Заявка за плъгин изиграно време

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Re: Заявка за плъгин изиграно време

Мнение от cgozzie » 29 Дек 2016, 00:58

От ранка е той ми стои най долу в средата и е статичен ето кода..Може ли нещо да се направи да не пречи на тоз който направи сега..


Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < nvault >
#include < fakemeta >

#define 	PLUGIN_NAME			"Level__System"
#define 	PLUGIN_VERSION		"0.1"
#define 	PLUGIN_AUTHOR		"Bos93 & FirsT & xoymiii"

#define 	MAX_CLIENTS			32

#define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)

enum (+= 100)
{
	TASK_SHOWHUD = 10
}

new const g_Rank[21] [ ] = 
{
	"x","a","b","c","d","e","f","g","h","i","j","k","l","m","n","o","p","r","s","t","u"
};

new const MAX_LEVELS[20] = 
{
	100,		//1
	300,		//2
	400,		//3
	500,		//4
	600,		//5
	800,		//6
	900,		//7
	1000,		//8
	1200,		//9
	1300,		//10
	1500,		//11
	2000,		//12
	2500,		//13
	3000,		//14
	3500,		//15
	4500,		//16
	5000,		//17
	6000,		//18
	8000,		//19
	12000		//20
}

const Float:HUD_STATS_X = 0.40;
const Float:HUD_STATS_Y = 0.9;
const Float:HUD_SPECT_X = -1.0;
const Float:HUD_SPECT_Y = 0.8;

const PEV_SPEC_TARGET = pev_iuser2

new	g_iLevel[ MAX_CLIENTS + 1 ],
	g_iExp[ MAX_CLIENTS + 1 ],
	g_playername[ MAX_CLIENTS + 1 ][ MAX_CLIENTS ];

new g_vault

public plugin_init( )
{
	register_plugin ( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR );

	register_event( "DeathMsg", "EV_DeathMsg", "a" );

	g_vault = nvault_open("Levels__System")
	
	register_dictionary("levels.txt" );

}

public plugin_natives() 
{

	register_native("zp_get_user_level", "native_get_user_level", 1)
	register_native("zp_set_user_level", "native_set_user_level", 1)

	register_native("zp_get_user_exp", "native_get_user_exp", 1)
	register_native("zp_set_user_exp", "native_set_user_exp", 1)
	
	register_native("get_user_rankname", "native_get_user_rankname")
}


public client_disconnect(id) 
{
	SaveData(id);
}

public client_putinserver( iPlayer )
{
	get_user_name(iPlayer, g_playername[iPlayer], charsmax(g_playername[]))

	set_task(0.1, "ShowHUD", iPlayer+TASK_SHOWHUD, _, _, "b")
	
	LoadData( iPlayer );
}

public plugin_end()
{
	nvault_close(g_vault)
}

public EV_DeathMsg( )
{
	static iVictim, iKiller;
	iVictim = read_data( 2 );
	iKiller = read_data( 1 );
	
	if( !is_user_connected( iVictim ) )
		return;
	
	if( iKiller == iVictim || !iKiller )
		return;

	g_iExp[ iKiller ] += 1;
	
	while( g_iExp[ iKiller ] >= MAX_LEVELS[ g_iLevel[ iKiller ] ] ) 
	{
		g_iLevel[ iKiller ] += 1;
		
		new name[32];
		get_user_name(iKiller, name, 31);
                color_print(0, "!g[New-Rank] !yПоздравления! Играч !g%s !yполучи нов ранк !g%L", name, LANG_PLAYER, (g_Rank[ g_iLevel[ iKiller ] ]) )
	}


}

public ShowHUD(taskid) 
{

	static iPlayer
	iPlayer = ID_SHOWHUD;


	if (!is_user_alive( iPlayer )  )
	{
	
		iPlayer = pev(iPlayer, PEV_SPEC_TARGET)
		
		// Target not alive
		if (!is_user_alive(iPlayer) ) return;
	}
	
	
	if (iPlayer != ID_SHOWHUD)
	{
		set_hudmessage( 0, 191, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 5.0, 3.0, 1.0, 1.0, -1 );
		show_hudmessage( ID_SHOWHUD , "Наблюдение за: %s^n[Ранк: %L] [Статус: %d / %d]",  g_playername[ iPlayer ] , LANG_PLAYER, (g_Rank[g_iLevel[ ID_SHOWHUD ]]) , g_iExp[ ID_SHOWHUD ] , (MAX_LEVELS[g_iLevel[ ID_SHOWHUD ]]) );
	}
	else
	{
		set_hudmessage( 0, 191, 255, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 5.0, 3.0, 1.0, 1.0, -1 );
		show_hudmessage( ID_SHOWHUD , "Ранк: %L | Статус: %d от %d", LANG_PLAYER, (g_Rank[g_iLevel[ ID_SHOWHUD ]]) , g_iExp[ ID_SHOWHUD ] , (MAX_LEVELS[g_iLevel[ ID_SHOWHUD ]]));
	}
}

public SaveData(id) {
	new AuthID[35]
	get_user_authid(id,AuthID,34)
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-cso",AuthID)
	format(vaultdata,255,"%i#%i#",g_iLevel[id],g_iExp[id])
	nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public LoadData(id) 
{
	new AuthID[35]
	get_user_authid(id,AuthID,34)
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-cso",AuthID)
	format(vaultdata,255,"%i#%i#",g_iLevel[id],g_iExp[id])
	nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
	
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
	
	new experience[32], playerlevel[32]
	
	parse(vaultdata, experience, 31, playerlevel, 31)
	
	g_iLevel[id] = str_to_num(experience)
	g_iExp[id] = str_to_num(playerlevel)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public native_get_user_exp(id) 
{
	return g_iExp[id];
}

public native_set_user_exp(id, amount) 
{
	g_iExp[id] = amount;
}

public native_get_user_level(id) 
{
	return g_iLevel[id];
}

public native_set_user_level(id, amount) 
{
	g_iLevel[id] = amount;
}

public native_get_user_rankname(plugin, params)
{
	new id = get_param(1)
	
	if (!is_user_connected(id))
	{
		return false
	}
	
	new szRank[32]
	formatex(szRank, charsmax(szRank), "%L", LANG_PLAYER, g_Rank[g_iLevel[id]])
	
	set_string(2, szRank, get_param(3))
	
	return true
}

stock color_print( const id , const input[], any:...) 
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, 190, input, 3)
	
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4" ) // Green Color
	replace_all(msg, 190, "!y", "^1" ) // Default Color
	replace_all(msg, 190, "!team", "^3" ) // Team Color
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
	{
		for (new i = 0; i < count; i++) 
		{
			if (is_user_connected(players[i])) 
			{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText" ), _, players[i])
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
			}
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1026\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Изображение

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Заявка за плъгин изиграно време

Мнение от TheRedShoko » 29 Дек 2016, 01:23

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < nvault >
#include < fakemeta >

#define    PLUGIN_NAME         "Level__System"
#define    PLUGIN_VERSION      "0.1"
#define    PLUGIN_AUTHOR      "Bos93 & FirsT & xoymiii"

#define    MAX_CLIENTS         32

#define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)

enum (+= 100)
{
   TASK_SHOWHUD = 10
}

new const g_Rank[21] [ ] = 
{
   "x","a","b","c","d","e","f","g","h","i","j","k","l","m","n","o","p","r","s","t","u"
};

new const MAX_LEVELS[20] = 
{
   100,      //1
   300,      //2
   400,      //3
   500,      //4
   600,      //5
   800,      //6
   900,      //7
   1000,      //8
   1200,      //9
   1300,      //10
   1500,      //11
   2000,      //12
   2500,      //13
   3000,      //14
   3500,      //15
   4500,      //16
   5000,      //17
   6000,      //18
   8000,      //19
   12000      //20
}

const Float:HUD_STATS_X = 0.40;
const Float:HUD_STATS_Y = 0.9;
const Float:HUD_SPECT_X = -1.0;
const Float:HUD_SPECT_Y = 0.8;

const PEV_SPEC_TARGET = pev_iuser2

new   g_iLevel[ MAX_CLIENTS + 1 ],
   g_iExp[ MAX_CLIENTS + 1 ],
   g_playername[ MAX_CLIENTS + 1 ][ MAX_CLIENTS ];

new g_vault

public plugin_init( )
{
   register_plugin ( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR );

   register_event( "DeathMsg", "EV_DeathMsg", "a" );

   g_vault = nvault_open("Levels__System")
   
   register_dictionary("levels.txt" );

}

public plugin_natives() 
{

   register_native("zp_get_user_level", "native_get_user_level", 1)
   register_native("zp_set_user_level", "native_set_user_level", 1)

   register_native("zp_get_user_exp", "native_get_user_exp", 1)
   register_native("zp_set_user_exp", "native_set_user_exp", 1)
   
   register_native("get_user_rankname", "native_get_user_rankname")
}


public client_disconnect(id) 
{
   SaveData(id);
}

public client_putinserver( iPlayer )
{
   get_user_name(iPlayer, g_playername[iPlayer], charsmax(g_playername[]))

   set_task(0.1, "ShowHUD", iPlayer+TASK_SHOWHUD, _, _, "b")
   
   LoadData( iPlayer );
}

public plugin_end()
{
   nvault_close(g_vault)
}

public EV_DeathMsg( )
{
   static iVictim, iKiller;
   iVictim = read_data( 2 );
   iKiller = read_data( 1 );
   
   if( !is_user_connected( iVictim ) )
      return;
   
   if( iKiller == iVictim || !iKiller )
      return;

   g_iExp[ iKiller ] += 1;
   
   while( g_iExp[ iKiller ] >= MAX_LEVELS[ g_iLevel[ iKiller ] ] ) 
   {
      g_iLevel[ iKiller ] += 1;
      
      new name[32];
      get_user_name(iKiller, name, 31);
                color_print(0, "!g[New-Rank] !yПоздравления! Играч !g%s !yполучи нов ранк !g%L", name, LANG_PLAYER, (g_Rank[ g_iLevel[ iKiller ] ]) )
   }


}

public ShowHUD(taskid) 
{

   static iPlayer
   iPlayer = ID_SHOWHUD;


   if (!is_user_alive( iPlayer )  )
   {
   
      iPlayer = pev(iPlayer, PEV_SPEC_TARGET)
      
      // Target not alive
      if (!is_user_alive(iPlayer) ) return;
   }
   
   
   if (iPlayer != ID_SHOWHUD)
   {
      set_hudmessage( 0, 191, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 5.0, 3.0, 1.0, 1.0 );
      show_hudmessage( ID_SHOWHUD , "Наблюдение за: %s^n[Ранк: %L] [Статус: %d / %d]",  g_playername[ iPlayer ] , LANG_PLAYER, (g_Rank[g_iLevel[ ID_SHOWHUD ]]) , g_iExp[ ID_SHOWHUD ] , (MAX_LEVELS[g_iLevel[ ID_SHOWHUD ]]) );
   }
   else
   {
      set_hudmessage( 0, 191, 255, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 5.0, 3.0, 1.0, 1.0 );
      show_hudmessage( ID_SHOWHUD , "Ранк: %L | Статус: %d от %d", LANG_PLAYER, (g_Rank[g_iLevel[ ID_SHOWHUD ]]) , g_iExp[ ID_SHOWHUD ] , (MAX_LEVELS[g_iLevel[ ID_SHOWHUD ]]));
   }
}

public SaveData(id) {
   new AuthID[35]
   get_user_authid(id,AuthID,34)
   
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
   format(vaultkey,63,"%s-cso",AuthID)
   format(vaultdata,255,"%i#%i#",g_iLevel[id],g_iExp[id])
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public LoadData(id) 
{
   new AuthID[35]
   get_user_authid(id,AuthID,34)
   
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
   format(vaultkey,63,"%s-cso",AuthID)
   format(vaultdata,255,"%i#%i#",g_iLevel[id],g_iExp[id])
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
   
   replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
   
   new experience[32], playerlevel[32]
   
   parse(vaultdata, experience, 31, playerlevel, 31)
   
   g_iLevel[id] = str_to_num(experience)
   g_iExp[id] = str_to_num(playerlevel)
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public native_get_user_exp(id) 
{
   return g_iExp[id];
}

public native_set_user_exp(id, amount) 
{
   g_iExp[id] = amount;
}

public native_get_user_level(id) 
{
   return g_iLevel[id];
}

public native_set_user_level(id, amount) 
{
   g_iLevel[id] = amount;
}

public native_get_user_rankname(plugin, params)
{
   new id = get_param(1)
   
   if (!is_user_connected(id))
   {
      return false
   }
   
   new szRank[32]
   formatex(szRank, charsmax(szRank), "%L", LANG_PLAYER, g_Rank[g_iLevel[id]])
   
   set_string(2, szRank, get_param(3))
   
   return true
}

stock color_print( const id , const input[], any:...) 
{
   new count = 1, players[32]
   static msg[191]
   vformat(msg, 190, input, 3)
   
   replace_all(msg, 190, "!g", "^4" ) // Green Color
   replace_all(msg, 190, "!y", "^1" ) // Default Color
   replace_all(msg, 190, "!team", "^3" ) // Team Color
   
   if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
   {
      for (new i = 0; i < count; i++) 
      {
         if (is_user_connected(players[i])) 
         {
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText" ), _, players[i])
            write_byte(players[i]);
            write_string(msg);
            message_end();
         }
      }
   }
} 
Пробвай така.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Re: Заявка за плъгин изиграно време

Мнение от cgozzie » 29 Дек 2016, 01:34

Сега е добре на 20-30 сек премигва леко 1 път което не е дразнещо..Само ако може малко да слезе на долу съвсем малко защото сега е залепен в долната част на радара.И да излиза така.

Played time:
1:25:05

Защото така Played time:1:25:05 влиза доста в играта и не стои добре..
Изображение

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Заявка за плъгин изиграно време

Мнение от TheRedShoko » 29 Дек 2016, 01:48

Това, че е долепен е въпрос на резолюция. Винаги ще има резолюция, на която да не стои добре ;)

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fvault>

new const szFVaultName[] = "played_time";
new const szHudClass[] = "hud_think_class_ptime";

new g_iPlayedSeconds[33];
new g_iMaxPlayers, g_iSyncChannel;

public plugin_init()
{
    register_plugin("Played time", "1.0", "AMXX-BG.info");
    
    new iEnt = create_entity("info_target");
    
    if (iEnt)
    {
        register_think(szHudClass, "FwHudThink");
        
        entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, szHudClass);
        entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1);
    }
    
    g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
    g_iSyncChannel = CreateHudSyncObj();
}

public FwHudThink(iEnt)
{
    if (!is_valid_ent(iEnt)) return;
    
    new szTimeFormat[32];
    
    for (new i = 1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
    {
        if (!is_user_connected(i)) continue;
        
        formatex(szTimeFormat, charsmax(szTimeFormat), "");
        
        g_iPlayedSeconds[i]++;
        
        GetTimeFormat(g_iPlayedSeconds[i], szTimeFormat);
        
        set_hudmessage(0, 150, 200, 0.01, 0.25, 0, .channel=-1);
        ShowSyncHudMsg(i, g_iSyncChannel, "Played time^n%s", szTimeFormat);
    }
    
    entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 1.0);
}

public client_putinserver(id)
{
    new szName[32];
    get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
    
    LoadData(id, szName);
}

public client_disconnect(id)
{
    new szName[32];
    get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
    
    SaveData(id, szName);
}

LoadData(id, szName[])
{
    new szData[32];
    
    if (fvault_get_data(szFVaultName, szName, szData, charsmax(szData)))
    {
        g_iPlayedSeconds[id] = str_to_num(szData);
    }
    else
    {
        g_iPlayedSeconds[id] = 0;
    }
}

SaveData(id, szName[])
{
    new szData[32];
    num_to_str(g_iPlayedSeconds[id], szData, charsmax(szData));
    
    fvault_set_data(szFVaultName, szName, szData);
}

GetTimeFormat(iSeconds, szFormat[32])
{
    new iHours = iSeconds / 3600;
    formatex(szFormat, charsmax(szFormat), "%s%i", (iHours < 10) ? "0" : "", iHours);
    
    new iMinutes = iSeconds % 3600 / 60;
    format(szFormat, charsmax(szFormat), "%s:%s%i", szFormat, (iMinutes < 10) ? "0" : "", iMinutes);
    
    iSeconds = iSeconds % 3600 % 60;
    format(szFormat, charsmax(szFormat), "%s:%s%i", szFormat, (iSeconds < 10) ? "0" : "", iSeconds);
} 
Заповядай. Дръпнах го още малко надолу и го направих на 2 реда.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Re: Заявка за плъгин изиграно време

Мнение от cgozzie » 29 Дек 2016, 01:56

Супер стана сичко но май забравих нещо важно искам да не се запазва завинаги ако може да се зададе нуква стойност да кажем примерно на 30 дни да му се трие автоматично изиграното време или с квар незнам колкото аз реша може да е 30 или 60 дни ще реша после стига да стане това..
Изображение

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Re: Заявка за плъгин изиграно време

Мнение от cgozzie » 29 Дек 2016, 17:47

TheRedShoko обръщам се към теб дали ще можеш да довършиш плъгина и тва от по горния ми пост който писах дали може да го направиш..

В допълнение към плъгина ако може да стане така.
Played time:
1:20:05
Player Kills:10

Да показва и колко на веднъж в рунда има убийства,примерно на 5 или 10 поредни убийства да дава гравитация 5.0 за 30сек.
Ако е направил нужните убийства да му се даде гравитация но ако 1 убийство не му достига и той бъде убит,пак започва киловете от 0 да му ги засича.И да илиза съобщение долу към чата така "Вие получихте гравитация за 30сек"
Последно промяна от cgozzie на 29 Дек 2016, 19:31, променено общо 2 пъти.
Изображение

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Заявка за плъгин изиграно време

Мнение от TheRedShoko » 29 Дек 2016, 19:12

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fvault>

#define PRUNE_TIME 2592000 //30 дни в секунди

new const szFVaultName[] = "played_time";
new const szHudClass[] = "hud_think_class_ptime";

new g_iPlayedSeconds[33];
new g_iMaxPlayers, g_iSyncChannel;

public plugin_init()
{
    register_plugin("Played time", "1.0", "AMXX-BG.info");
    
    new iEnt = create_entity("info_target");
    
    if (iEnt)
    {
        register_think(szHudClass, "FwHudThink");
        
        entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, szHudClass);
        entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1);
    }
    
    g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
    g_iSyncChannel = CreateHudSyncObj();
    
    fvault_prune(szFVaultName, get_systime() - PRUNE_TIME);
}

public FwHudThink(iEnt)
{
    if (!is_valid_ent(iEnt)) return;
    
    new szTimeFormat[32];
    
    for (new i = 1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
    {
        if (!is_user_connected(i)) continue;
        
        formatex(szTimeFormat, charsmax(szTimeFormat), "");
        
        g_iPlayedSeconds[i]++;
        
        GetTimeFormat(g_iPlayedSeconds[i], szTimeFormat);
        
        set_hudmessage(0, 150, 200, 0.01, 0.25, 0, .channel=-1);
        ShowSyncHudMsg(i, g_iSyncChannel, "Played time^n%s", szTimeFormat);
    }
    
    entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 1.0);
}

public client_putinserver(id)
{
    new szName[32];
    get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
    
    LoadData(id, szName);
}

public client_disconnect(id)
{
    new szName[32];
    get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
    
    SaveData(id, szName);
}

LoadData(id, szName[])
{
    new szData[32];
    
    if (fvault_get_data(szFVaultName, szName, szData, charsmax(szData)))
    {
        g_iPlayedSeconds[id] = str_to_num(szData);
    }
    else
    {
        g_iPlayedSeconds[id] = 0;
    }
}

SaveData(id, szName[])
{
    new szData[32];
    num_to_str(g_iPlayedSeconds[id], szData, charsmax(szData));
    
    fvault_set_data(szFVaultName, szName, szData);
}

GetTimeFormat(iSeconds, szFormat[32])
{
    new iHours = iSeconds / 3600;
    formatex(szFormat, charsmax(szFormat), "%s%i", (iHours < 10) ? "0" : "", iHours);
    
    new iMinutes = iSeconds % 3600 / 60;
    format(szFormat, charsmax(szFormat), "%s:%s%i", szFormat, (iMinutes < 10) ? "0" : "", iMinutes);
    
    iSeconds = iSeconds % 3600 % 60;
    format(szFormat, charsmax(szFormat), "%s:%s%i", szFormat, (iSeconds < 10) ? "0" : "", iSeconds);
}
 
Ето. Настроено е на 30дни.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Re: Заявка за плъгин изиграно време

Мнение от cgozzie » 29 Дек 2016, 19:20

Извени ме дописах току що 1 допълнение в горния ми пост..
Изображение

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Заявка за плъгин изиграно време

Мнение от TheRedShoko » 29 Дек 2016, 20:31

Какъв е смисъла да се отклонявам от идеята на плъгина и да добавям излишни неща в него? По-добре си пусни отделна заявка, а не да се трупат в един и същ плъгин, защото става една боза и не се разбира нищо. Просто няма смисъл и не е хубаво да блъскаме в 1 плъгин с 1 предназначение, 2 различни неща.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Re: Заявка за плъгин изиграно време

Мнение от cgozzie » 29 Дек 2016, 20:34

Добре може и да е с отделен плъгин но ще стане ли така да са подредени в сървъра или не.
Played time:
1:20:05
Player Kills:10
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта