Biohazard зомби модели, който не зависят cl_minmodels

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Biohazard зомби модели, който не зависят cl_minmodels

Мнение от deadlylord » 21 Мар 2018, 20:01

Като цяло ми е интересно, кое в кода на biohazard-a прави моделите на зомбитата да не зависят от cl_minmodels и как може да се направи да работи с моделите на класовете от basebuilder и като цяло всички други модели
Последно промяна от deadlylord на 23 Мар 2018, 20:24, променено общо 1 път.

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Biohazard зомби модели, който не зависят cl_minmodels

Мнение от TheRedShoko » 21 Мар 2018, 20:29

Скрива играча и закача за него обект, който представлява играча. Ти си мислиш, че виждаш играча, но реално играчът е невидим, а ти виждаш обект с модел на човек.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Biohazard зомби модели, който не зависят cl_minmodels

Мнение от deadlylord » 05 Апр 2018, 22:28

И аз прегледах кода и видях закаченото entity, но не бях сигурен и за това писах тук ...
Тъй като това е ново за мен, нямам никаква идея как става номера и за това ще бъде перфектно, ако направите плъгин, който го прави за basebuilder класовете или направо да го сложите в главния код -> https://pastebin.com/sZw4xjU8


Последно издигане deadlylord от 05 Апр 2018, 22:28

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта