Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Мнение от deadlylord » 04 Апр 2017, 16:58

Ползвам базовия мод на Tyrant версия 6.5, свален от https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=144287

Но намерих няколко бъга/неща, който не мога да добавя или редактирам правилно

1) Искам да добява ЗАБРАНЕН ЛИНК
Когато добавя само плъгъна зомби класа не се показва в /class
Когато редактирам кода в bb_classes65 и го добавя там(може и да го правя грешно) цялото меню изчезва заедно с класовете, но както казах, най-вероятно проблема е в мен, че не мога да го редактирам правилно

Също така би ми било много полезно, ако ми покажете как се добавят и други още по-сложни класове от zombie plague

2) Искам Гън Менюто да има само 5-6 оръжия

Когато променя в basebuilder65 (може и да не е правилното място) оръжията след

//Weapon Names (For Guns Menu)
static const szWeaponNames[24][23]

Получавам следната грешка http://i.imgur.com/RV063St.png
Също така [24][23] това не знам какво значи


3) Когато добавя ЗАБРАНЕН ЛИНК или друг подобен(изработен от различен човек)
И го използвам на зомби с гравитация, след като "полета" свърши, зомбито си губи гравитацията докато не напиша /respawn


ПС Благодаря предварително!
Последно промяна от deadlylord на 05 Апр 2017, 11:53, променено общо 5 пъти.

Аватар
DoPe ;]]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 402
Регистриран на: 27 Фев 2017, 22:10
Обратна връзка:

Re: Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Мнение от DoPe ;]] » 04 Апр 2017, 17:10

За първите две не знам, ето ти за третото
Прикачени файлове
para.rar
(68.07 KiB) Свалено 141 пъти
para.rar
(68.07 KiB) Свалено 141 пъти
The Best Deathrun Server: 79.124.49.91:27019
The Best Respawn Server: 79.124.49.88:27021

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Мнение от deadlylord » 04 Апр 2017, 17:19

Работи, благодаря! Плъгина е уникален!

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Мнение от OciXCrom » 04 Апр 2017, 21:33

[24][32]

24 е броят на оръжия. Когато премахваш едно оръжие - намаляваш и броя за едно. Грешката означава, че броят на оръжия не съответства с оръжията в списъка. Ако не се лъжа, ако изцяло премахнеш въпросното число, няма да има нужда да го променяш, демек трябва да стане [][32], обаче това зависи от самия код. Опитай все пак. 32 е максималната дължина на името на оръжията. Може и него да премахнеш.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Мнение от deadlylord » 05 Апр 2017, 08:28

OciXCrom™ написа:[24][32]

24 е броят на оръжия. Когато премахваш едно оръжие - намаляваш и броя за едно. Грешката означава, че броят на оръжия не съответства с оръжията в списъка. Ако не се лъжа, ако изцяло премахнеш въпросното число, няма да има нужда да го променяш, демек трябва да стане [][32], обаче това зависи от самия код. Опитай все пак. 32 е максималната дължина на името на оръжията. Може и него да премахнеш.
Намерих правилното място -> g_pcvar_allowedweps = register_cvar("bb_weapons" , " "), обаче и там имаше проблеми, но поне успях да стигна до решение

И сега остава най-голямото предизвикателство - да добавям неща от zombie plague

Също така не можах да намеря 1 много полезен плъгин, той служи за предпазване на зомби базата от блокиране, така че би било много хубаво някой да ми даде линк към него(ако разбирате от програмиране, може да видите кода в tyrant 7.2)

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Мнение от deadlylord » 05 Апр 2017, 15:52

Направих някакъв опит за комбиниране не 2-та файл(bb_classes65 и zp_zclass_regeneration)

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

new g_zclass_regen_toggle, g_time, g_amount

//Regeneration Zombie Attributes
new const zclass8_name[] = { "Regeneration Zombie" }
new const zclass8_info[] = { "HP-- Regen++" }
new const zclass8_model[] = { "shoki_regen" }
new const zclass8_clawmodel[] = { "v_shoki_regen" }
const zclass8_health = 2500
const zclass8_speed = 300
const Float:zclass8_gravity = 1.0
const zclass8_adminflags = ADMIN_ALL

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 4000
const zclass1_speed = 275
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 3000
const zclass2_speed = 400
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL

// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 3500
const zclass3_speed = 300
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL

// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 5000
const zclass4_speed = 250
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL


/*============================================================================*/

new g_zclass_Regen

public plugin_init() 
{
	g_zclass_regen_toggle = register_cvar("zp_zclass_regen", "1")
	g_time = register_cvar("zp_regen_time", "2")
	g_amount = register_cvar("zp_regen_amount", "250")
	
	register_event("Damage", "SetRegeneration", "be", "2>0")
}

public plugin_precache()
{
	register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
	register_plugin("[ZP] Zclass : Zombie Regenerator", "1.0", "The_Thing")
	
	// Register all classes
	bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
	bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
	bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
	bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
	g_zclass_Regen = zp_register_zombie_class(zclass8_name, zclass8_info, zclass8_model, zclass8_clawmodel, zclass8_health, zclass8_speed, zclass8_gravity, 0.0, zclass8_adminflags)
}

public SetRegeneration(player)
{
	if (!get_pcvar_num(g_zclass_regen_toggle) || !is_user_alive(player) || !zp_get_user_zombie(player))
	return PLUGIN_CONTINUE
	
	if (zp_get_user_zombie_class(player) != g_zclass_Regen)
	return PLUGIN_CONTINUE
	
	if (get_user_health(player) < zp_get_zombie_maxhealth(player))
		set_task(get_pcvar_float(g_time), "Regenerate", player, _, _, "b")
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public Regenerate(player)
{
	if (!get_pcvar_num(g_zclass_regen_toggle) || !is_user_alive(player) || !zp_get_user_zombie(player))
	return PLUGIN_CONTINUE
	
	if (zp_get_user_zombie_class(player) != g_zclass_Regen)
	return PLUGIN_CONTINUE
	
	new regen_health = get_user_health(player)
	new max_health = zp_get_zombie_maxhealth(player) - regen_health
	
	if (max_health <= get_pcvar_num(g_amount))
	{
		set_pev(player, pev_health, regen_health + float(max_health))
		remove_task(player)
	}
	
	set_pev(player, pev_health, regen_health + get_pcvar_float(g_amount))
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public zp_user_infected_post(player, infector)
{
	if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_Regen)
	{	
		new regen_health = get_user_health(player)
		new max_health = zp_get_zombie_maxhealth(player) - regen_health
	
		if (max_health <= get_pcvar_num(g_amount))
		{
			set_pev(infector, pev_health, regen_health + float(max_health))
			remove_task(infector)
			
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	
		set_pev(infector, pev_health, regen_health + get_pcvar_float(g_amount))
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Но както виждате от снимката ми дава 10 грешки, за първите 6, след като изтрия нещата, който са "already defined" от zombieplague.inc се оправят -> http://imgur.com/a/Qa4oo , но не мисля, че това е правилния начин за оправяне и най-вероятно проблема е в самия код(макар че като е отделно се компилира без проблем)

Намерих проблема и за останалите, не бях сложил #include <fakemeta> , вече ми позволява да компилирам, ОБАЧЕ менюто и зомбитата като цяло изчезнаха напълно от игра -> http://imgur.com/a/jlXSs

Ако някой ми помогне ще му бъда много благодарен!!!

Аватар
TryAgain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 182
Регистриран на: 25 Яну 2017, 16:59
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти

Re: Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Мнение от TryAgain » 05 Апр 2017, 16:22

Има два варианта да си създадеш native или да премахнеш регенерирането на съответното зомби.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Мнение от deadlylord » 05 Апр 2017, 16:28

Добре, би ли споделил как да го напиша този native, който да позволява на зомби-то Х да се регенерира?

Аватар
MF1
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 316
Регистриран на: 12 Окт 2016, 21:15
Местоположение: гр.Варна
Получена благодарност: 12 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Мнение от MF1 » 05 Апр 2017, 17:48

Грешката според мен е там, че се опитваш да комбинираш zp и bb плъгин.
Защо не пробваш да направиш регенерацията на зомбито във самия клас плъгин.. Пусни заявка ако мислиш, че няма да успееш
Join now.
www.MF1-CS.eu ---------------------------- 91.132.63.55:27015 91.132.63.56:27015 ---------------------------- :bg:

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Re: Проблеми свързани с Basebuilder 6.5

Мнение от TheRedShoko » 05 Апр 2017, 18:52

Разкарай #include <zombieplague> и няма да имаш ядове относно errors за already defined.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта