Търся плъгин за BaseBuilder 6.5

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
1.cfg
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 37
Регистриран на: 21 Фев 2018, 00:35

Търся плъгин за BaseBuilder 6.5

Мнение от 1.cfg » 22 Фев 2018, 22:18

Търся плъгин за BaseBuilder 6.5,който да разполага с команда примерно /team и меню с играчите в сървъра и като натисна на някой от тях да им прати request за отбор т.е само той да може да пипа моите предмети съответно и аз неговите и ако може плъгина да забрани claim-ването от другите играчи

Аватар
DoPe ;]]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 402
Регистриран на: 27 Фев 2017, 22:10
Обратна връзка:

Търся плъгин за BaseBuilder 6.5

Мнение от DoPe ;]] » 22 Фев 2018, 22:23

Аз лично доста време се помъчих докато разбера какво точно имаш предвид, докато други може и да не успеят, нека го преведа: В случая момчето търси плъгин, който забранява от други играчи да пипат вече грабнат предмет, обаче този който е грабнал предмета иска и от други хора да бъде пипано, да напише /team и да си избере играч от списъка, който също да може да му пипа предметите, в случая надали някой ще се занимава толкова много да ти прави това нещо, но кой знае.
The Best Deathrun Server: 79.124.49.91:27019
The Best Respawn Server: 79.124.49.88:27021

Аватар
NiKo.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 41
Регистриран на: 13 Окт 2016, 20:57
Местоположение: Варна
Получена благодарност: 1 път

Търся плъгин за BaseBuilder 6.5

Мнение от NiKo. » 22 Фев 2018, 22:44

Това мисля, че ще ти свърши работа.
Изображение

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Търся плъгин за BaseBuilder 6.5

Мнение от deadlylord » 23 Фев 2018, 00:18

NiKo. написа: 22 Фев 2018, 22:44 Това мисля, че ще ти свърши работа.
Като се пускат плъгини, първо се тестват, този плъгин дори и да има някакъв вид отбори има доста ненужни работи, който пречат на игратга, може да лагва, заради тресенето + трие непипаните предмети при започване на рунда + трие предметите на човека след като умре

Като цяло team отбора е за сървър с autolock, при който двата играча могат да си местят заключените предмети, аз преди бях писал на скриптъри, дори срещу заплащане не се навиха да го направят

Аватар
MF1
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 316
Регистриран на: 12 Окт 2016, 21:15
Местоположение: гр.Варна
Получена благодарност: 12 пъти
Обратна връзка:

Търся плъгин за BaseBuilder 6.5

Мнение от MF1 » 23 Фев 2018, 07:39

deadlylord написа: 23 Фев 2018, 00:18
NiKo. написа: 22 Фев 2018, 22:44 Това мисля, че ще ти свърши работа.
Като се пускат плъгини, първо се тестват, този плъгин дори и да има някакъв вид отбори има доста ненужни работи, който пречат на игратга, може да лагва, заради тресенето + трие непипаните предмети при започване на рунда + трие предметите на човека след като умре

Като цяло team отбора е за сървър с autolock, при който двата играча могат да си местят заключените предмети, аз преди бях писал на скриптъри, дори срещу заплащане не се навиха да го направят
+1
То не е само плъгин, трябва да се върже с главния мод. Като цяло спрете да гледате от останлите сървъри и опитайте да измислите нещо ваше. :)
Join now.
www.MF1-CS.eu ---------------------------- 91.132.63.55:27015 91.132.63.56:27015 ---------------------------- :bg:

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Търся плъгин за BaseBuilder 6.5

Мнение от deadlylord » 23 Фев 2018, 11:04

Като цяло такава функционалност е трябвало да бъде част от оригиналния код и другите неща, който имаме по сървърите, но да не забравяме, че мода има и платена версия, на която има доста подобрения :)

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Търся плъгин за BaseBuilder 6.5

Мнение от TheRedShoko » 23 Фев 2018, 12:30

Като цяло това е мой плъгин, който съм правил за MF1. Не вярвам някой да се навие да го направи - логиката зад него не е малко.

Аватар
1.cfg
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 37
Регистриран на: 21 Фев 2018, 00:35

Търся плъгин за BaseBuilder 6.5

Мнение от 1.cfg » 08 Мар 2018, 22:11

Мисля, че намерих плъгина, но не се отваря командата /team

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <ColorChat> 

#define PLUGIN "[BB]Team"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Z!3L0ny"

new Player_id[ 33 ]
new Player_id_ask[ 33 ]
new Player_id_list[ 33 ][ 20 ]
new Float:Player_velo[ 33 ][ 3 ]
new Player_black[ 33 ]
new SprTeam;
new SprSmoke
new iNumPepole;
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_forward( FM_Touch, "PlayerTouch" )
	register_forward( FM_CmdStart, "CmdStart" )
	register_clcmd( "say /team", "TeamMenu" )
	iNumPepole=6
}
public plugin_natives( ){
	register_native( "bb_get_team_id", "ReturnPlayerId", 1 )
}
public ReturnPlayerId( id )
	return Player_id[ id ]
public plugin_precache( ){
	SprTeam = precache_model("sprites/Team.spr")
	SprSmoke = precache_model("sprites/smoke.spr")
}	
public CmdStart( id ){
	if( !is_user_alive( id ) || !is_user_connected( id ) )
		return FMRES_IGNORED
	if( Player_velo[ id ][ 0 ] != 0.0 || Player_velo[ id ][ 1 ] != 0.0 || Player_velo[ id ][ 2 ] != 0.0 ){
		entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, Player_velo[ id ] )
		Player_velo[ id ][ 0 ] = 0.0
		Player_velo[ id ][ 1 ] = 0.0 
		Player_velo[ id ][ 2 ] = 0.0
	}
	if( !bb_is_build_phase( ) && !bb_is_prep_phase( ) )
		return PLUGIN_CONTINUE
	if( Player_id[ id ] != 0 ){	
		if( get_user_team( id ) == 2 ){
			if( get_user_team( Player_id[ id ] ) != get_user_team( id ) )
				return PLUGIN_CONTINUE
			if( Player_id[ id ] == 0 )
				return PLUGIN_CONTINUE
			static Float:fTime[33];
			new Float:fTimeN = get_gametime();
			if((fTimeN- Float:fTime[id]) >= 0.5){					
				new Float:fOrigin[ 3 ], iOrigin[ 3]
				entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin )
				FVecIVec( fOrigin, iOrigin )
				new Float:fOrigin2[ 3 ], iOrigin2[ 3]
				entity_get_vector( Player_id[ id ], EV_VEC_origin, fOrigin2 )
				FVecIVec( fOrigin2, iOrigin2 )
				message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id )	
				write_byte(TE_BEAMPOINTS)			
				write_coord(iOrigin[0])	// start position
				write_coord(iOrigin[1])
				write_coord(iOrigin[2])
				write_coord(iOrigin2[0])	// end position
				write_coord(iOrigin2[1])
				write_coord(iOrigin2[2])
				write_short(SprSmoke)	// sprite index
				write_byte(0)	// starting frame
				write_byte(0)	// frame rate in 0.1's
				write_byte(1)	// life in 0.1's
				write_byte(4)	// line width in 0.1's
				write_byte(0)	// noise amplitude in 0.01's
				write_byte(255)	// Red
				write_byte(174)	// Gren
				write_byte(204)	// Blue	
				write_byte(250)	// brightness
				write_byte(0)	// scroll speed in 0.1's
				message_end()
				
				message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id )			
				write_byte( TE_PLAYERATTACHMENT )
				write_byte( Player_id[ id ] )             
				write_coord( 40 );   
				write_short( SprTeam )           
				write_short( 5 )                
				message_end( )
				fTime[id] = fTimeN;
				
			}
		}
	}
	return FMRES_IGNORED
}
public PlayerTouch( iEnt, id ){
	if( !is_user_alive( id )  || get_user_team( id ) != 2 )
		return FMRES_IGNORED
		
	new szClass[ 10 ], szTarget[ 7 ]
	entity_get_string(iEnt, EV_SZ_classname, szClass, 9);
	entity_get_string(iEnt, EV_SZ_targetname, szTarget, 6);
	if ( equal(szClass, "func_wall") && !equal(szTarget, "ignore") && !equal(szTarget, "barrier") ){		
		if( bb_is_build_phase( ) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if( entity_get_int( iEnt, EV_INT_iuser4 ) == 0 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if( id == entity_get_int( iEnt, EV_INT_iuser4 ) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if( Player_id[ id ] == entity_get_int( iEnt, EV_INT_iuser4 ) && Player_id[ id ] != 0 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if( has_flag( id, "b" ) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "ScreenFade" ),{0,0,0},id );
		write_short(1<<1 );	// Duration of fadeout
		write_short( 1<<12 );	// Hold time of color
		write_short( 1<<1 );	// Fade type
		write_byte ( 0 );		// Red
		write_byte ( 0 );		// Green
		write_byte ( 0 );		// Blue
		write_byte ( Player_black[ id ] );	// Alpha
		message_end();
		Player_velo[ id ][ 0 ] = random_float( 0.0, 455.0 )
		Player_velo[ id ][ 1 ] = random_float( 0.0, 455.0 )
		Player_velo[ id ][ 2 ] = random_float( 0.0, 355.0 )
		if( Player_black[ id ] < 255 )
			Player_black[ id ] += 20	
	}
	return FMRES_IGNORED
}
public client_connect( id ){
	Player_id[ id ] = 0
}
public client_disconnect( id ){
	if( Player_id[ id ] != 0 ){	
		Player_id[ id ] = 0
		Player_id[ Player_id[ id ] ] = 0
	}
}
public TeamMenu( id ){
	new menu = menu_create( "Opcje:", "TeamMenu_2" )
	new gForm[ 128 ]
	if( Player_id[ id ] == 0 ){
		if( Alive( 4 ) <  iNumPepole ){
			format( gForm, sizeof( gForm ), "Brakuje:\y %d zywych",  iNumPepole-Alive( 4 ) )
			menu_additem( menu, gForm )
		}else menu_additem( menu, "Stworz druzyne" )
	}else{
		new Name[ 33 ]
		if( is_user_connected( Player_id[ id ] ) ) get_user_name( Player_id[ id ], Name, sizeof( Name ) )
		else format( Name, sizeof( Name ), "Brak gracza" )
		format( gForm, sizeof( gForm ), "Opusc druzyne:\y %s", Name )
		menu_additem( menu, gForm )
	}
	menu_display( id, menu, 0 )
}
public TeamMenu_2( id, menu, item ){
	if( item == MENU_EXIT ){
		menu_destroy( menu )
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	switch( item ){
		case 0:{
			if( Player_id[ id ] == 0 ){
				if( Alive( 4 ) >= iNumPepole )
					CreateTeam( id )
			}else{
				if( !bb_is_build_phase( ) ){
					ColorChat( id, TEAM_COLOR, "^x04***^x01 Nie mozesz teraz rozlaczyc druzyny^x04 ***" )	
					return PLUGIN_CONTINUE
				}
				Player_id[ Player_id[ id ] ] = 0
				ColorChat( Player_id[ id ], TEAM_COLOR, "^x04***^x01 Druzyna rozlaczona^x04 ***" )	
				Player_id[ id ] = 0
				ColorChat( id, TEAM_COLOR, "^x04***^x01 Wyszedles z druzyny^x04 ***" )	
			}
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
public CreateTeam( id ){
	new Name[ 33 ]
	new menu = menu_create( "Dodaj czlonka druzyny", "CreateTeam_2" )
	for( new i = 1, d = 0; i <= get_maxplayers( ); i ++ ){
		if( !is_user_connected( i ) ) 
			continue
		if( get_user_team( id ) != get_user_team( i ) )
			continue
		if( i == id )
			continue
		if( Player_id[ i ] != 0 )
			continue
		Player_id_list[ id ][ d++ ] = i
		get_user_name( i, Name, sizeof( Name ) )
		menu_additem( menu, Name )		
	}
	menu_display( id, menu, 0 )
}
public CreateTeam_2( id, menu, item ){
	if( item == MENU_EXIT ){
		menu_destroy( menu )
		return PLUGIN_HANDLED
	}	
	if( Alive( 4 ) >= iNumPepole )
		SendAsk( id, Player_id_list[ id ][ item ] )
	return PLUGIN_HANDLED
}
public SendAsk( id_asker, id ){
	Player_id_ask[ id ] = id_asker 
	new gForm[ 128 ], Name[ 33 ]
	get_user_name( id_asker, Name, sizeof( Name ) )	
	format( gForm, sizeof( gForm ), "Gracz:\w %s\y zaprasza Cie do druzyny", Name )
	new menu = menu_create( gForm, "SendAsk_2" )
	menu_additem( menu, "Przymij" )
	menu_additem( menu, "Odrzuc" )
	menu_display( id, menu, 0 )
}
public SendAsk_2( id, menu, item ){
	if( item == MENU_EXIT ){
		menu_destroy( menu )
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	switch( item ){
		case 0:{
			if( Player_id[ id ] == 0 ){
				if( Alive( 4 ) >=  iNumPepole ){
					new Name[ 33 ]
					get_user_name( id, Name, sizeof( Name ) )
					Player_id[ id ] = Player_id_ask[ id ]
					Player_id[ Player_id_ask[ id ] ] = id
					ColorChat( Player_id_ask[ id ], TEAM_COLOR, "^x04***^x01 Gracz^x03 %s^x01 przyjal zaproszenie^x04 ***", Name )
				}
			}
		}
		case 1:{
			new Name[ 33 ]
			get_user_name( id, Name, sizeof( Name ) )
			ColorChat( Player_id_ask[ id ], TEAM_COLOR, "^x04***^x01 Gracz^x03 %s^x01 nie przyjal zaproszenia^x04 ***", Name )
		}
		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
public Alive( team ){
	new PlayerAlive
	for( new i = 1 ; i <= get_maxplayers(); i ++ )
		if( get_user_team( i ) == team || team == 4 )
			if( is_user_alive( i ) )
				PlayerAlive++
	return PlayerAlive
}

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Търся плъгин за BaseBuilder 6.5

Мнение от deadlylord » 10 Мар 2018, 13:32

Този плъгин просто свързва хората в един отбор, няма никаква функционалност за предметите на хората ... или най-вероятно не е написана както трябва

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта