Искам hud на който да пише
[Prefix]
Kill Leader : $Nick$
Kills : $kills$
Ако са двама или повече, да изписва X.
Ако е възможно да се направи така да се сменя картата когато играча е със 150 kill-a или ако са повече както казах, първия който направи разлика 1 kill, да се смени картата
Позицията да бъде централна, цвят какъвто Ви падне, аз след това ще си го оправя.
|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 |
de_dust2 Играчи: 30/32 |
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_aztec | Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
Kill Leader
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1296 пъти
- Обратна връзка:
Kill Leader
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#if !defined client_disconnected
#define client_disconnect client_disconnected
#endif
#define HUD_COLOR 0, 255, 0
#define HUD_POSITION -1.0, -1.0
#define HUD_NO_LEADER "X"
#define HUD_TEXT "[Prefix]^nKill Leader: %s^nKills: %i"
#define HUD_REFRESH 1.0
new g_szLeader[32], g_iKills[33], g_iLeader
public plugin_init()
{
register_plugin("Leader HUD", "1.0", "OciXCrom")
register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(HUD_REFRESH, "ShowHUD", id, .flags = "b")
}
public client_disconnected(id)
{
remove_task(id)
}
public ShowHUD(id)
{
set_hudmessage(HUD_COLOR, HUD_POSITION, .holdtime = HUD_REFRESH + 0.5)
show_hudmessage(id, HUD_TEXT, g_szLeader, g_iKills[g_iLeader])
}
public OnPlayerKilled()
{
new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)
if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim)
{
return
}
g_iKills[iAttacker]++
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum)
SortCustom1D(iPlayers, iPnum, "SortPlayers")
g_iLeader = iPlayers[0]
if(iPnum > 1 && iPlayers[0] == iPlayers[1])
{
copy(g_szLeader, charsmax(g_szLeader), HUD_NO_LEADER)
}
else
{
get_user_name(g_iLeader, g_szLeader, charsmax(g_szLeader))
}
}
public SortPlayers(id1, id2)
{
return g_iKills[id2] - g_iKills[id1]
}
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Kill Leader
Не е особено ефективен начин да сортираш при всяко убийство. Ако плъгина се използва в някой 32/32 deathmatch би довел до performance issues. Направих няколко промени, нека пробва така.OciXCrom написа: ↑17 Сеп 2019, 14:36За смяната на картата вече ти казах - mp_fraglimitКод за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #if !defined client_disconnected #define client_disconnect client_disconnected #endif #define HUD_COLOR 0, 255, 0 #define HUD_POSITION -1.0, -1.0 #define HUD_NO_LEADER "X" #define HUD_TEXT "[Prefix]^nKill Leader: %s^nKills: %i" #define HUD_REFRESH 1.0 new g_szLeader[32], g_iKills[33], g_iLeader public plugin_init() { register_plugin("Leader HUD", "1.0", "OciXCrom") register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a") } public client_putinserver(id) { set_task(HUD_REFRESH, "ShowHUD", id, .flags = "b") } public client_disconnected(id) { remove_task(id) } public ShowHUD(id) { set_hudmessage(HUD_COLOR, HUD_POSITION, .holdtime = HUD_REFRESH + 0.5) show_hudmessage(id, HUD_TEXT, g_szLeader, g_iKills[g_iLeader]) } public OnPlayerKilled() { new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2) if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim) { return } g_iKills[iAttacker]++ if (g_iLeader > 0 && !is_user_connected(g_iLeader)) { new iPlayers[32], iPnum get_players(iPlayers, iPnum) SortCustom1D(iPlayers, iPnum, "SortPlayers") g_iLeader = iPlayers[0] if(iPnum > 1 && iPlayers[0] == iPlayers[1]) // Това как би могло да се случи? { copy(g_szLeader, charsmax(g_szLeader), HUD_NO_LEADER) } else { get_user_name(g_iLeader, g_szLeader, charsmax(g_szLeader)) } } else if (g_iKills[iAttacker] > g_iKills[g_iLeader] || g_iLeader == 0) { g_iLeader = iAttacker get_user_name(g_iLeader, g_szLeader, charsmax(g_szLeader)) } } public SortPlayers(id1, id2) { return g_iKills[id2] - g_iKills[id1] }
-
antonstoqnovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 213
- Регистриран на: 15 Окт 2017, 10:40
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Kill Leader
Може ли да се направи да добавя и фраговете от асистента защото сега така не ги показва правилно
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 688 Преглеждания
-
Последно мнение от bringmefans1
-
- 2 Отговори
- 1117 Преглеждания
-
Последно мнение от eddyy82
-
- 2 Отговори
- 1365 Преглеждания
-
Последно мнение от SeXMachine
-
- 13 Отговори
- 4708 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 2 Отговори
- 379 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
- 1 Отговори
- 850 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 4 Отговори
- 2331 Преглеждания
-
Последно мнение от JustInCase
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта