Редкатиране на Award Grenades да работи и без headshot

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Nine Finger's
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 112
Регистриран на: 13 Фев 2018, 20:45
Местоположение: Майна town
Се отблагодари: 40 пъти
Получена благодарност: 6 пъти

Редкатиране на Award Grenades да работи и без headshot

Мнение от Nine Finger's » 27 Мар 2020, 19:38

Здравейте, бихте ли ретактирали този плъгин да дава граната не само при убиство с глава, а за убиство с всички оръжия.
Благодаря предварително, ако заглавйето не отговаря на изискванията ще го редактирам.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

const ADMIN_FLAG = ADMIN_LEVEL_H
const ADMIN_GRENADES = 2
const PLAYER_GRENADES = 1

public plugin_init()
{
	register_plugin("Award Grenades", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(is_user_connected(iAttacker) && iAttacker != iVictim && read_data(3))
	{
		new iGrenades = cs_get_user_bpammo(iAttacker, CSW_HEGRENADE)
		new iMax = get_user_flags(iAttacker) & ADMIN_FLAG ? ADMIN_GRENADES : PLAYER_GRENADES

		if(iGrenades < iMax)
		{
			if(iGrenades == 0)
			{
				give_item(iAttacker, "weapon_hegrenade")
			}
			else
			{
				cs_set_user_bpammo(iAttacker, CSW_HEGRENADE, iGrenades + 1)
			}
		}
	}
}
Make everything simple as possible but not simpler.
Albert Einstein

Аватар
hackera457
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Редкатиране на Award Grenades за всички оръжия.

Мнение от hackera457 » 27 Мар 2020, 19:46

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

const ADMIN_FLAG = ADMIN_LEVEL_H
const ADMIN_GRENADES = 2
const PLAYER_GRENADES = 1

public plugin_init()
{
	register_plugin("Award Grenades", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(is_user_connected(iAttacker) && iAttacker != iVictim )
	{
		new iGrenades = cs_get_user_bpammo(iAttacker, CSW_HEGRENADE)
		new iMax = get_user_flags(iAttacker) & ADMIN_FLAG ? ADMIN_GRENADES : PLAYER_GRENADES

		if(iGrenades < iMax)
		{
			if(iGrenades == 0)
			{
				give_item(iAttacker, "weapon_hegrenade")
			}
			else
			{
				cs_set_user_bpammo(iAttacker, CSW_HEGRENADE, iGrenades + 1)
			}
		}
	}
}
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Nine Finger's
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 112
Регистриран на: 13 Фев 2018, 20:45
Местоположение: Майна town
Се отблагодари: 40 пъти
Получена благодарност: 6 пъти

Редкатиране на Award Grenades за всички оръжия.

Мнение от Nine Finger's » 27 Мар 2020, 19:55

Благодаря работи чудесно, може да заключвате темата. :)
Make everything simple as possible but not simpler.
Albert Einstein

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Редкатиране на Award Grenades за всички оръжия.

Мнение от OciXCrom » 27 Мар 2020, 20:47

Не знаех, че главата се счита за оръжие, ама както и да е. Редактирах ти заглавието.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта