Редактиране на no_radio_flood.

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Редактиране на no_radio_flood.

Мнение от iv69 » 20 Юни 2019, 12:43

Ще може ли ограничението за флуд с квара <nrf_time "5">, да се преработи , да е в сила и за ботовете? Иначе плъгина така както е сега си работи коректно и точно, но само за "живи" играчи.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "No Radio Flood"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Starsailor"

new Float:gRadio[33]
new pTime,pBlock

new szRadioCommands[][] =
{
	"radio1", "coverme", "takepoint", "holdpos", "regroup", "followme", "takingfire",
	"radio2", "go", "fallback", "sticktog", "getinpos", "stormfront", "report",
	"radio3", "roger", "enemyspot", "needbackup", "sectorclear", "inposition", "reportingin", "getout", "negative", "enemydown"
}


public plugin_init()
{	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	for (new i=0; i<sizeof szRadioCommands; i++)
	{
		register_clcmd(szRadioCommands[i], "cmdRadio")
	}
	pTime = register_cvar("nrf_time","5")  //0 Disabled
	pBlock = register_cvar("nrf_block_fith","1")
	
	register_message(get_user_msgid("SendAudio"),"FireInTheHole")
	register_cvar("srf_version",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY) //Srf = Stop Radio Flooding :D, Last Plugin name
	
}

public cmdRadio(id)
{
	
	new iTime = get_pcvar_num(pTime)
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED_MAIN
	}
	
	if(iTime > 0)
	{  		
		new Float:fTime = get_gametime()
		
		if(fTime - gRadio[id] < iTime)
		{
			
			client_print(id,print_center,"Sorry, but you cannot abuse this command!")
			
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN
		}
		
		gRadio[id] = fTime
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public FireInTheHole(msgid,msg_dest,msg_entity)
{
	
	if(get_msg_args() < 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new szArg[32]
	
	get_msg_arg_string(2,szArg,31)
	
	if(equal(szArg ,"%!MRAD_FIREINHOLE") && get_pcvar_num(pBlock))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Благодаря.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Редактиране на no_radio_flood.

Мнение от iv69 » 22 Юни 2019, 23:33

Може да "затворим" темата: Намерих по-просто решение: имало команда в самата игра за която не знаех, за "игнориране" на всички радиокоманди в играта: просто пуснах с add_manager-а в самия сървър - информация който иска да си я включи :)

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта