Преработка на DRZONES

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Преработка на DRZONES

Мнение от deadlylord » 18 Фев 2018, 20:09

viewtopic.php?f=32&t=52

Може ли да се направи плъгина да създава реални обекти с тези настройки

Код за потвърждение: Избери целия код

"targetname" "barrier"
"rendercolor" "0 0 0"
"classname" "func_wall"
Последно промяна от deadlylord на 18 Фев 2018, 21:29, променено общо 1 път.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на JailBreak Football

Мнение от OciXCrom » 18 Фев 2018, 20:55

JailBreak Football? За какво точно ти трябват реални?

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Преработка на DRZONES

Мнение от deadlylord » 18 Фев 2018, 21:38

Бях объркал името на темата ... оправено е!
Трябват ми реални зони, защото когато са нереални, проверката за допир(в друг плъгин), която съм направил не работи.
Заявката, може да изглежда тъпа, но на повечето карти barrier координатите са изместени от реалния предмет и отново плъгина за допир не работи на 100%, просто защото самата зона е изместена. За това смятам да добавя нова зона на правилното място и по-този начин да реша проблема! Ако през реалния предмет няма да може да се минава, ще трябва да се добави проверка за bb_is_build_phase()

И също така, тъй като при моя опит нормалните бариери се развалиха, ще трябва преработения плъгин да трие всички предмети с "targetname" "barrier"

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Преработка на DRZONES

Мнение от TheRedShoko » 19 Фев 2018, 14:34

Дай пак от начало. Това дали може да се засече touch зависи от solid параметрите на обекта. Предполагам, че в bb прави обекта невидим и му задава SOLID_NOT. Кога искаш да засечеш допира?

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Преработка на DRZONES

Мнение от deadlylord » 19 Фев 2018, 18:44

Проверката, която съм направил си работи перфектно, когато предмет попадне в радиуса, който се създава около find_ent_by_tname( -1, "barrier" ) се маха. Но с тези drzones не успях да си направя реални предмети и не работеше.

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Преработка на DRZONES

Мнение от TheRedShoko » 19 Фев 2018, 19:45

Искаш да направиш плъгин, който премахва блоковете около изхода на Т базата, така ли? Ако да, за какво ти е да създаваш обекти?

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Преработка на DRZONES

Мнение от deadlylord » 19 Фев 2018, 20:18

При този метод за създаване на фалшиви бариери, при 2 изхода или не добре направени бариери, фалшивата бариера не съвпада с реалната и хората могат да си запушват. За това реших, че ще бъде по-практично да се добавят ръчно и по този начин да могат да се спре запушването не само на зомби spawn, но и на местата, където хората се раждат + стълбите и буустовете, който позволяват по-лесно достигане на небето.
Да не говорим, че има карти, на който самите бариери могат да се местят и с този плъгин ще се оправи този проблем.

То се е видяло, че аз няма да успея да го направя без бъгове, така че ще напиша, какво точно трябва да прави плгъгина и да се използва от всеки любител на basebuilder мода

1) Трие всички предмети, който са бариери - "targetname" "barrier"
2) Ръчно създаване на бариера - DRZONES
3) При допир на бариерата от func_wall да връща предмета на 0,0 - engfunc( EngFunc_SetOrigin, entity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } )

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Преработка на DRZONES

Мнение от TheRedShoko » 19 Фев 2018, 22:57

Пробвай да прихванеш докосването между DRZone и func_wall и ги рестартирай. Задължително добави проверка дали докосващият обект не е играч, защото при <= 1.8.2 крашва сървъра.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Преработка на DRZONES

Мнение от deadlylord » 19 Фев 2018, 23:52

Като цяло в момента, като докосна бариерата я телепортирам в средата на картата и предметите се reset от новата бариера. Подхода ми е тотално грешен, а и нямам знанията, за да го точно както аз искам, така че ако някой може да отдели време да направи този така желан плъгин за basebuilder, би било уникално!

Аватар
MF1
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 316
Регистриран на: 12 Окт 2016, 21:15
Местоположение: гр.Варна
Получена благодарност: 12 пъти
Обратна връзка:

Преработка на DRZONES

Мнение от MF1 » 20 Фев 2018, 08:52

deadlylord написа: 19 Фев 2018, 23:52 Като цяло в момента, като докосна бариерата я телепортирам в средата на картата и предметите се reset от новата бариера. Подхода ми е тотално грешен, а и нямам знанията, за да го точно както аз искам, така че ако някой може да отдели време да направи този така желан плъгин за basebuilder, би било уникално!
мъчих се и аз с BM плъгин да постигна този ефект - не успях, но ще съм много благодарен ако се направи такъв.. !
Join now.
www.MF1-CS.eu ---------------------------- 91.132.63.55:27015 91.132.63.56:27015 ---------------------------- :bg:

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта