Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
VIP
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16
Counter-Strike 1.6
VIP
93.123.16.4:27022 Cs-PlovdiV.com - Aim Attack aim_aztec 0/16

Добавяне на флаг към AutoBhop

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
To.To
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 42
Регистриран на: 26 Сеп 2020, 22:20
Се отблагодари: 1 път
Обратна връзка:

Добавяне на флаг към AutoBhop

Мнение от To.To » 05 Ное 2020, 11:00

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "0")
}

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
	set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
		return PLUGIN_HANDLED

	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
		//client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
	} else {
		//client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Ако може да го направите потребители с флаг "q" да могат да използват AutoBhop

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Добавяне на флаг към AutoBhop

Мнение от atmax » 05 Ное 2020, 11:26

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "0")
}

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping

	if (!get_cvar_num("bh_autojump") && ~get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
		return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
	set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
		return PLUGIN_HANDLED

	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
		//client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
	} else {
		//client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Пробвай тей от телефона е написано и нз кво направих..
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
To.To
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 42
Регистриран на: 26 Сеп 2020, 22:20
Се отблагодари: 1 път
Обратна връзка:

Добавяне на флаг към AutoBhop

Мнение от To.To » 05 Ное 2020, 11:41

Не работи, играчите които нямат флага и могат да използват AutoBhop...

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Добавяне на флаг към AutoBhop

Мнение от atmax » 05 Ное 2020, 12:21

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "0")
}

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
	{
// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
		if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
			new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

			if (flags & FL_WATERJUMP)
				return PLUGIN_CONTINUE
			if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
				return PLUGIN_CONTINUE
			if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
				return PLUGIN_CONTINUE

			new Float:velocity[3]
			entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			velocity[2] += 250.0
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

			entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
	set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
		return PLUGIN_HANDLED

	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
		//client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
	} else {
		//client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Последно промяна от atmax на 05 Ное 2020, 13:09, променено общо 1 път.
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
To.To
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 42
Регистриран на: 26 Сеп 2020, 22:20
Се отблагодари: 1 път
Обратна връзка:

Добавяне на флаг към AutoBhop

Мнение от To.To » 05 Ное 2020, 12:35

Пак същата работа...

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Добавяне на флаг към AutoBhop

Мнение от atmax » 05 Ное 2020, 13:09

Пробвай пак с кода от горното мнение, оправих го. Извинявам се, от телефона нищо не мога да свърша като хората..
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
To.To
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 42
Регистриран на: 26 Сеп 2020, 22:20
Се отблагодари: 1 път
Обратна връзка:

Добавяне на флаг към AutoBhop

Мнение от To.To » 05 Ное 2020, 17:14

Благодаря! :lock:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта