http://forums.bots-united.com/printthre ... 9960&pp=40 . Мога спокойно да го препоръчам на всички ония, които ползват ботове в сървърите си: Тези ботове са с много по-добри умения, почти не товарят процесора на сървъра и съответно не внасят лаг, не качват никак пинга или пък да свалят fps-а на играещите, както е при обикновените PodBot-ове ! Имат по-различни и доста интересни настройки.
И, сега на проблема ми: Единствен недостатък при мен засега е, че тези ботове , на моменти НЕ поддържат постоянен броя "играчи+ботове" (каквато е задачата принципно) - просто понякога при излизане на играч от сървъра - не винаги се добавя съответно бот на негово място. В темата намерих някакъв код който "уж проверява и следи за това и би трябвало да добавя винаги бот след всеки излязъл играч, но не знам дали плъгина е точно такъв и дали изобщо е правилно написан.Ако някой може да го преработи или напише подобен но функциониращ така - това може да е другото решение на проблема!
Необходим ми е просто някакъв плъгин, който да проверява тази сума от "играчи+ботове" - например 20(който да бъде посочен с квар - сумата си зависи от броя на слотовете в сървъра или от желанието на играча) през определен интервал от време( например през 180sek- а не постоянно с цел да не се товари сървъра от плъгина) - когато в сървъра има влезли играчи , и ако този брой е по-малък от 20 - просто да добавя ботове с команда: yapb add - толкова пъти колкото е по-малък броя от "играчи+ботове"
Възможно ли е това ???
А като втори вариант: добавям кода който ползвам сега с такава цел но може би не прави точно това... Не знам точно а и има вероятност да не съм разбрал точно и не съм си превел добре написаното там! Ако някой разбира може пък него да редактира...
Просто от всички ботове правени досега, вярвайте ми YAPB са най-добри за пускане в сървър но засега това остава нерешен проблем......................................
Ето плъгина :
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define BOTS 10
public plugin_init() {
register_plugin("Bot Control", "1.0", "victory.km.ua")
register_event("SendAudio","round_end","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw") // Round End
}
public round_end()
{
new Players[32], CT_sum, TR_sum
get_players(Players,CT_sum,"ce", "CT")
get_players(Players,TR_sum,"ce", "TERRORIST")
server_cmd("yb_quota %d", BOTS - (CT_sum + TR_sum) )
}
p.s. И се извинявам за много дългата тема, но такива теми рядко се пускат и затова исках да съм изчерпателен и ясен.