Код за потвърждение: Избери целия код
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 20) // Ще даде + 20 крушума на дигъла
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5) // Ще даде + 5 гранати
Код за потвърждение: Избери целия код
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 20) // Ще даде + 20 крушума на дигъла
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5) // Ще даде + 5 гранати
Не говори глупости. Тези неща нямат АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО с компилирането на плъгини.[N]eXuS написа: ↑26 Мар 2018, 18:58 За да ти даде тази грешка демек cstrike не е активна предполагам компилираш с amxx studio за това cstrike не ти се активира auto влес в cstrike/addons/amxmodx/configs/modules.ini и трябва да ти е такаКод за потвърждение: Избери целия код
fun engine fakemeta geoip sockets regex nvault cstrike csx hamsandwich
Wtf?Проверката за админ ти е правилна - get_user_flags, както си я задал. Относно кода за curweapon както си го направил, скоростта ще бъде еднаква на всяко оръжие което смениш - нож, пистолет, калашник и т.н. А за даване на ak47 трябва да стане така -
Код за потвърждение: Избери целия код
give_item("ak47") cs_set_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
:ДFr0sTt написа: ↑26 Мар 2018, 18:07 Проверката за админ ти е правилна - get_user_flags, както си я задал. Относно кода за curweapon както си го направил, скоростта ще бъде еднаква на всяко оръжие което смениш - нож, пистолет, калашник и т.н. А за даване на ak47 трябва да стане така -Относно това кога да получaват екстрите, можеш да ги добавиш при спаун, и ако искаш да ги дава, ако играчът е жив правиш проверка с is_user_alive(id)Код за потвърждение: Избери целия код
give_item("ak47") cs_set_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
Код за потвърждение: Избери целия код
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90) // 90 демек ще дъде 90 крушуму + сегашните
Код за потвърждение: Избери целия код
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90) // 90 демек ще дъде 90 крушуму + сегашните
Код за потвърждение: Избери целия код
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
#define ADMIN_FLAG ADMIN_KICK
#define MAXSPEED 1000.0
#define HP 255
#define BRONQ 500
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", true)
register_event("CurWeapon", "OnChangeWeapon", "be", "1=1")
}
public Player_Spawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG && is_user_alive(id))
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5)
give_item(id, "weapon_flashbang")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 5)
give_item(id, "weapon_c4")
cs_get_user_plant(id)
cs_set_user_plant(id, 1, 1)
cs_get_user_defuse(id)
cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0)
cs_set_user_money(id,16000,0)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
set_user_footsteps(id, 1)
set_user_armor(id, BRONQ)
set_user_health(id, HP)
}
}
public OnChangeWeapon(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG && is_user_alive(id))
{
set_user_maxspeed(id, MAXSPEED)
}
}
Код за потвърждение: Избери целия код
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "adminRespawn") // регистираме евента с име на фунцията "adminRespawn"
}
Код за потвърждение: Избери целия код
public adminRespawn(id) // създаваме функцията
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG) // проверка за флаг
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) // възраждаме човека и автоматично ще му даде нещата от public Player_Spawn(id)
}
}
Код за потвърждение: Избери целия код
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", true)
//1.RegisterHam
//2. Ham_Spawn неми е ясно/може ли да се напише друга дума примерно Ad_Prerajdane
//3.player неми е ясно/може ли да се напише друга дума примерно Ad_Prerajdane
//4.Player_Spawn това разбирам е фукнцията която ще изпълним определения код
//5.true дали е истина,ни каква истина,по какъв начин да определя какво точно трябва да напиша тук
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "adminRespawn", 1)
//1.RegisterHam
//2. Ham_Killed неми е ясно/може ли да се напише друга дума примерно Ad_Prerajdane
//3.player неми е ясно/може ли да се напише друга дума примерно Ad_Prerajdane
//4.adminRespawn това разбирам е фукнцията която ще изпълним определения код
//5.1 ако е едно е активирано...в горния случай е true леко объркване...виждал съм и зададени flag"a,b,ce"
register_event("CurWeapon", "OnChangeWeapon", "be", "1=1")
//По същия начин като горните кой доми са променливи,флаговете четох според зависи дали искаш да се отнася за жив играч за хюман и т/н
set_task(1.0, "DisplayCurrentMessage", .flags = "b")
set_task(float(MSG_SWITCH * 60), "SetNextMessage", .flags = "b")
Не, това е дефинирана константа (функция/евент) и трябва да е точно така написано. Ако напишеш Ad_Prerajdane или еди какво си, плъгинът как ще знае за какво става дума? Затова е хубаво да ползваш някакъв highlighter, който авоматично ще оцветява константите (примерно този за Notepad++). Можеш да намериш всички функции/евенти на hamsandwich тук - http://amxx-bg.info/forum/api/ham_const/__raw//2. Ham_Spawn неми е ясно/може ли да се напише друга дума примерно Ad_Prerajdane
Не, това е classname за entity-то за което ще се извика функцията. В този случай ползваме "player", тъй като classname-ът на играчите е "player", съответно функцията ще се извика само при прераждане на играч, а не на някое друго entity.//3.player неми е ясно/може ли да се напише друга дума примерно Ad_Prerajdane
Просто погледни синтаксиса на RegisterHam функцията - http://amxx-bg.info/forum/api/hamsandwich/RegisterHam//5.true дали е истина,ни каква истина,по какъв начин да определя какво точно трябва да напиша тук
Няма никакви флагове при RegisterHam. Флагове може да се добавят когато ползваме register_event. Има различни флагове за всеки един евент. Можеш да намериш списъка с евенти и аргументите им тук - https://wiki.alliedmods.net/Half-life_1_game_events//5.1 ако е едно е активирано...в горния случай е true леко объркване...виждал съм и зададени flag"a,b,ce"
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта