Страница 1 от 1

Как да добавя ability на +reload?

Публикувано на: 22 Май 2020, 14:57
от sf4n
Ако може някой да ми каже как да добавя ability1 към "R"(+reload)
Тоест когато някой натисне "R" да му се пуска ability1

Как да добавя ability на +reload?

Публикувано на: 22 Май 2020, 16:21
от atmax
За bind ли говориш или за плъгин, който да добави ability на това копче? Едит: Глупав въпрос.. Сега видях раздела в който си пуснал темата..

Лист с всички константи (ще ти трябва за бутона) : http://amxmodx.org/api/hlsdk_const#pev- ... ns-values/

Пример за abiility на reload:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>
 
public plugin_init()
{
	register_plugin("Reload Ability","1.0","amxx-bg");
}
 
public client_PreThink(id)
{
	if(entity_get_int(id,EV_INT_BUTTON) & IN_RELOAD)
	{
		// do some ability
	}
}

Как да добавя ability на +reload?

Публикувано на: 22 Май 2020, 16:56
от sf4n
Показва ми тази грешка при компилиране:
error 017: undefined symbol "EV_INT_BUTTON"

Как да добавя ability на +reload?

Публикувано на: 22 Май 2020, 18:45
от atmax
Пробвай да го заместиш с това - EV_INT_button

Как да добавя ability на +reload?

Публикувано на: 22 Май 2020, 18:48
от sf4n
Благодаря, може да локвате.

Как да добавя ability на +reload?

Публикувано на: 22 Май 2020, 22:50
от OciXCrom
Това не е много добър начин. PreThink се извиква 100 пъти в секунда. Ползвай CmdStart.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
	register_forward(FM_CmdStart, "OnCmdStart")
}

public OnCmdStart(id, iUcHandle)
{
	static iButton, iOldButton
	iButton = get_uc(iUcHandle, UC_Buttons)
	iOldButton = pev(id, pev_oldbuttons)

	if((iButton & IN_RELOAD) && !(iOldButton & IN_RELOAD))
	{
		// do something...
	}
}