-Защита от "Ultimate" който не попада в слота за покупки.
1. Отваряте "items.h"
2.Намирате
Код за потвърждение: Избери целия код
// Items Variables
Код за потвърждение: Избери целия код
#define NECKLACE_NUM_VIP 3 // Колко защити да получават играчите
new g_iNecklaceNumVip[33];
5. Намирате
Код за потвърждение: Избери целия код
// Reset charges!
Код за потвърждение: Избери целия код
g_iNecklaceNumVip[id] = 0;
Код за потвърждение: Избери целия код
WC3_PostSpawn( id )
Код за потвърждение: Избери целия код
if (( get_user_flags (id) & ADMIN_LEVEL_H)) // Играча с флаг за достъп
g_iNecklaceNumVip[id] = NECKLACE_NUM_VIP;
10. Намирате
Код за потвърждение: Избери целия код
if ( g_iShopMenuItems[id][ITEM_SLOT_TWO] > ITEM_NONE )
{
ITEM_Remove( id, ITEM_SLOT_TWO, false );
Код за потвърждение: Избери целия код
if ( g_iNecklaceNumVip[id] > 0 && ITEM_Has( id, ITEM_NECKLACE ) == ITEM_NONE)
{
g_iNecklaceNumVip[id] -= CHARGE_DISPOSE;
if ( g_iNecklaceNumVip[id] <= 0 )
g_iNecklaceNumVip[id] = 0;
13. Намирате
Код за потвърждение: Избери целия код
else if ( ITEM_Has( id ITEM_NECKLACE ) > ITEM_NONE)
Код за потвърждение: Избери целия код
else if ( ITEM_Has( id, ITEM_NECKLACE ) > ITEM_NONE || g_iNecklaceNumVip[id] > 0)
Код за потвърждение: Избери целия код
if ( ITEM_Has( id, ITEM_NECKLACE ) > ITEM_NONE)
Код за потвърждение: Избери целия код
if ( ITEM_Has( id, ITEM_NECKLACE ) > ITEM_NONE || g_iNecklaceNumVip[id] > 0)