_GLOCK18, 	"models/v_glock18.mdl",	 	"models/p_glock18.mdl", 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AK47", 	10000, 	"weapon_ak47", 		90, 	CSW_AWP, 		"models/v_ak47.mdl", 		"models/p_ak47.mdl",	 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AWP", 	16000, 	"weapon_awp", 		30, 	CSW_AWP, 		"models/v_awp.mdl", 		"models/p_awp.mdl",			CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T }
}

new g_iWeapon[33]
	
public plugin_init()
{
	register_plugin("Golden Shop", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXGoldenShop", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_event("CurWeapon", "OnChangeWeapon", "be", "1=1")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage", 0)
	register_clcmd("say /gold", "Cmd_Shop")
	register_clcmd("say_team /gold", "Cmd_Shop")
	CC_SetPrefix("[&x04GOLD&x01]")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(SOUND_BUY)
	
	for(new i; i < sizeof(g_eItems); i++)
	{
		if(g_eItems[i][VModel][0])
			precache_model(g_eItems[i][VModel])
			
		if(g_eItems[i][PModel][0])
			precache_model(g_eItems[i][PModel])
	}
}
	
public client_putinserver(id)
	g_iWeapon[id] = NO_WEAPON
	
public OnPlayerSpawn(id)
	g_iWeapon[id] = NO_WEAPON
	
public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
	if(g_iWeapon[iAttacker] != NO_WEAPON)
		SetHamParamFloat(4, fDamage * 2)
}

public OnChangeWeapon(id)
{
	if(g_iWeapon[id] == NO_WEAPON || read_data(2) != g_eItems[g_iWeapon[id]][Csw])
		return
		
	if(g_eItems[g_iWeapon[id]][VModel][0])
		set_pev(id, pev_viewmodel2, g_eItems[g_iWeapon[id]][VModel])
		
	if(g_eItems[g_iWeapon[id]][PModel][0])
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_eItems[g_iWeapon[id]][PModel])
}
	
public Cmd_Shop(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		CC_SendMessage(id, "You need to be alive.")
	else
	{
		new iMenu = menu_create("\rGold Shop", "Shop_Handler")
		new szItem[64], iMoney = cs_get_user_money(id)
		
		for(new szKey[4], CsTeams:iTeam = cs_get_user_team(id), i; i < sizeof(g_eItems); i++)
		{
			if(g_eItems[i][Team] & iTeam)
			{
				if(g_iWeapon[id] == i)
					formatex(szItem, charsmax(szItem), "\d%s \y[OWNED]", g_eItems[i][Name])
				else
					formatex(szItem, charsmax(szItem), "%s%s \r[%i$]", iMoney >= g_eItems[i][Price] ? "\w" : "\d", g_eItems[i][Name], g_eItems[i][Price])
					
				num_to_str(i, szKey, charsmax(szKey))
				menu_additem(iMenu, szItem, szKey)
			}
		}
		
		menu_display(id, iMenu)
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public Shop_Handler(id, iMenu, iItem)
{
	if(iItem != MENU_EXIT && is_user_alive(id))
	{
		new szKey[4], iUnused
		menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iUnused, szKey, charsmax(szKey), .callback = iUnused)
		
		new iKey = str_to_num(szKey)
		
		if(g_iWeapon[id] == iKey)
			CC_SendMessage(id, "You already have this item.")
		else
		{
			new iMoney = cs_get_user_money(id)
			
			if(iMoney < g_eItems[iKey][Price])
				CC_SendMessage(id, "You don't have enough money to purchase this item.")
			else
			{
				cs_set_user_money(id, iMoney - g_eItems[iKey][Price])
				CC_SendMessage(id, "You have bought ^3%s ^1for ^4%i$", g_eItems[iKey][Name], g_eItems[iKey][Price])
				emit_sound(id, CHAN_ITEM, SOUND_BUY, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
				g_iWeapon[id] = iKey
				
				#if defined USING_REAPI
					#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
					rg_give_item(id, g_eItems[iKey][Weapon], GT_REPLACE)
					#else
					rg_give_item(id, g_eItems[iKey][Weapon], GT_APPEND)
					#endif
				#else
					#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
					StripWeapons(id, Primary)
					#endif
					
					give_item(id, g_eItems[iKey][Weapon])
				#endif
				
				cs_set_user_bpammo(id, g_eItems[iKey][Csw], g_eItems[iKey][Ammo])
				OnChangeWeapon(id)
			}
		}
	}

	menu_destroy(iMenu)
	return PLUGIN_HANDLED
}
Фенче на СкандаУ <3

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Редактиране на код - добавяне път до моделите

Мнение от illusion » 17 Юни 2019, 12:46

Код за потвърждение: Избери целия код

	{ "Golden Deagle", 	5000, 	"weapon_deagle", 	35, 	CSW_DEAGLE, 	"models/v_deagle.mdl", 		"models/p_deagle.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden M4A1", 	10000, 	"weapon_m4a1", 		90, 	CSW_M4A1, 		"models/v_m4a1.mdl", 		"models/p_m4a1.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden Glock", 	5000, 	"weapon_glock18", 	30, 	CSW_GLOCK18, 	"models/v_glock18.mdl",	 	"models/p_glock18.mdl", 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AK47", 	10000, 	"weapon_ak47", 		90, 	CSW_AWP, 		"models/v_ak47.mdl", 		"models/p_ak47.mdl",	 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AWP", 	16000, 	"weapon_awp", 		30, 	CSW_AWP, 		"models/v_awp.mdl", 
Не е ли това в края?

Аватар
mBFF-TheFucKBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 09 Ное 2018, 16:40
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Редактиране на код - добавяне път до моделите

Мнение от mBFF-TheFucKBG » 17 Юни 2019, 12:49

summertime vibes написа: 17 Юни 2019, 12:46

Код за потвърждение: Избери целия код

	{ "Golden Deagle", 	5000, 	"weapon_deagle", 	35, 	CSW_DEAGLE, 	"models/v_deagle.mdl", 		"models/p_deagle.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden M4A1", 	10000, 	"weapon_m4a1", 		90, 	CSW_M4A1, 		"models/v_m4a1.mdl", 		"models/p_m4a1.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden Glock", 	5000, 	"weapon_glock18", 	30, 	CSW_GLOCK18, 	"models/v_glock18.mdl",	 	"models/p_glock18.mdl", 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AK47", 	10000, 	"weapon_ak47", 		90, 	CSW_AWP, 		"models/v_ak47.mdl", 		"models/p_ak47.mdl",	 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AWP", 	16000, 	"weapon_awp", 		30, 	CSW_AWP, 		"models/v_awp.mdl", 
Не е ли това в края?
Явно няма опция да задам път до модела,защото хората не могат да влизат,а моделите са сложени.
Фенче на СкандаУ <3

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 352
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 171 пъти
Обратна връзка:

Редактиране на код - добавяне път до моделите

Мнение от Huehue » 17 Юни 2019, 12:58

Както е написал колегата, моделите се променят от

Код за потвърждение: Избери целия код

new const g_eItems[][ItemInfo] = 
{
	/* "Name", Price, "weapon_id", Bullets, CSW_ID, "v_model", "p_model", "team" */
	{ "Golden Deagle", 	5000, 	"weapon_deagle", 	35, 	CSW_DEAGLE, 	"models/v_deagle.mdl", 		"models/p_deagle.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden M4A1", 	10000, 	"weapon_m4a1", 		90, 	CSW_M4A1, 		"models/v_m4a1.mdl", 		"models/p_m4a1.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden Glock", 	5000, 	"weapon_glock18", 	30, 	CSW_GLOCK18, 	"models/v_glock18.mdl",	 	"models/p_glock18.mdl", 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AK47", 	10000, 	"weapon_ak47", 		90, 	CSW_AWP, 		"models/v_ak47.mdl", 		"models/p_ak47.mdl",	 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AWP", 	16000, 	"weapon_awp", 		30, 	CSW_AWP, 		"models/v_awp.mdl", 		"models/p_awp.mdl",			CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T }
}
Промени си пътя от там.
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
mBFF-TheFucKBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 09 Ное 2018, 16:40
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Редактиране на код - добавяне път до моделите

Мнение от mBFF-TheFucKBG » 17 Юни 2019, 13:02

Huehue написа: 17 Юни 2019, 12:58 Както е написал колегата, моделите се променят от

Код за потвърждение: Избери целия код

new const g_eItems[][ItemInfo] = 
{
	/* "Name", Price, "weapon_id", Bullets, CSW_ID, "v_model", "p_model", "team" */
	{ "Golden Deagle", 	5000, 	"weapon_deagle", 	35, 	CSW_DEAGLE, 	"models/v_deagle.mdl", 		"models/p_deagle.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden M4A1", 	10000, 	"weapon_m4a1", 		90, 	CSW_M4A1, 		"models/v_m4a1.mdl", 		"models/p_m4a1.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden Glock", 	5000, 	"weapon_glock18", 	30, 	CSW_GLOCK18, 	"models/v_glock18.mdl",	 	"models/p_glock18.mdl", 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AK47", 	10000, 	"weapon_ak47", 		90, 	CSW_AWP, 		"models/v_ak47.mdl", 		"models/p_ak47.mdl",	 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AWP", 	16000, 	"weapon_awp", 		30, 	CSW_AWP, 		"models/v_awp.mdl", 		"models/p_awp.mdl",			CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T }
}
Промени си пътя от там.
Както казах не става...
Фенче на СкандаУ <3

Аватар
blazz3rzbg
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 50
Регистриран на: 22 Фев 2019, 14:38
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 16 пъти

Редактиране на код - добавяне път до моделите

Мнение от blazz3rzbg » 17 Юни 2019, 13:18

mBFF-TheFucKBG написа: 17 Юни 2019, 13:02
Huehue написа: 17 Юни 2019, 12:58 Както е написал колегата, моделите се променят от

Код за потвърждение: Избери целия код

new const g_eItems[][ItemInfo] = 
{
	/* "Name", Price, "weapon_id", Bullets, CSW_ID, "v_model", "p_model", "team" */
	{ "Golden Deagle", 	5000, 	"weapon_deagle", 	35, 	CSW_DEAGLE, 	"models/v_deagle.mdl", 		"models/p_deagle.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden M4A1", 	10000, 	"weapon_m4a1", 		90, 	CSW_M4A1, 		"models/v_m4a1.mdl", 		"models/p_m4a1.mdl", 		CS_TEAM_CT },
	{ "Golden Glock", 	5000, 	"weapon_glock18", 	30, 	CSW_GLOCK18, 	"models/v_glock18.mdl",	 	"models/p_glock18.mdl", 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AK47", 	10000, 	"weapon_ak47", 		90, 	CSW_AWP, 		"models/v_ak47.mdl", 		"models/p_ak47.mdl",	 	CS_TEAM_T },
	{ "Golden AWP", 	16000, 	"weapon_awp", 		30, 	CSW_AWP, 		"models/v_awp.mdl", 		"models/p_awp.mdl",			CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T }
}
Промени си пътя от там.
Както казах не става...
Няма вариант да не става нещо грешиш.. покажи как ти ги нагласяш да се види каде ти е грешката.

Аватар
mBFF-TheFucKBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 09 Ное 2018, 16:40
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Редактиране на код - добавяне път до моделите

Мнение от mBFF-TheFucKBG » 17 Юни 2019, 13:22

Ето как.

Код за потвърждение: Избери целия код

new const g_eItems[][ItemInfo] = 
{
	/* "Name", Price, "weapon_id", Bullets, CSW_ID, "v_model", "p_model", "team" */
	{ "Golden M4A1", 	8000, 	"weapon_m4a1", 		90, 	CSW_M4A1, 		"models/goldens/v_m4a1.mdl", 		"models/goldens/p_m4a1.mdl", 		CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T },
	{ "Golden Famas",        8000,    "weapon_famas",          90,      CSW_FAMAS,               "models/goldens/v_famas.mdl",            "models/goldens/p_famas.mdl",    CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T },
	{ "Golden AK47", 	8000, 	"weapon_ak47", 		90, 	CSW_AWP, 		"models/goldens/v_ak47.mdl", 		"models/goldens/p_ak47.mdl",	 	CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T },
	{ "Golden AWP", 	9000, 	"weapon_awp", 		30, 	CSW_AWP, 		"models/goldens/v_awp.mdl", 		"models/goldens/p_awp.mdl",			CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T }
}
Фенче на СкандаУ <3

Аватар
Autumn Shade
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 269
Регистриран на: 14 Мар 2019, 13:20
Се отблагодари: 48 пъти
Получена благодарност: 150 пъти

Редактиране на код - добавяне път до моделите

Мнение от Autumn Shade » 17 Юни 2019, 14:22

mBFF-TheFucKBG написа: 17 Юни 2019, 13:22 Ето как.

Код за потвърждение: Избери целия код

new const g_eItems[][ItemInfo] = 
{
	/* "Name", Price, "weapon_id", Bullets, CSW_ID, "v_model", "p_model", "team" */
	{ "Golden M4A1", 	8000, 	"weapon_m4a1", 		90, 	CSW_M4A1, 		"models/goldens/v_m4a1.mdl", 		"models/goldens/p_m4a1.mdl", 		CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T },
	{ "Golden Famas",        8000,    "weapon_famas",          90,      CSW_FAMAS,               "models/goldens/v_famas.mdl",            "models/goldens/p_famas.mdl",    CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T },
	{ "Golden AK47", 	8000, 	"weapon_ak47", 		90, 	CSW_AWP, 		"models/goldens/v_ak47.mdl", 		"models/goldens/p_ak47.mdl",	 	CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T },
	{ "Golden AWP", 	9000, 	"weapon_awp", 		30, 	CSW_AWP, 		"models/goldens/v_awp.mdl", 		"models/goldens/p_awp.mdl",			CS_TEAM_CT|CS_TEAM_T }
}
На AK47 имаш грешка, трябва да е CSW_AK47 id-то, също покажи от debug какво ти извежда.

ПС:
Ако ти дава грешка подобна на Could not find...., провери дали наистина са в тази папка моделите и дали така се казват.

Аватар
mBFF-TheFucKBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 09 Ное 2018, 16:40
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 11 пъти

Редактиране на код - добавяне път до моделите

Мнение от mBFF-TheFucKBG » 17 Юни 2019, 14:29

То работи,но не взема моделите от папката,а ги взима от папката models.
Пише ми,че не мога да продължа с този модел.
Фенче на СкандаУ <3

Аватар
Autumn Shade
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 269
Регистриран на: 14 Мар 2019, 13:20
Се отблагодари: 48 пъти
Получена благодарност: 150 пъти

Редактиране на код - добавяне път до моделите

Мнение от Autumn Shade » 17 Юни 2019, 14:37

mBFF-TheFucKBG написа: 17 Юни 2019, 14:29 То работи,но не взема моделите от папката,а ги взима от папката models.
Пише ми,че не мога да продължа с този модел.
Липсват на downloadurl...

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: amlu и 12 госта