Проблем с HappyHour

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
southdivision
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 279
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:17
Местоположение: София
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Проблем с HappyHour

Мнение от southdivision » 10 Яну 2017, 15:07

Здравейте,направих разни промени по един HappyHour плъгин на OciXCrom .. всичко точно,но имам проблем с Hud-a и часовете

Плъгина съм го настройл така,че от 6 до 12 да изписва определено hud съобщение .. след това изписва нормалното си съобщение (когато не е HappyHour) ,а в 20 часа се променя отново по друг начин самото съобщение. Проблема е там,че нещо hud съобщенията се бъркат и съответно часовото време на HappyHour-a незнайно защо .. вместо от 6 до 12 го прави от 6 до 13 часа също и вместо от 20 до 22часа го прави от 20 до 23 часа

Примерно в момента е 12 часа и 12 минути което означава че трябва да изписва hud-а от първото съобщение:
Happy Hour: 6 do 12:00^nHappy Hour2: 20:00 do 22:00
А всъщност не го изписва и hud-a изглежда така: (забележете пише,че е ON)
Изображение

Код за потвърждение: Избери целия код


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN_VERSION "1.1"

new const g_iHours[] = { 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 }
new const g_iHourss[] = { 20, 21, 22 }

new bool:g_blHappy
new bool:g_blHappyy

new g_Message
new g_Messagee
new g_Messageee

new const g_szText[] = "Happy Hour: 6 do 12:00^nHappy Hour2: 20:00 do 22:00"
new const g_szTextt[] = "Happy Hour: (ON)^nHappy Hour2: 20:00 do 22:00"
new const g_szTexttt[] = "Happy Hour: 6 do 12:00^nHappy Hour: (ON)"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Happy Hour: Double Frags", PLUGIN_VERSION, "iPlay.bg (OciXCrom)")
    register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilledd", "a")
	
	g_Message = CreateHudSyncObj()
	g_Messagee = CreateHudSyncObj()
	g_Messageee = CreateHudSyncObj()
	
    set_task(1.0, "displayMessage", _, _, _, "b")
    
    new szHour[3]
    get_time("%H", szHour, charsmax(szHour))
    
    new iHour = str_to_num(szHour)
    
    for(new i; i < sizeof(g_iHours); i++)
    {
        if(g_iHours[i] == iHour)
        {
            g_blHappy = true
            break
        }
    }
	
	for(new i; i < sizeof(g_iHourss); i++)
    {
        if(g_iHourss[i] == iHour)
        {
            g_blHappyy = true
            break
        }
    }
}

public displayMessage(id)
{

    new szHour[3]
    get_time("%H", szHour, charsmax(szHour))
    
    new iHour = str_to_num(szHour)
    
    for(new i; i < sizeof(g_iHours); i++)
    {
        if(g_iHours[i] == iHour)
        {
            g_blHappy = true
		 set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
         ShowSyncHudMsg(0, g_Messagee, g_szTextt)
            break
        }
		else {
	 set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
    ShowSyncHudMsg(0, g_Message, g_szText)
	}
	
    }
	
	
	for(new i; i < sizeof(g_iHourss); i++)
    {
        if(g_iHourss[i] == iHour)
        {
            g_blHappyy = true
		 set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
         ShowSyncHudMsg(0, g_Messageee, g_szTexttt)
            break
        }
		else {
		    set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
    ShowSyncHudMsg(0, g_Message, g_szText)
	}
    }

}

public OnPlayerKilled()
{
    if(!g_blHappy)
        return
        
    new iAttacker = read_data(1),
        iVictim = read_data(2)
        
    if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(iVictim) || iAttacker == iVictim)
        return
        
    set_user_frags(iAttacker, get_user_frags(iAttacker) + 1)
	

} 

public OnPlayerKilledd()
{
    if(!g_blHappyy)
        return
        
    new iAttacker = read_data(1),
        iVictim = read_data(2)
        
    if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(iVictim) || iAttacker == iVictim)
        return
        
    set_user_frags(iAttacker, get_user_frags(iAttacker) + 2)


} 

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблем с HappyHour

Мнение от OciXCrom » 10 Яну 2017, 15:17

Изработих ти нов в другата тема.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта