Страница 3 от 3

Заявка за зомби плъгин kevlar(армор)

Публикувано на: 13 Сеп 2019, 22:00
от 1n1
компилирам го локално и без проблеми го купувам този армор,но няма ефект тъй като пак зомбито инфектира от първият път

Заявка за зомби плъгин kevlar(армор)

Публикувано на: 13 Сеп 2019, 23:54
от OciXCrom
Дали активира настройката bh_obeyarmor?

Заявка за зомби плъгин kevlar(армор)

Публикувано на: 14 Сеп 2019, 01:09
от 1n1
OciXCrom написа: 13 Сеп 2019, 23:54 Дали активира настройката bh_obeyarmor?
няма я тази настройка в този мод.

Заявка за зомби плъгин kevlar(армор)

Публикувано на: 14 Сеп 2019, 03:06
от mi0
Защо тогава предложи плъгин, който я ползва и защо не си на най-новата версия, в която я има при положение, че вече спорихме по този въпрос?

Заявка за зомби плъгин kevlar(армор)

Публикувано на: 14 Сеп 2019, 11:43
от 1n1
mi0 написа: 14 Сеп 2019, 03:06 Защо тогава предложи плъгин, който я ползва и защо не си на най-новата версия, в която я има при положение, че вече спорихме по този въпрос?
Предложих за(щото не съм погледнал добре опцията на мод 1.93. Тази опция е когато зомбито пробва да те зарази да не е мигновено,а след няколко пъти и си работи,но е за всички хора,а аз исках да работи само за админи и випове с ранг чат. На по-новата версия имам проблем с нея и даже да променя опцията bh_obeyarmor 1 и да променя bh_zombieclass 0 тоест да няма класове пак има и ги тегля. Идеята ми е на по-старият мод 1.93 да има примерно 100 армор и като пробват да те заразят да не става от първият път.
PS: Ако на някой му се занимава да направи такъв мод биохазард и разбира съм готов даже и да платя ,просто искам всичко да е топ и да работи.

Заявка за зомби плъгин kevlar(армор)

Публикувано на: 14 Сеп 2019, 14:04
от OciXCrom
Много добре разбрахме какво имаш предвид, ама все още няма причина да ползваш стара версия. Как точно "теглиш" класовете? Ако имаш предвид моделите им, защо просто не ги премахнеш от конфигурационния файл за класовете?! Или и за него не знаеш, че съществува?

Заявка за зомби плъгин kevlar(армор)

Публикувано на: 14 Сеп 2019, 15:22
от 1n1
OciXCrom написа: 14 Сеп 2019, 14:04 Много добре разбрахме какво имаш предвид, ама все още няма причина да ползваш стара версия. Как точно "теглиш" класовете? Ако имаш предвид моделите им, защо просто не ги премахнеш от конфигурационния файл за класовете?! Или и за него не знаеш, че съществува?
пробвах от bh_cvars като промених ,но класовете си стоят.
// Enable zombie classes.
bh_zombie_class 0


// Randomize player class.
bh_randomclass 0