Страница 1 от 1

spawn • преражда играч/entity

Публикувано на: 11 Окт 2016, 16:53
от OciXCrom
fun.incspawn(id)

index: ID-то на играча/entity-то

Връща: нищо
Чрез тази функция можете да преродите даден играч/entity.

Примерен плъгин №1: Прераждане чрез командата /respawn.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN_NAME "spawn"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_clcmd("say /respawn", "cmdRespawn")
}

public cmdRespawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        client_print(id, print_chat, "* Ne mojesh da se prerodish kogato si jiv!")
    else
        spawn(id)
        
    return PLUGIN_HANDLED
}