Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане

Мнение от Tornado_SW » 26 Апр 2020, 19:28

Създаваш булевата като глобална:
new bool:g_bResetLimit[33]

...

След това създаваш функцията client_death(...).

public client_death(iAttacker, iVictim) { // Правиш проверка ако атакуващия играч не е connect-нал да не прави нищо. if(!is_user_connected(iAttacker)) { return } // Тук променяш булевата на true на жертвата (iVictim). g_bResetLimit[iVictim] = true }

...

След това при ham_spawn правиш проверка ако булевата на играчът е true, лимита му да започва от 0. В противен случай достигналия максимум (MAX_USES).

public OnPlayerSpawn(id) { if(g_bResetLimit[id]) { g_iUses[id] = 0 // И правиш булевата g_bResetLimit на false по default. g_bResetLimit[id] = false } else { // Задаваме лимита на играчът на MAX_USES само ако вече е използвал менюто. if(menu_used[id]) { g_iUses[id] = MAX_USES // И правим menu_used на false по default. menu_used[id] = false } } }

Също така направи и проверка ако играчът е мъртъв да не можеш да си избираш item от менюто. Това е много важно.

public glMenu_Handler(id, iMenu, iTem) { if(iTem == MENU_EXIT) { menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED; } ...

>>

public glMenu_Handler(id, iMenu, iTem) { if(iTem == MENU_EXIT || !is_user_alive(id)) { menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED; } ...

И най-долу преди menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED; задай menu_used[id] на true, демек че вече е използвал менюто.



Тествах и работи така.

Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 259
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане

Мнение от gadinkata » 26 Апр 2020, 20:11

Благодаря ти,много добре обяснено и наистина работи точно както исках да го направя,добър урок 10+

Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 259
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане

Мнение от gadinkata » 27 Апр 2020, 20:57

Така продължаваме напред,след като направих плъгина с научетото до сега,забелязах,че проверката

Код за потвърждение: Избери целия код

			if(g_iUses[id]++ >=  MAX_USES)
			{

			}else{

			}
Като я сложа на 3 case-са или по точно case-те сами, тихи стъпки, броня и кръв,като взема примерно тихи стъпки, и след това искам да взема броня,неми позволява,защото съм достигнал лимита,след презраждане съм го направил да се занулява,взимам кръвта,но не мога да взема другите две неща

Код за потвърждение: Избери целия код

switch(iTem)
	{
		case 0:
		{
			if(g_iUses[id]++ >=  MAX_USES)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03WEAPON M4A1&x04]", szName)
			}else{
				give_item(id, "weapon_m4a1");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03WEPAON M4A1&x04]", szName)
			}
		}
		
		case 1:
		{
			if(g_iUses[id]++ >=  MAX_USES)
			{
					new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03FOOTSTEPS1&x04]", szName)
				
			}else{
				set_user_footsteps(id, 1)
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03FOOTSTEPS&x04]", szName);
			}
		}
		
		case 2:
		{
			if(g_iUses[id]++ >=  MAX_USES)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 ARMOR 150&x04]", szName)
			}else{
				set_user_armor(id, BRONQ)
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 ARMOR 150 &x04]", szName)
			}
		}
		
		case 3:
		{
			if(g_iUses[id]++ >=  MAX_USES)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 HP 150&x04]", szName)
			}else{
				set_user_health(id, HP)
				cs_get_user_plant(id)
				cs_set_user_plant(id, 1, 1)
				cs_get_user_defuse(id)
				cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0)
				give_item(id, "weapon_c4")
				set_user_maxspeed(id,SPEED)
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 HP 150 &x04]", szName)
			}
		}
	}
И така аз помислих и направих нови проверки с нови константи

Код за потвърждение: Избери целия код

switch(iTem)
	{
		case 0:
		{
			if(g_iUses[id]++ >=  MAX_USES)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03WEAPON M4A1&x04]", szName)
			}else{
				give_item(id, "weapon_m4a1");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03WEPAON M4A1&x04]", szName)
			}
		}
		
		case 1:
		{
			if(g_iFootSteps[id]++ >=  BUY_FOOTSTEPS)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03FOOTSTEPS1&x04]", szName)
				
			}else{
				set_user_footsteps(id, 1)
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03FOOTSTEPS&x04]", szName);
			}
		}
		
		case 2:
		{
			if(g_iArmor[id]++ >=  BUY_ARMOR)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 ARMOR 150&x04]", szName)
			}else{
				set_user_armor(id, BRONQ)
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 ARMOR 150 &x04]", szName)
			}
		}
		
		case 3:
		{
			if(g_iHp[id]++ >= BUY_XP)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 HP 150&x04]", szName)
			}else{
				set_user_health(id, HP)
				cs_get_user_plant(id)
				cs_set_user_plant(id, 1, 1)
				cs_get_user_defuse(id)
				cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0)
				give_item(id, "weapon_c4")
				set_user_maxspeed(id,SPEED)
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 HP 150 &x04]", szName)
			}
		}
	}
И стигаме до въпроса който ме мъчи и вълнува
Правилно ли съм написал константите

Код за потвърждение: Избери целия код

const MAX_USES = 1

const BUY_XP = 1

const BUY_ARMOR = 1

const BUY_FOOTSTEPS = 1

new g_iUses[33]

new g_iFootSteps[33]

new g_iArmor[33]

new g_iHp[33]
освен тоя начин има ли други начини

Код за потвърждение: Избери целия код

new g_iUses[33] , g_iFootSteps[33] , g_iArmor[33] , g_iHp[33]

const MAX_USES = 1 , BUY_XP = 1 , BUY_ARMOR = 1 , BUY_FOOTSTEPS = 1
Който знае нещо да сподели примерчета

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане

Мнение от JackEyedJones » 27 Апр 2020, 21:03

Код за потвърждение: Избери целия код

if(g_iArmor[id]++ >=  BUY_ARMOR)
{
		new szName[32]
		get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
		CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 ARMOR 150&x04]", szName)
}
Тези проверки нямат смисъл.
Качи целия код да го видим, че мазалници чета само.

Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 259
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане

Мнение от gadinkata » 27 Апр 2020, 21:35

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cromchat>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <tsx>

#define PLUGIN "kzsp_menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "gadinkata"
#define ADMINACCESS ADMIN_BAN
#define ADMINVIP ADMIN_LEVEL_C
#define BRONQ 150
#define HP 150
#define SPEED 1000.0

new bool:g_bMenuUses[33]

new bool:g_bResetLimit[33]

const MAX_USES = 1

const BUY_XP = 1

const BUY_ARMOR = 1

const BUY_FOOTSTEPS = 1

new g_iUses[33]

new g_iFootSteps[33]

new g_iArmor[33]

new g_iHp[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
	register_clcmd("nightvision","glMenu")
}

public client_death(iAttacker, iVictim)
{
	if(!is_user_connected(iAttacker))
	{
		return;
	}
	
	g_bResetLimit[iVictim] = true
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(g_bResetLimit[id])
	{
		g_iUses[id] = 0
		g_bResetLimit[id] = false
	}else{
		if(g_bMenuUses[id])
		{
			g_iUses[id] = MAX_USES
			g_bMenuUses[id] = false
		}
	}
	
	g_iArmor [id] = 0
	g_iHp[id] = 0
	g_iFootSteps[id] = 0
}

public glMenu(id)
{
	new iMenu = menu_create("\d-->> \wK\yZ\wS\yP \rMENU \d<<-", "glMenu_Handler")
	
	menu_additem(iMenu, "\wA\yDMIN \rMENU", "", 0);
	menu_additem(iMenu, "\wV\yIP \rMENU", "", 0);
	menu_additem(iMenu, "\wU\ySER \rMENU", "", 0);
	menu_additem(iMenu, "\wS\yERVER \rMENU", "", 0);
	
	menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id, iMenu, 0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public glMenu_Handler(id, iMenu, iTem)
{
	if(iTem == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(iMenu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(iTem)
	{
		case 0:
		{
			if(get_user_flags(id) & ADMINACCESS)
			{
				gAmenu(id);
			}else{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti nqmash do &x04[&x03ADMIN MENUTO&x04]", szName);
				
				menu_display(id, iMenu, 0);
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
		}
		
		case 1:
		{
			if(get_user_flags(id) & ADMINVIP)
			{
				gVmenu(id);
			}else{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti nqmash do &x04[&x03VIP MENUTO&x04]", szName);
			}
		}
		
		case 2:
		{
			
		}
		
		case 3:
		{
			
		}
	}
	
	menu_destroy(iMenu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

gAmenu(id)
{
	new iMenu = menu_create("\d-->> \wK\yZ\wS\yP \wA\yDMIN \rMENU \d<<-", "gAmenu_Handler");
	
	menu_additem(iMenu, "\wB\yAN \rMENU", "", 0);
	menu_additem(iMenu, "\wK\yICK \rMENU", "", 0);
	menu_additem(iMenu, "\wS\yLAP \rMENU", "", 0);
	menu_additem(iMenu, "\wT\yEAM \rMENU", "", 0);
	
	menu_setprop(id, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id, iMenu, 0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public gAmenu_Handler(id, iMenu, iTem)
{
	if(iTem == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(iMenu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(iTem)
	{
		case 0:
		{
			client_cmd(id, "amx_banmenu");
		}
		
		case 1:
		{
			client_cmd(id, "amx_kickmenu");
		}
		
		case 2:
		{
			client_cmd(id, "amx_slapmenu");
		}
		
		case 3:
		{
			client_cmd(id, "amx_teammenu");
		}
	}
	
	menu_destroy(iMenu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public gVmenu(id)
{
	new iMenu = menu_create("\d-->> \wK\yZ\wS\yP \wV\yIP \rMENU \d<<-", "gVmenu_Handler");
	
	menu_additem(iMenu, "\wB\yUY \rM4A1", "", 0);
	menu_additem(iMenu, "\wB\yUY \rFOOTSTEPS", "", 0);
	menu_additem(iMenu, "\wB\yUY \rARMOR", "", 0);
	menu_additem(iMenu, "\wB\yUY \rHP", "", 0);
	
	menu_setprop(id, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id, iMenu, 0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public gVmenu_Handler(id, iMenu , iTem)
{
	if(iTem == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(iMenu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(iTem)
	{
		case 0:
		{
			if(g_iUses[id]++ >=  MAX_USES)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03WEAPON M4A1&x04]", szName)
			}else{
				give_item(id, "weapon_m4a1");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03WEPAON M4A1&x04]", szName)
			}
		}
		
		case 1:
		{
			if(g_iFootSteps[id]++ >=  BUY_FOOTSTEPS)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03FOOTSTEPS1&x04]", szName)
				
			}else{
				set_user_footsteps(id, 1)
				set_user_noclip(id, 1)
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03FOOTSTEPS&x04]", szName);
			}
		}
		
		case 2:
		{
			if(g_iArmor[id]++ >=  BUY_ARMOR)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 ARMOR 150&x04]", szName)
			}else{
				set_user_armor(id, BRONQ)
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 ARMOR 150 &x04]", szName)
			}
		}
		
		case 3:
		{
			if(g_iHp[id]++ >= BUY_XP)
			{
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 HP 150&x04]", szName)
			}else{
				set_user_health(id, HP)
				cs_get_user_plant(id)
				cs_set_user_plant(id, 1, 1)
				cs_get_user_defuse(id)
				cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0)
				give_item(id, "weapon_c4")
				set_user_maxspeed(id,SPEED)
				
				new szName[32]
				get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
				
				CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 HP 150 &x04]", szName)
			}
		}
	}
	
	menu_destroy(iMenu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Заповядай :)

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане

Мнение от JackEyedJones » 27 Апр 2020, 21:44

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

new g_HPMaxUse[33], g_iArmorMaxUse[33], g_iWeaponMaxUse[33], g_DeadSilence[33];

//Max HP kupuvane i kolko HP da dava;
const HPMax = 3;
const Health = 15;

//Max armor kupuvane i kolko armor da nastroiva
const ArmorUsage = 3;
const Armor = 40;

//Max kupuvane na orujieto i kolko patroni da nastroiva; Limita e poradi prichinata che ima proverka za nalichie na orujieto v igracha
//i ako igracha go hvurli da go vzeme otnovo
const WeaponBuy = 1;
const WeaponAmmo = 90;


//Maks kupuvaniq na Silent Footsteps
const DeadSilenceMax = 3;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Example Menu with Limits", 1.0, "AUTHOR");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 0);
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return;
	
	g_HPMaxUse[id] = 0;
	g_iArmorMaxUse[id] = 0;
	g_iWeaponMaxUse[id] = 0;
	g_DeadSilence[id] = 0;

	ShowMenu(id);
}

public ShowMenu(id)
{
	new menu = menu_create("MyMenu", "mh_MyMenu");

	menu_additem(menu, "Buy HP", "", 0); // case 0
	menu_additem(menu, "Buy Armor", "", 0); // case 1
	menu_additem(menu, "Buy M4A1", "", 0); // case 2
	menu_additem(menu, "Buy Silent Footsteps", "", 0); // case 3

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(++g_HPMaxUse[id] >= HPMax)
			{
				client_print(id, print_chat, "Limita e dostignat");
		
				return PLUGIN_HANDLED;
			}

			if(++g_HPMaxUse[id] < HPMax)
			{
				client_print(id, print_chat, "Ti zakupi HP");
				set_user_health(id, get_user_health(id) + Health);
			}
		}
		case 1:
		{
			if(++g_iArmorMaxUse[id] >= ArmorUsage)
			{
				client_print(id, print_chat, "Limita e dostignat");
		
				return PLUGIN_HANDLED;
			}

			if(++g_iArmorMaxUse[id] < ArmorUsage)
			{
				client_print(id, print_chat, "Ti zakupi Armor");
				cs_set_user_armor(id, Armor, CS_ARMOR_VESTHELM)
			}
		}
		case 2:
		{
			if(++g_iWeaponMaxUse[id] >= WeaponBuy)
			{
				client_print(id, print_chat, "Limita e dostignat");
		
				return PLUGIN_HANDLED;
			}

			if(++g_iWeaponMaxUse[id] < WeaponBuy)
			{
				if(user_has_weapon(id, CSW_M4A1))
				{
					client_print(id, print_chat, "Imash M4A1 veche.");

					return PLUGIN_HANDLED;
				}

				client_print(id, print_chat, "Ti zakupi Armor");
				give_item(id, "weapon_m4a1");
				cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, WeaponAmmo);
			}
		}
		case 3:
		{
			if(++g_DeadSilence[id] >= DeadSilenceMax)
			{
				client_print(id, print_chat, "Limita e dostignat");
		
				return PLUGIN_HANDLED;
			}

			if(++g_DeadSilence[id] < DeadSilenceMax)
			{
				client_print(id, print_chat, "Ti zakupi DeadSilence");
				set_user_footsteps(id, 1);
			}
		}
	}

	menu_destroy(menu);

	return PLUGIN_HANDLED;
}
Пример, опростено на макс.

Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 259
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане

Мнение от gadinkata » 20 Авг 2020, 01:24

благодаря и на теб наистина е опростено,сега ще го пренапиша и ще пробвам :)
Избутах темата,понеже имам въпрос отностно лимита,защо имам примерно константа 3 лимита,който е равен на 3 пъти да го взема,а го взимам само веднъж повече не мога

Код за потвърждение: Избери целия код

new GiveHealth[33]

const mGiveHealth = 3
Ето и проверката

Код за потвърждение: Избери целия код

if(++GiveHealth[id] >= mGiveHealth)
{
if(GiveHealth[id] == mGiveHealth)
{
CC_SendMessage(id,"&x04No &x03Give Health To New Round")
}
}
if(++GiveHealth[id] < mGiveHealth)
{
new Health = get_user_health(id)
new gHealth = 100

set_user_health(id, Health + gHealth)
CC_SendMessage(id,"&x04Ti poluchi &x03100 &x04Health")
}
Би трябвало да мога да го взема 3 пъти този бонус


Последно издигане gadinkata от 20 Авг 2020, 01:24

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта