Заявка за invisible плъгин
-
psycho
Извън линия - Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 18 Авг 2018, 20:37
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Заявка за invisible плъгин
Здравейте, трябва ми плъгин за Jump сървър, с помощта на който, когато напишеш /invis в чата да ти скрива всички води по мапа, останалите играчи, както и техните стъпки. Благодаря предварително
-
SILENT HILL`
Извън линия - Потребител
- Мнения: 145
- Регистриран на: 10 Мар 2020, 20:25
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за invisible плъгин
Заповядай.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#pragma semicolon 1
new bool:g_bPlayerInvisible[33], bool:g_bWaterInvisible[33];
new bool:g_bWaterEntity[1385], bool:g_bWaterFound;
new g_iSpectatedId[33];
public plugin_init( )
{
register_plugin( "Invis", "1.3", "SchlumPF");
register_clcmd( "say /invis", "menuInvisDisplay" );
register_menucmd( register_menuid( "\rInvisibility - SchlumPF^n^n" ), 1023, "menuInvisAction" );
register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink_Pre", 0 );
register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 );
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "hamSpawnPlayer_Post", 1 );
}
public plugin_cfg( )
{
// find all water entitys to make AddToFullPack use less cpu
new ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "func_water" );
while( ent > 0 )
{
if( !g_bWaterFound )
g_bWaterFound = true;
g_bWaterEntity[ent] = true;
ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "func_water" );
}
}
public fwdPlayerPreThink_Pre( plr )
{
if( !is_user_alive( plr ) )
{
g_iSpectatedId[plr] = pev( plr, pev_iuser2 );
}
}
public fwdAddToFullPack_Post( es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pset )
{
if( player )
{
if( g_bPlayerInvisible[host] && host != ent )
{
if( ent != g_iSpectatedId[host] )
{
set_es( es_handle, ES_Origin, { 999999999.0, 999999999.0, 999999999.0 } );
set_es( es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha );
set_es( es_handle, ES_RenderAmt, 0 );
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
}
else if( g_bWaterInvisible[host] )
{
if( g_bWaterEntity[ent] )
{
set_es( es_handle, ES_Effects, EF_NODRAW );
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public hamSpawnPlayer_Post( plr )
g_iSpectatedId[plr] = 0;
public menuInvisDisplay( plr )
{
static menu[2048];
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<9 );
static player[3];
format( player, sizeof player - 1, "%s", g_bPlayerInvisible[plr] ? "\d" : "\w" );
new len = format( menu, sizeof menu - 1, "\rInvisibility - SchlumPF^n^n" );
len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r01. %sPlayers^n", player );
if( g_bWaterFound )
{
static water[3];
format( water, sizeof water - 1, "%s", g_bWaterInvisible[plr] ? "\d" : "\w" );
len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r02. %sWater^n^n", water );
}
else
len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\d02. Water^n^n" );
len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r00. \wExit" );
show_menu( plr, keys, menu, -1 );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menuInvisAction( plr, key )
{
switch( key )
{
case 0:
{
if( g_bPlayerInvisible[plr] )
{
g_bPlayerInvisible[plr] = false;
fnGreenChat( plr, "[XJ] All players are now visible." );
}
else
{
g_bPlayerInvisible[plr] = true;
fnGreenChat( plr, "[XJ] All players are now invisible." );
}
menuInvisDisplay( plr );
}
case 1:
{
if( g_bWaterFound )
{
if( g_bWaterInvisible[plr] )
{
g_bWaterInvisible[plr] = false;
fnGreenChat( plr, "[XJ] Water is now visible." );
}
else
{
g_bWaterInvisible[plr] = true;
fnGreenChat( plr, "[XJ] Water is now invisible." );
}
}
else
fnGreenChat( plr, "[XJ] There is no water which can become invisible." );
menuInvisDisplay( plr );
}
case 9: show_menu( plr, 0, "" );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_connect( plr )
{
g_bPlayerInvisible[plr] = false;
g_bWaterInvisible[plr] = false;
g_iSpectatedId[plr] = 0;
}
// by fatalis
fnGreenChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
static max_players, svc_saytext;
if( !max_players )
max_players = get_maxplayers( );
if( !svc_saytext )
svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
static msg[192];
msg[0] = 0x04;
vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
if( plr > 0 && plr <= max_players )
{
message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
write_byte( plr );
write_string( msg );
message_end( );
}
else if( plr == 0 )
{
for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
{
if( is_user_connected( i ) )
{
message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
write_byte( i );
write_string( msg );
message_end( );
}
}
}
return 1;
}
GlobalArena Dust2 Only ---> 93.123.18.76:27015
-
psycho
Извън линия - Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 18 Авг 2018, 20:37
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Заявка за invisible плъгин
Здравей, в сегашният мод, когато избереш играчите да са невидими се спират и стъпките им. За жалост нямам сорс код на плъгина и няма как да го прекомпилирам за РеХЛДС, за да работи. Единствено амхх.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за invisible плъгин
Няма такова нещо в плъгина който ми прати.
Код за потвърждение: Избери целия код
public fwdAddToFullPack(es, e, ent, host, hostflags, player, pset)
{
!!! Removed Phi
if (g_bPlayerInvisible[host][0][0] && is_user_alive(ent))
{
if (is_user_alive(host) || id_spectated[host][0][0] == ent)
{
kz_set_es(es);
}
}
if (pev_valid(ent))
{
static classname[32];
pev(ent, pev_classname, classname, 31);
if (g_bPassableInvisible[host][0][0])
{
new i = 0;
while (i < 8)
{
if (equali("", fx_entities[i][0][0], 0))
{
set_es(es, ES_Effects, 128);
}
i++;
}
}
}
return 0;
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 836 Преглеждания
-
Последно мнение от bobywTf
-
- 0 Отговори
- 455 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
- 3 Отговори
- 988 Преглеждания
-
Последно мнение от erra1881
-
- 4 Отговори
- 3437 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
-
- 20 Отговори
- 4462 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 9 Отговори
- 4245 Преглеждания
-
Последно мнение от mBFF-TheFucKBG
-
- 1 Отговори
- 1269 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 22 госта