edit a plugin

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Taliban
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 20
Регистриран на: 01 Авг 2020, 18:54

edit a plugin

Мнение от Taliban » 28 Авг 2020, 11:45

hi, can I make a weapon spin on all maps and not just on fy_,$
and that would spin in the air only a bomb

Код за потвърждение: Избери целия код

// Copyright © 2017 Vaqtincha

/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG START ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/

#define RANDOM_GLOW_SHELL
#define ROTATE_SPEED 			10
#define FLY_UP 					4
#define UPDATE_DELAY			2.0

#define ADD_Z_POS 				30

/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG END ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/

enum coord_e { Float:X, Float:Y, Float:Z }

new const Float:g_vecColors[][3] = 
{ 
    {0.0, 127.0, 255.0}, 	// blue
	{0.0, 255.0, 127.0}, 	// green
	{255.0, 0.0, 0.0}, 		// red
    {255.0, 127.0, 0.0}, 	// orange 
    {127.0, 0.0, 255.0}, 	// purple 
    {255.0, 100.0, 150.0}, // pink
    {255.0, 255.0, 255.0},  // white
	{255.0, 155.0, 55.0}, //
	{0.0, 255.0, 255.0}, 	// 
	{0.0, 255.0, 0.0}, 	//  
	{0.0, 0.0, 100.0} 	//  
}

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#if ROTATE_SPEED < 1
	#error the minimum value of "ROTATE_SPEED" shall not be less than 1
#endif
#if ROTATE_SPEED > 100
	#error the maximum value of the "ROTATE_SPEED" can not be more than 100
#endif

#define SET_ORIGIN(%1,%2) 		engfunc(EngFunc_SetOrigin, %1, %2)


public plugin_init()
{
	register_plugin("Flying Armourys", "0.0.2", "Vaqtincha")

	RegisterHam(Ham_CS_Restart, "armoury_entity", "CArmoury_Restart", .Post = true)
	RegisterHam(Ham_Think, "armoury_entity", "CArmoury_Think", .Post = true)
	
	new pArmoury = FM_NULLENT
	while((pArmoury = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, pArmoury, "classname", "armoury_entity")))
	{
		set_pev(pArmoury, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP)

		ExecuteHamB(Ham_CS_Restart, pArmoury)
	}
}

public CArmoury_Think(const pArmoury)
{
	if(pArmoury <= 0)
		return

	if(pev(pArmoury, pev_effects) & EF_NODRAW)
		return

	// from https://github.com/s1lentq/ReGameDLL_CS/blob/major-patch/regamedll/dlls/addons/item_airbox.cpp
	static Float:vecVelocity[coord_e], Float:fFlyUp
	
	pev(pArmoury, pev_maxspeed, fFlyUp)
	
	vecVelocity[Z] = fFlyUp

	set_pev(pArmoury, pev_velocity, vecVelocity)
	set_pev(pArmoury, pev_maxspeed, -fFlyUp)

	set_pev(pArmoury, pev_nextthink, get_gametime() + UPDATE_DELAY)	
}

public CArmoury_Restart(const pArmoury)
{
	if(pArmoury <= 0)
		return
	
	new Float:vecOrigin[coord_e], Float:vecAngles[coord_e], Float:vecAvelocity[coord_e]
	
	pev(pArmoury, pev_origin, vecOrigin)
	vecOrigin[Z] += ADD_Z_POS.0
	SET_ORIGIN(pArmoury, vecOrigin)
	
	vecAngles[X] -= 90.0
	vecAngles[Y] += random_float(-180.0, 180.0)
	set_pev(pArmoury, pev_angles, vecAngles)
	
	vecAvelocity[Z] = ROTATE_SPEED.0 * 10.0
	set_pev(pArmoury, pev_avelocity, vecAvelocity)

	set_pev(pArmoury, pev_maxspeed, FLY_UP.0)

#if defined RANDOM_GLOW_SHELL
	// new Float:vecColor[3]
	// vecColor[0] = random_float(10.0, 200.0) + 55.0
	// vecColor[1] = random_float(10.0, 200.0) + 55.0
	// vecColor[2] = random_float(10.0, 200.0) + 55.0
	
	// set_rendering(pArmoury, kRenderFxGlowShell, vecColor, 20.0)
	set_rendering(pArmoury, kRenderFxGlowShell, g_vecColors[random(sizeof(g_vecColors))], 15.0)
#endif

	set_pev(pArmoury, pev_nextthink, get_gametime() + UPDATE_DELAY)
}

stock set_rendering(index, fx = kRenderFxNone, Float:color[3] = {255.0, 255.0, 255.0}, Float:amount = 16.0) 
{
	set_pev(index, pev_renderfx, fx)
	set_pev(index, pev_rendercolor, color)
	set_pev(index, pev_renderamt, amount)
}

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта