Начинаещи въпроси свързани с направата на плъгини
Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme
-
gadinkata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 259
- Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
- Местоположение: Враца
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Начинаещи въпроси свързани с направата на плъгини
Следващата ми тема за размисъл ми е spec бот,знам има такива плугини,но като незнам какво се пише в тях,бих желал да се опитам да си напиша сам Ако мислите,чее е нещо не е кой знае колко сложно,кажете с какво се започва,какви библиотеки, преди plugin_init какви променливи масиви се пишат и т.н по етапно,да ми бъде предоставяна информацията.И още нещо въпросните ботове да не се добавят при влизане и излизане на играч или чрез cvars,един вид,пишеш въпросния код да има примерно 3 бота постоянно,няма нищо,че ще заемат част от слотовете 3 броя,с пускането на сървъра въпросните 3 бота да са там в спектаторите...
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Начинаещи въпроси свързани с направата на плъгини
Просто намери плъгин в нета и ползвай го. Това не е толкова лесно, че начинаещ да го разбере.
-
gadinkata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 259
- Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
- Местоположение: Враца
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Начинаещи въпроси свързани с направата на плъгини
Тогава да да получаваш кръв примерно всяка секунда:примерно лимита на кръвта е 100 като някой ти вземе 20,да почне да ти се пълни на всяка секунда с по 1 и т.н
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Начинаещи въпроси свързани с направата на плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
// Задаваме някакво уникално id за таска.
#define TASK_HEALTH 334455
// Задаваме максималното количество на кръв.
#define MAX_HEALTH 100
// Задаваме колко кръв ще получава през секунда.
#define HEALTH_PER_SECOND 1
// Задаваме през колко секунди ще получава кръвта.
#define HEALTH_FREQ 1.0
public plugin_init()
register_plugin("Health Regen", "1.0", "OciXCrom")
public client_putinserver(id)
{
// При влизане в съръвра, на играча му задаваме повтарящ се таск, ползвайки уникалното id за таска
// което зададохме в TASK_HEALTH, плюс id-то на играча, за таскът да има различно id за всеки играч.
set_task(HEALTH_FREQ, "regenerate_health", id + TASK_HEALTH, .flags = "b")
}
public client_disconnect(id)
{
// Премахваме таска когато играчът излезне.
remove_task(id + TASK_HEALTH)
}
public regenerate_health(id)
{
// Получаваме id-то на играча като извадим id-то на таска от него.
// Този код е равен на id = id - TASK_HEALTH
id -= TASK_HEALTH
// Ако играчът е мъртъв, не изпълняваме кода.
if(!is_user_alive(id))
return
// Взимаме кръвта на играча.
new iHealth = get_user_health(id)
// Ако кръвта на играча е по-голяма или равна на 100, не изпълняваме кода.
if(iHealth >= MAX_HEALTH)
return
// Задаваме +1 към кръвта с iHealth + HEALTH_PER_SECOND.
// С функцията clamp ограничаваме новата стойност за кръвта да не надмине MAX_HEALTH, тоест 100.
set_user_health(id, clamp(iHealth + HEALTH_PER_SECOND, .max = MAX_HEALTH))
}
-
gadinkata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 259
- Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
- Местоположение: Враца
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Начинаещи въпроси свързани с направата на плъгини
това е за всички играчи,а за админ с определен флаг,как трябва да стане
-
mi0
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 534
- Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
- Се отблагодари: 97 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
- Обратна връзка:
Начинаещи въпроси свързани с направата на плъгини
Преди
Добавяме
Код за потвърждение: Избери целия код
if(!is_user_alive(id))
return
Код за потвърждение: Избери целия код
//Проверяваме дали играча има Ban Flag-a(ADMIN_BAN), ако го няма изпълнява return, което връща
if(~get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
return
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
-
mi0
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 534
- Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
- Се отблагодари: 97 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
- Обратна връзка:
Начинаещи въпроси свързани с направата на плъгини
Този странен символ ми излиза, като цъкна копчето.
Извинявам се.
Извинявам се.
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
-
gadinkata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 259
- Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
- Местоположение: Враца
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Начинаещи въпроси свързани с направата на плъгини
Благодаря за отделеното време,тъй като ще заминавам за чужбина,бих желал темата да ми бъде временно заключена
-
gadinkata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 259
- Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
- Местоположение: Враца
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Начинаещи въпроси свързани с направата на плъгини
[AMXX] Run time error 10 (plugin "joco_model.amxx") (native "TrieSetCell") - debug not enabled!
[AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Това ми излиза в лог файла за грешките,като добавя debug в plugin.ini неми излиза нищо в лог файла
Това ми излиза в лог файла за грешките,като добавя debug в plugin.ini неми излиза нищо в лог файла
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
enum _:ModelsInfo
{
Flag,
CTModel[32],
TModel[32]
}
new const g_eModels[][ModelsInfo] =
{
{ ADMIN_LEVEL_A, "/// Блокиран текст/линк [НЕЖЕЛАН САЙТ] ///_owner_ct", "/// Блокиран текст/линк [НЕЖЕЛАН САЙТ] ///_owner_t" },
{ ADMIN_LEVEL_B, "/// Блокиран текст/линк [НЕЖЕЛАН САЙТ] ///_adm_ct", "/// Блокиран текст/линк [НЕЖЕЛАН САЙТ] ///_adm_t" }
}
new Trie:g_tModels
public plugin_init()
{
register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
g_tModels = TrieCreate()
}
public plugin_end()
TrieDestroy(g_tModels)
public plugin_precache()
{
for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++)
{
precache_player_model(g_eModels[i][CTModel])
precache_player_model(g_eModels[i][TModel])
}
}
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
static bool:bMatch, iFlags, i
bMatch = false
for(iFlags = get_user_flags(id), i = 0; i < sizeof(g_eModels); i++)
{
if(iFlags & g_eModels[i][Flag])
{
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, g_eModels[i][CTModel])
case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, g_eModels[i][TModel])
}
bMatch = true
break
}
}
if(!bMatch)
{
static szModel[32]
cs_get_user_model(id, szModel, charsmax(szModel))
if(TrieKeyExists(g_tModels, szModel))
cs_reset_user_model(id)
}
}
}
precache_player_model(szModel[])
{
TrieSetCell(g_tModels, szModel, 1)
static szFile[128]
formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", szModel, szModel)
precache_model(szFile)
replace(szFile, charsmax(szFile), ".mdl", "T.mdl")
if(file_exists(szFile))
precache_model(szFile)
}
Последно промяна от OciXCrom на 15 Ное 2019, 14:35, променено общо 1 път.
Причина: Слагай кодовете в [code] таг за да може да се селектира цялото поле.
Причина: Слагай кодовете в [code] таг за да може да се селектира цялото поле.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 1327 Преглеждания
-
Последно мнение от sf4n
-
- 0 Отговори
- 1000 Преглеждания
-
Последно мнение от drakonuid5
-
- 3 Отговори
- 1993 Преглеждания
-
Последно мнение от npax
-
- 9 Отговори
- 589 Преглеждания
-
Последно мнение от zolfeca
-
- 2 Отговори
- 1202 Преглеждания
-
Последно мнение от thoughtz
-
- 4 Отговори
- 1906 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
-
- 0 Отговори
- 1618 Преглеждания
-
Последно мнение от Just
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта