Пренаписване на плъгин за махане на предмети

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Пренаписване на плъгин за махане на предмети

Мнение от deadlylord » 28 Фев 2018, 01:37

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szBarrierClassname[] = "DRZone"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Remove blocking items", "1.0", "TheRedShoko @ AMXX-BG.info")

	new iEnt = -1

	while ( (iEnt = rg_find_ent_by_class(iEnt + 1, g_szBarrierClassname)) > 0)
	{
		SetTouch(iEnt, "BarrierTouched")
	}
}

public BarrierTouched(iEnt, iToucher)
{
	if (!is_entity(iEnt) || !is_entity(iToucher) || is_user_connected(iToucher))
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

	new szClassname[32]
	get_entvar(iToucher, var_classname, szClassname, charsmax(szClassname))

	if (equal(szClassname, "func_wall"))
	{
		set_entvar(iEnt, var_origin, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Както виждате кода е за reapi , но сървъра крашва от него FATAL ERROR (shutting down): NUM_FOR_EDICT: bad pointer

Ще може ли да се пренапише плъгина за 1.8.2 без reapi

Идеята на плъгина е, ако func_wall докосне DRZone функция от плъгина да се активира и да върне func_wall на 0.0 с engfunc( EngFunc_SetOrigin, entity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } )


Последно издигане deadlylord от 28 Фев 2018, 01:37

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта