Respawn из цялата карта

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
sed1
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 37
Регистриран на: 13 Окт 2016, 18:39
Местоположение: Варна
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Respawn из цялата карта

Мнение от sed1 » 02 Дек 2016, 16:51

Здравейте търся плъгин respawn да е из цялата карта не в базата
Последно промяна от OciXCrom на 02 Дек 2016, 16:57, променено общо 1 път.
Причина: Преместена тема и редактирано заглавие!

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Respawn из цялата карта

Мнение от JustInCase » 02 Дек 2016, 17:46

ЦЪК разгледай CVARs може да си го направиш да се RESPAWN-ват по цялата карта.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
hackera457
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Re: Respawn из цялата карта

Мнение от hackera457 » 02 Дек 2016, 22:00

Отиваш в csdm.cfg

Код за потвърждение: Избери целия код

;Sets the spawn mode.
; "none" - users spawn at normal map spawn points
; "preset" - csdm_spawn_preset.amxx required, uses predefined spawns in config files
; -- others may be supplied by 3rd party plugins
spawnmode = preset
Ако spawnmode е на none -> Съживява в базата
Ако spawnmode е на present-> Съживява на произволно място на картата съгласно spawn точките въведени в cfg конфигурационните файлове за всяка крата
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
sed1
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 37
Регистриран на: 13 Окт 2016, 18:39
Местоположение: Варна
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Respawn из цялата карта

Мнение от sed1 » 03 Дек 2016, 11:16

Не ползвам CSDM

Аватар
NiTriX
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 144
Регистриран на: 07 Окт 2016, 16:23
Местоположение: София
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 4 пъти

Re: Respawn из цялата карта

Мнение от NiTriX » 03 Дек 2016, 11:36

Имаше един малък плъгин, който беше само за respawn из цялата карта и използваше spawn точките от csdm-то, но не го намирам в момента..
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Respawn из цялата карта

Мнение от OciXCrom » 03 Дек 2016, 15:41


Аватар
cs_4ever
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 332
Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:08
Местоположение: България , София , Дианабад
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Re: Respawn из цялата карта

Мнение от cs_4ever » 03 Дек 2016, 16:12

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от OciXCrom на 03 Дек 2016, 17:56, променено общо 1 път.
Причина: Отвори си очите.
https://discord.gg/vrA9MHU - Турнири по LOL и всеки месец giveaway на скинове!

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Respawn из цялата карта

Мнение от mount4 » 04 Дек 2016, 04:33

Пробвай това, добро е!
Map_Spawns_Editor.zip
(27.21 KiB) Свалено 123 пъти
Map_Spawns_Editor.zip
(27.21 KiB) Свалено 123 пъти
Пишеш в конзолата "amx_spawn_editor 1" и после "amx_editor_menu".
cvar-a не го слагаш в server.cfg или в amxx.cfg защото се използва само като редактираш и после го спираш.

".txt" файла го слагаш в addons/amxmodx/data/lang

Отделно ще ти трябва и плъгин да махнеш бомбата.
map_spawns_editor_001.jpg
map_spawns_editor_001.jpg (93.1 KiB) Преглеждано 3608 пъти
map_spawns_editor_001.jpg
map_spawns_editor_001.jpg (93.1 KiB) Преглеждано 3608 пъти
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Аватар
NiTriX
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 144
Регистриран на: 07 Окт 2016, 16:23
Местоположение: София
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 4 пъти

Re: Respawn из цялата карта

Мнение от NiTriX » 04 Дек 2016, 09:46

Пичове, човека търси плъгин, който да spawn-ва играчите по цялата карта, а не да създава spawn точки... (Поне така разбирам от главния пост в темата).

Но тъй де.. То и да се намери плъгина, пак ще му трябва да си създаде spawn точките, така че. :)
Изображение

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Respawn из цялата карта

Мнение от mount4 » 04 Дек 2016, 10:02

Въпрос на избор е дали иска random точки нашаното или да си ги избира сам.

С това което съм дал може да се използва този код за респаун:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"

#define TIMER_TASK        654321
#define RESPAWN_TASK      098765

new g_counter[33]
new g_respawn 
new g_money
new g_SyncRespawnTimer

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1)
    
    g_respawn = register_cvar("amx_respawn_time","3")
    g_money = register_cvar("amx_respawn_money","2000")
    
    g_SyncRespawnTimer = CreateHudSyncObj()
}

public Spawn(Client)
{
    if (is_user_alive(Client))
    {
        new iMoney = get_pcvar_num(g_money)
        new iPlayerMoney = cs_get_user_money(Client)
        if(iPlayerMoney + iMoney <= 16000)
            cs_set_user_money(Client, iPlayerMoney + iMoney) 
        else
            cs_set_user_money(Client, 16000) 
        if(task_exists(Client + TIMER_TASK))
        {
            remove_task(Client + TIMER_TASK)
            g_counter[Client] = 0
        } 
    }
}

public Respawn(Client)
{
    Client -= RESPAWN_TASK
    if (!is_user_alive(Client) && cs_get_user_team(Client) != CS_TEAM_SPECTATOR)
	{
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, Client)
		give_item(Client, "weapon_m4a1")
		give_item(Client, "weapon_ak47")
		cs_set_user_bpammo(Client, CSW_M4A1, 90)
		cs_set_user_bpammo(Client, CSW_AK47, 90)
	}
}

public Killed(Client)
{
    if(get_pcvar_num(g_respawn) != 0)
    {
        set_task(1.0,"TimeCounter",Client + TIMER_TASK,_,_,"a",get_pcvar_num(g_respawn))
    }
}

public TimeCounter(Client) 
{
    Client -= TIMER_TASK
    g_counter[Client]++
    
    new Float:iRespawnTime = get_pcvar_float(g_respawn) - g_counter[Client]
    new Float:fSec
    fSec = iRespawnTime 
    
    set_hudmessage( random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.25, _, _, 1.0, _, _, -1)
    ShowSyncHudMsg( Client, g_SyncRespawnTimer, "[AMXX] Auto Respawn In %.f Seconds", fSec)
    
    if(g_counter[Client] == get_pcvar_num(g_respawn))
    {
        set_task(0.1, "Respawn", Client + RESPAWN_TASK)
        g_counter[Client] = 0
    }
}
ся се сещам че този вариант ще му върши работа само ако сървъра му е с 1 единствена карта или няколко защото трябва да създава точки за всяка една поотделно и ако са много е невъзможно просто...

също така може ако сървъра му е dust2_only и е сложил много dust2-ки както при мене:

Код за потвърждение: Избери целия код

de_dust2_xmas
de_dust2_kosovo
de_dust2_1337
de_dust2_bliz
de_seadust2
de_dust2_remake
de_dust2_night
css_dust2_go
css_dust2
de_dust2_2006
de_dust2_2014
de_dust2_medieval
de_dust2_suncsm
de_indust2
de_zook
de_csr_dust2
de_dusferno2
de_dust2_2007
de_dust2_2009
de_dust2_2009_NEW
de_dust2_2010
de_dust2_2011
de_dust2_2013_final
de_dust2_2014
de_dust2_hdservers
de_dust2_india
de_dust2_newb
de_dust2_wz
de_dust2ro
de_dust4ever
de_Hales_dust2
fy_ganjaworld
sea_dust2
sea_dust2_forest
de_dust
За да стане това трябва да се напише скрипт (ще пиша такъв на php) който да копира файла с точките на оригиналната de_dust2 за всяка модифицирана dust2 карта.

Пробвах ръчно да преименувам файла от configs/spawns който се казва de_dust2_spawns.cfg на de_dust2_remake_spawns.cfg ,
заредих dust2_remake картата и точките работеха.
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта