Страница 1 от 1

set_user_rendering • променя видимостта/цвята на играча

Публикувано на: 11 Окт 2016, 16:49
от OciXCrom
fun.incset_user_rendering(index, fx = kRenderFxNone, r = 0, g = 0, b = 0, render = kRenderNormal, amount = 0)

index: ID-то на играча
fx: ефект
r: червено (от 0 до 255)
g: зелено (от 0 до 255)
b: синьо (от 0 до 255)
render: режим
amount: яркост

Връща: нищо
С тази функция можете да направите играчите невидими, да им добавите glow и подобни ефекти.

Код за потвърждение: Избери целия код

/* FX ефекти */

kRenderNormal = 0, /* src */
kRenderTransColor, /* c*a+dest*(1-a) */
kRenderTransTexture, /* src*a+dest*(1-a) */
kRenderGlow, /* src*a+dest -- No Z buffer checks */
kRenderTransAlpha, /* src*srca+dest*(1-srca) */
kRenderTransAdd, /* src*a+dest */ 

Код за потвърждение: Избери целия код

/* Render режими */

kRenderFxNone = 0,
kRenderFxPulseSlow,
kRenderFxPulseFast,
kRenderFxPulseSlowWide,
kRenderFxPulseFastWide,
kRenderFxFadeSlow,
kRenderFxFadeFast,
kRenderFxSolidSlow,
kRenderFxSolidFast,
kRenderFxStrobeSlow,
kRenderFxStrobeFast,
kRenderFxStrobeFaster,
kRenderFxFlickerSlow,
kRenderFxFlickerFast,
kRenderFxNoDissipation,
kRenderFxDistort, /* Distort/scale/translate flicker */
kRenderFxHologram, /* kRenderFxDistort + distance fade */
kRenderFxDeadPlayer, /* kRenderAmt is the player index */
kRenderFxExplode, /* Scale up really big! */
kRenderFxGlowShell, /* Glowing Shell */
kRenderFxClampMinScale, /* Keep this sprite from getting very small (SPRITES only!) */ 
Примерен плъгин №1: Команди /red, /green, /blue , /invis и /off.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN_NAME "set_user_rendering"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"

new const g_szCommands[][] = {
    "say /red", "cmdRed",
    "say /green", "cmdGreen",
    "say /blue", "cmdBlue",
    "say /invis", "cmdInvis",
    "say /off", "cmdOff"
}

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    
    for(new i; i < sizeof(g_szCommands); i++)
        register_clcmd(g_szCommands[i], g_szCommands[i + 1])
}

public cmdRed(id)
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
    
public cmdGreen(id)
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
    
public cmdBlue(id)
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
    
public cmdInvis(id)
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
    
public cmdOff(id)
    set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)

Re: set_user_rendering • променя видимостта/цвята на играча

Публикувано на: 14 Дек 2016, 11:50
от JustInCase
Ще е хубаво да се преведе какво прави всеки един от ефектите.. ако имаш време.