Редакция на "Vampire" плъгина

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
BABAZORO
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 59
Регистриран на: 06 Окт 2016, 11:23
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Редакция на "Vampire" плъгина

Мнение от BABAZORO » 01 Юни 2020, 17:54

Ако може да се добави следното:
-Както дава hp при убийство да дава и пари
-Да се добавят и флагове за двете екстри
Ако на теб ти е ГОТ,и на мен ми е ГОТ

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Re: Редакция на "Vampire" плъгина

Мнение от sf4n » 01 Юни 2020, 18:21

Дай по подробна информация: Колко пари искаш да дава при убийство, какви флагове да се добавят и за какво да служат те?. Също така
сподели sma. фаила на плъгина и ще ти помогна.
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Редакция на "Vampire" плъгина

Мнение от OciXCrom » 01 Юни 2020, 20:30

Разгледай това. Има настройки в началото, както и cvar-ове.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

// Comment this line to disable HUD messages
#define HUD_ENABLED

#if defined HUD_ENABLED
	#define HUD_COLOR 0, 255, 0
	#define HUD_POSITION -1.0, 0.15
	#define HUD_DURATION 1.5
#endif

// Comment this line to disable screen fade
#define SCREENFADE_ENABLED

#if defined SCREENFADE_ENABLED
	#define SCREENFADE_COLOR_R 0
	#define SCREENFADE_COLOR_G 0
	#define SCREENFADE_COLOR_B 200
	#define SCREENFADE_COLOR_A 75
#endif

// Comment this line to disable VIP flag
#define VIP_ONLY

#if defined VIP_ONLY
	#define VIP_FLAG ADMIN_SLAY
#endif

enum _:Cvars
{
	amx_vampire_hp,
	amx_vampire_hp_hs,
	amx_vampire_max_hp,
	amx_vampire_money,
	amx_vampire_money_hs,
	amx_vampire_max_money
}

new g_eCvars[Cvars]

#if defined HUD_ENABLED
new g_iObject
#endif

#if defined SCREENFADE_ENABLED
new g_iScreenFade
#endif

public plugin_init()
{
	register_plugin("Vampire", "1.1", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
	g_eCvars[amx_vampire_hp]     =     register_cvar("amx_vampire_hp",        "5")
	g_eCvars[amx_vampire_hp_hs]  =     register_cvar("amx_vampire_hp_hs",     "10")
	g_eCvars[amx_vampire_max_hp] =     register_cvar("amx_vampire_max_hp",    "180")
	g_eCvars[amx_vampire_money]  =     register_cvar("amx_vampire_money",     "500")
	g_eCvars[amx_vampire_money_hs]  =  register_cvar("amx_vampire_money_hs",  "900")
	g_eCvars[amx_vampire_max_money]  = register_cvar("amx_vampire_max_money", "16000")

	#if defined HUD_ENABLED
	g_iObject = CreateHudSyncObj()
	#endif

	#if defined SCREENFADE_ENABLED
	g_iScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
	#endif
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim)
	{
		return
	}

	#if defined VIP_ONLY
	if(!is_user_vip(iAttacker))
	{
		return
	}
	#endif

	new iHealth = get_user_health(iAttacker), iMax = get_pcvar_num(g_eCvars[amx_vampire_max_hp])

	if(iHealth >= iMax)
	{
		return
	}

	new bool:bHeadshot = read_data(3) != 0

	new iAdd = bHeadshot ? get_pcvar_num(g_eCvars[amx_vampire_hp_hs]) : get_pcvar_num(g_eCvars[amx_vampire_hp])
	set_user_health(iAttacker, clamp(iHealth + iAdd, .max = iMax))

	new iMoney = cs_get_user_money(iAttacker)
	iMax = get_pcvar_num(g_eCvars[amx_vampire_max_money])

	if(iMoney >= iMax)
	{
		return
	}

	iAdd = bHeadshot ? get_pcvar_num(g_eCvars[amx_vampire_money_hs]) : get_pcvar_num(g_eCvars[amx_vampire_money])
	cs_set_user_money(iAttacker, clamp(iMoney + iAdd, .max = iMax))

	#if defined HUD_ENABLED
	set_hudmessage(HUD_COLOR, HUD_POSITION, .holdtime = HUD_DURATION)
	ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_iObject, "Healed +%i HP", iAdd)
	#endif

	#if defined SCREENFADE_ENABLED
	message_begin(MSG_ONE, g_iScreenFade, {0, 0, 0}, iAttacker)
	write_short(1<<10)
	write_short(1<<10)
	write_short(0x0000)
	write_byte(SCREENFADE_COLOR_R)
	write_byte(SCREENFADE_COLOR_G)
	write_byte(SCREENFADE_COLOR_B)
	write_byte(SCREENFADE_COLOR_A)
	message_end()
	#endif
}

bool:is_user_vip(id)
{
	return (get_user_flags(id) & VIP_FLAG) != 0
}

BABAZORO
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 59
Регистриран на: 06 Окт 2016, 11:23
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Редакция на "Vampire" плъгина

Мнение от BABAZORO » 01 Юни 2020, 21:38

Oci благодарности :)
Това търсех :)
Ако на теб ти е ГОТ,и на мен ми е ГОТ

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта