Добавяне на звуци на оръжие

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на звуци на оръжие

Мнение от Marinovv » 10 Фев 2018, 16:44

Привет! Възможно ли е някой да направи на този код

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <gunxpmod>
#include <engine>
#include <cstrike>

new PLUGIN_NAME[] 	= "UNLOCK : USP PISTOL"
new PLUGIN_AUTHOR[] 	= "xBatista"
new PLUGIN_VERSION[] 	= "2.5"

new const WEAPON_V_MDL[] = "models/gunxpmod/v_usp.mdl";
#define WEAPON_CSW CSW_USP
new const weapon_n[] = "weapon_usp";

const m_pPlayer	= 41;
const m_flPrimaryAttack = 46;

#define IsPlayer(%1)  ( 1 <= %1 <= g_maxplayers )


new damage_weapon, pCvarRof, weapon_recoil;
new g_maxplayers;	
new bool:g_Weapon[33]; 
new Float:cl_pushangle[33][3];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	register_gxm_item("USP", "| + ULTRA Aim | + ULTRA Fast Speed | + ULTRA Power | + Scope |", 1000)

	damage_weapon = register_cvar("gxm_damage_usp","2.3"); // damage multiplier
	pCvarRof = register_cvar( "usp_rof", "0.090" ); // weapon rof , 0.090 - fast
	weapon_recoil = register_cvar( "usp_recoil", "0.9" ); // weapon recoil

	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
	
	RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_n, "Fwd_AttackSpeedPost" , 1 );
	RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_n, "Fwd_AttackSpeedPre");

        RegisterHam( Ham_Item_Deploy , weapon_n, "Fwd_AttackSpeedPost", 1 );

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_DamageWeapon");

	register_forward( FM_CmdStart, "Fwd_CmdStart" );

	g_maxplayers = get_maxplayers();
}
public gxm_item_enabled(id) 
{
	g_Weapon[id] = true;
}
public client_connect(id) 
{
	g_Weapon[id] = false;
}
public plugin_precache()  
{
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel, WEAPON_V_MDL);
}

public Fwd_AttackSpeedPre(Ent)
{
	new id = pev(Ent,pev_owner);
	entity_get_vector( id, EV_VEC_punchangle, cl_pushangle[id]);
}
public Fwd_AttackSpeedPost( const Entity )
{
	static id ; id = get_pdata_cbase(Entity, m_pPlayer, 4)
	if (g_Weapon[id] && IsPlayer(id) )
	{
		set_pdata_float( Entity, m_flPrimaryAttack, get_pcvar_float( pCvarRof ), 4 );

		new Float:push[3];
		entity_get_vector( id, EV_VEC_punchangle, cl_pushangle[id]);
		xs_vec_sub( push, cl_pushangle[id], push);
		xs_vec_mul_scalar( push, get_pcvar_float( weapon_recoil ), push);
		xs_vec_add( push, cl_pushangle[id], push);
		entity_set_vector( id, EV_VEC_punchangle, push);
	}
}

public Ham_DamageWeapon(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) 
{
	if ( !IsPlayer(attacker) || !g_Weapon[attacker] )
        	return HAM_IGNORED; 

	new weapon2 = get_user_weapon(attacker, _, _);
	if( weapon2 == WEAPON_CSW)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(damage_weapon));
		return HAM_HANDLED;
	}

	return HAM_IGNORED;
}
public Event_CurWeapon(id) 
{
	if ( !g_Weapon[id] || !is_user_alive(id) )
	return PLUGIN_CONTINUE;

	new Gun = read_data(2) 

	if( Gun == WEAPON_CSW)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WEAPON_V_MDL)
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
да му добави и звуци на https:///// Блокиран текст/линк [НЕЖЕЛАН САЙТ] ////2034

В момента в този горния код използвам модела на това оръжие чиито линк е над този текст.

Просто моля ви добавете всички звуци на този мод, ако е възможно.
Последно промяна от Marinovv на 10 Фев 2018, 16:56, променено общо 2 пъти.
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на звуци на оръжие

Мнение от OciXCrom » 10 Фев 2018, 16:50

Код за потвърждение: Избери целия код

new PLUGIN_AUTHOR[] = "Marinovv"
Ако ти си авторът на плъгина, ще знаеш как да ги добавиш. :) Отделно, линкът е невалиден.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на звуци на оръжие

Мнение от Marinovv » 10 Фев 2018, 16:52

1. Автора съм аз, защото съм променил приставката, за това оръжие USP пистолета. Затова пише Marinovv иначе изцяло кодът не е мой.

Второ, защо не дава да споделя линка при положение , че е от /// Блокиран текст/линк [НЕЖЕЛАН САЙТ] /// info

P.S. ето линк от доха, за да се дръпнат звуците Изтегли
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на звуци на оръжие

Мнение от OciXCrom » 10 Фев 2018, 16:55

Това, че си променил 2-3 реда в кода, не те прави автор на плъгина.
Второ, не можеш да споделиш линка защото не си чел правилата на форума.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на звуци на оръжие

Мнение от Marinovv » 10 Фев 2018, 16:58

Поправих това. Добавих линк, за изтегляне на звуците на модела на оръжието. Ако е възможно много ще съм щастлив да го направиш.

Също така не казвам, че съм автор на приставката. Написал съм Marinovv, защото за да знам, че аз съм си го променял. В крайна сметка приставките променени от мен не са, за да се правя на автор. :)
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на звуци на оръжие

Мнение от OciXCrom » 10 Фев 2018, 17:08

Ако не си автор, не променяй името на автора и имай уважение към него.

Трето, темата не е пусната в раздела "Преработка на плъгини", тъй че защо искаш някой друг да го направи? Самото име на раздела ти говори за какво се ползва - ние да ти кажем как, а ти да го направиш. В случая ще ти кажа, че е почти невъзможно да се направи това и да работи 100% правилно. Невъзможно е да се заменят звуци на оръжия (освен ножа) - може само да се добавят върху оригиналните с което старите и новите ще се чуват заедно. И, то се отнася само за звуците при стреляне - за останалите надали някой ще успее да го направи.

Във функцията Fwd_AttackSpeedPost() добавяш това след реда съдържащ entity_set_vector:

Код за потвърждение: Избери целия код

engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_WEAPON, "ZVUKUT PRI STRELQNE TUK.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
Предполагам знаеш, че трябва да precache-неш звука, тъй че няма да обяснявам това.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на звуци на оръжие

Мнение от Marinovv » 10 Фев 2018, 17:38

Нещо не се получава.

Уж направих следното, но..

Код за потвърждение: Избери целия код

new const WEAPON_WAV[] = "sound/weapons/usp_unsil-1.wav"; 
 
 public plugin_precache()  
{
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, WEAPON_WAV);
	
}
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на звуци на оръжие

Мнение от OciXCrom » 10 Фев 2018, 18:00

Дали добави emit sound кода по-горе?

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на звуци на оръжие

Мнение от Marinovv » 10 Фев 2018, 19:05

там където каза, да турих го.
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Добавяне на звуци на оръжие

Мнение от TheRedShoko » 10 Фев 2018, 22:09

precache_sound & emit_sound, за разлика от precache_model и подобни, не изискват името на папката 'sound'. Пробвай да го изтриеш и кажи резултат.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта