spawn • преражда играч/entity

Библиотеката съдържа 22 natives и 0 forwards и 0 stocks.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5259
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 73 пъти
Получена благодарност: 538 пъти
Години: 21
Контакти:

spawn • преражда играч/entity

Мнение от OciXCrom TM » 11 окт 2016, 16:53

fun.incspawn(id)

index: ID-то на играча/entity-то

Връща: нищо
Чрез тази функция можете да преродите даден играч/entity.

Примерен плъгин №1: Прераждане чрез командата /respawn.

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN_NAME "spawn"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_clcmd("say /respawn", "cmdRespawn")
}

public cmdRespawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        client_print(id, print_chat, "* Ne mojesh da se prerodish kogato si murtuv!")
    else
        spawn(id)
        
    return PLUGIN_HANDLED
}

Отговори

Върни се в “fun.inc”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост