SV_BuildSoundMsg: common/x.wav not precached (0)
-
hellmoss
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 80
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 20:24
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
- Обратна връзка:
SV_BuildSoundMsg: common/x.wav not precached (0)
Здравейте, логва ми тези съобщения за default звуците на играта, unprecache-вам доста от тях защото съм близко до лимита, не съм сигурен кой модул принтира това. Някой знае ли от къде идва и дали може да блокирам принта?
Последно промяна от OciXCrom на 12 Дек 2019, 14:29, променено общо 1 път.
Причина: Преместена тема! Чети описанията на разделите.
Причина: Преместена тема! Чети описанията на разделите.
xLd Zombie Plague -- 46.4.77.125
https://discord.gg/kbjN5JRxWb
https://discord.gg/kbjN5JRxWb
-
User12
Извън линия - Потребител
- Мнения: 321
- Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
- Местоположение: Сливен
- Се отблагодари: 40 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
SV_BuildSoundMsg: common/x.wav not precached (0)
с какъв мод е сървъра ? Също пробвай да изключваш плъгините 1 по 1 да видиш кой прави проблема . Това съобщение на всички играчи ли излиза или само на теб в конзолата ?
-
hellmoss
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 80
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 20:24
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
- Обратна връзка:
SV_BuildSoundMsg: common/x.wav not precached (0)
Може би не споменах че "x" е примерен звук (valve\sound\common\wpn_hudon.wav).
Не е проблем, както казах, нарочно unprecache-вам ресурси защото съм близко до лимита. Просто принтира в сървърната конзола когато се извиква дадения звук. Примерно стреляш по текстура която извиква звук за удар по дърво и т.н. Подозирам, че хлдс/рехлдс принтират това. Дали е възможно да хоокна server_print() или echo и да ретърнвам ако намира "SV_BuildSoundMsg" в принта или нещо от сорта? Или ще трябва да намеря реда в сорса на рехлдс и да го коментирам от там и прекомпилирам
Не е проблем, както казах, нарочно unprecache-вам ресурси защото съм близко до лимита. Просто принтира в сървърната конзола когато се извиква дадения звук. Примерно стреляш по текстура която извиква звук за удар по дърво и т.н. Подозирам, че хлдс/рехлдс принтират това. Дали е възможно да хоокна server_print() или echo и да ретърнвам ако намира "SV_BuildSoundMsg" в принта или нещо от сорта? Или ще трябва да намеря реда в сорса на рехлдс и да го коментирам от там и прекомпилирам
xLd Zombie Plague -- 46.4.77.125
https://discord.gg/kbjN5JRxWb
https://discord.gg/kbjN5JRxWb
-
Autumn Shade
Извън линия - Потребител
- Мнения: 269
- Регистриран на: 14 Мар 2019, 13:20
- Се отблагодари: 48 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
SV_BuildSoundMsg: common/x.wav not precached (0)
Най-добре ще да е да си редактираш сорса и да си добавиш hook към тези съобщения или да връщат нещо, или да са ти от ползва по някакъв начин. Директна редакция не е препоръчителна, така като 90% от хората, които я правят си нямат на представа как работи цялото нещо и какво трябва да се случи. Шансът да се сгафи и да има memory leak е брутален. Това не ви е C#, нито Pawn.
https://github.com/dreamstalker/rehlds/ ... 2546-L2556
https://github.com/dreamstalker/rehlds/ ... #L645-L648
https://github.com/dreamstalker/rehlds/ ... #L670-L750
https://github.com/dreamstalker/rehlds/ ... 2546-L2556
https://github.com/dreamstalker/rehlds/ ... #L645-L648
https://github.com/dreamstalker/rehlds/ ... #L670-L750
-
hellmoss
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 80
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 20:24
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
- Обратна връзка:
SV_BuildSoundMsg: common/x.wav not precached (0)
Да редактирам сорса на амхх плъгина с който ънпрекешвам? Там е, че не знам как да хуукна тези принтове от амх.
Не вярвам да се оплеска нещо ако коментирам само:
Код за потвърждение: Избери целия код
Con_Printf("%s: %s not precached (%d)\n", __func__, sample, sound_num);
xLd Zombie Plague -- 46.4.77.125
https://discord.gg/kbjN5JRxWb
https://discord.gg/kbjN5JRxWb
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта