Плъгина съм го настройл така,че от 6 до 12 да изписва определено hud съобщение .. след това изписва нормалното си съобщение (когато не е HappyHour) ,а в 20 часа се променя отново по друг начин самото съобщение. Проблема е там,че нещо hud съобщенията се бъркат и съответно часовото време на HappyHour-a незнайно защо .. вместо от 6 до 12 го прави от 6 до 13 часа също и вместо от 20 до 22часа го прави от 20 до 23 часа
Примерно в момента е 12 часа и 12 минути което означава че трябва да изписва hud-а от първото съобщение:
Happy Hour: 6 do 12:00^nHappy Hour2: 20:00 do 22:00
А всъщност не го изписва и hud-a изглежда така: (забележете пише,че е ON)
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define PLUGIN_VERSION "1.1"
new const g_iHours[] = { 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 }
new const g_iHourss[] = { 20, 21, 22 }
new bool:g_blHappy
new bool:g_blHappyy
new g_Message
new g_Messagee
new g_Messageee
new const g_szText[] = "Happy Hour: 6 do 12:00^nHappy Hour2: 20:00 do 22:00"
new const g_szTextt[] = "Happy Hour: (ON)^nHappy Hour2: 20:00 do 22:00"
new const g_szTexttt[] = "Happy Hour: 6 do 12:00^nHappy Hour: (ON)"
public plugin_init()
{
register_plugin("Happy Hour: Double Frags", PLUGIN_VERSION, "iPlay.bg (OciXCrom)")
register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilledd", "a")
g_Message = CreateHudSyncObj()
g_Messagee = CreateHudSyncObj()
g_Messageee = CreateHudSyncObj()
set_task(1.0, "displayMessage", _, _, _, "b")
new szHour[3]
get_time("%H", szHour, charsmax(szHour))
new iHour = str_to_num(szHour)
for(new i; i < sizeof(g_iHours); i++)
{
if(g_iHours[i] == iHour)
{
g_blHappy = true
break
}
}
for(new i; i < sizeof(g_iHourss); i++)
{
if(g_iHourss[i] == iHour)
{
g_blHappyy = true
break
}
}
}
public displayMessage(id)
{
new szHour[3]
get_time("%H", szHour, charsmax(szHour))
new iHour = str_to_num(szHour)
for(new i; i < sizeof(g_iHours); i++)
{
if(g_iHours[i] == iHour)
{
g_blHappy = true
set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_Messagee, g_szTextt)
break
}
else {
set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_Message, g_szText)
}
}
for(new i; i < sizeof(g_iHourss); i++)
{
if(g_iHourss[i] == iHour)
{
g_blHappyy = true
set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_Messageee, g_szTexttt)
break
}
else {
set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.18, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
ShowSyncHudMsg(0, g_Message, g_szText)
}
}
}
public OnPlayerKilled()
{
if(!g_blHappy)
return
new iAttacker = read_data(1),
iVictim = read_data(2)
if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(iVictim) || iAttacker == iVictim)
return
set_user_frags(iAttacker, get_user_frags(iAttacker) + 1)
}
public OnPlayerKilledd()
{
if(!g_blHappyy)
return
new iAttacker = read_data(1),
iVictim = read_data(2)
if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(iVictim) || iAttacker == iVictim)
return
set_user_frags(iAttacker, get_user_frags(iAttacker) + 2)
}