Страница 1 от 1

[ZP]Заявка за ammochange

Публикувано на: 19 Юни 2019, 19:56
от SS@ManiaK!
Здравейте! :)
Добър вечер на всички потребители и на администратори, модератори и всички колеги на amxx-bg :)

Може ли куршумът да нанесе щети, както на снимката, да покаже [KILLED] +1 AP + 50 HP да бъде син, а зомбито да покаже обратното [INFECTED] +2 AP +750 HP да бъде червено
За killed да дава 50hp
В случай на инфекция, тя да дава 750hp
И за да покажете колко dmg сте в кръгови движения и имате различни цветове и покажете колко xp остава в хобито

Както на снимката:http://prikachi.com/images/125/9065125e.jpg

Благодаря предварително на всички отзовали се на заявката! :)
Пожелавам на всички лека и спокойна вечер! :)

[ZP]Заявка за направата на предоставения плъгин.

Публикувано на: 19 Юни 2019, 19:58
от TheRedShoko
Оправи си заглавието на темата.

[ZP]Заявка за ammochange

Публикувано на: 19 Юни 2019, 20:01
от SS@ManiaK!
Готово! :)
Всичко е точно! :)
Благодаря за поправката и се извинявам за грешката! :)

[ZP]Заявка за ammochange

Публикувано на: 19 Юни 2019, 20:17
от OciXCrom
За кой мод става дума? Качи .inc файла на мода.

[ZP]Заявка за ammochange

Публикувано на: 19 Юни 2019, 20:21
от SS@ManiaK!
Става дума за мод-а Zombie Plague 4.3Fix5a
Link към inc файла на самия мод: https://dox.abv.bg/download?id=61b1c35bb2#

[ZP]Заявка за ammochange

Публикувано на: 19 Юни 2019, 20:36
от OciXCrom
Какво точно трябва да означава това "ammochange"? Сложи по-описателно заглавие.

Направих само частта за [KILLED] и [INFECTED].

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>

#define KILLED_TEXT "[KILLED]^n+%i AP^n+%i HP"
#define KILLED_COLOR 0, 0, 255

#define INFECTED_TEXT "[INFECTED]^n+%i AP^n+%i HP"
#define INFECTED_COLOR 255, 0, 0

enum _:Cvars
{
	zp_ap_on_kill,
	zp_hp_on_kill,
	zp_ap_on_infect,
	zp_hp_on_infect,
	zp_hud_holdtime
}

new g_eCvars[Cvars], g_iObject

public plugin_init()
{
	register_plugin("ZP Kill HUD", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")

	g_eCvars[zp_ap_on_kill] =   register_cvar("zp_ap_on_kill",   "1")
	g_eCvars[zp_hp_on_kill] =   register_cvar("zp_hp_on_kill",   "50")
	g_eCvars[zp_ap_on_infect] = register_cvar("zp_ap_on_infect", "2")
	g_eCvars[zp_hp_on_infect] = register_cvar("zp_hp_on_infect", "750")
	g_eCvars[zp_hud_holdtime] = register_cvar("zp_hud_holdtime", "1.5")

	g_iObject = CreateHudSyncObj()
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(is_user_connected(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
	{
		reward_and_msg(iAttacker, get_pcvar_num(g_eCvars[zp_ap_on_kill]), get_pcvar_num(g_eCvars[zp_hp_on_kill]), true)
	}
}

public zp_user_infected_post(id, iInfector, iNemesis)
{
	reward_and_msg(iInfector, get_pcvar_num(g_eCvars[zp_ap_on_infect]), get_pcvar_num(g_eCvars[zp_hp_on_infect]), false)
}

reward_and_msg(id, iAP, iHP, bool:bKilled)
{
	if(bKilled)
	{
		set_hudmessage(INFECTED_COLOR, .holdtime = get_pcvar_float(g_eCvars[zp_hud_holdtime]))
		ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, INFECTED_TEXT, iAP, iHP)
	}
	else
	{
		set_hudmessage(KILLED_COLOR, .holdtime = get_pcvar_float(g_eCvars[zp_hud_holdtime]))
		ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, KILLED_TEXT, iAP, iHP)
	}

	zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + iAP)
	set_user_health(id, get_user_health(id) + iHP)
}

[ZP]Заявка за ammochange

Публикувано на: 01 Юли 2019, 09:55
от SS@ManiaK!
Здравейте! :)
Добро утро на всички! :)
Много благодаря на всички за оказаната подкрепа и помощ от OciXroM и от всички потребители ,много благодаря.
Всичко е точно! :)
Може да заключите темата! :) :lock:
Пожелавам на всички приятен и усмихнат ден! :)
PS:Извинявам се за късния отговор.