[Tirant 6.5 Урок] Как да редактираме/прибавим зомби към текущите

В този раздел можете да намерите полезни кодове и уроци свързани с PAWN скриптинга.
Аватар
opor
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 23
Регистриран на: 09 Окт 2016, 12:01
Се отблагодари: 3 пъти

[Tirant 6.5 Урок] Как да редактираме/прибавим зомби към текущите

Мнение от opor » 16 Окт 2016, 14:42

Урокът е направен и работи само за Basebuilder 6.5 Tirant
1.След като сте изтеглили мода посочен в темата отваряте .rar архива на мода и влизате във: cstrike/addons/amxmodx/scripting/bb_classes65.sma(направете го да се отваря с amxx-studio или някоя друга програма за текстообработка).
2.След като го отворите би трябвало да ви излиза следният код:

Код за потвърждение: Избери целия код

/*================================================================================
	
	-----------------------------------
	-*- [BB] Default Zombie Classes -*-
	-----------------------------------
	
	~~~~~~~~~~~~~~~
	- Description -
	~~~~~~~~~~~~~~~
	
	This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
	into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
	
	All classes have been balanced, but feel free to edit them if
	you are not satisfied.
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL

// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL

// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
#define TANK_ARMOR 200

/*============================================================================*/

new g_zclass_tanker

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
	register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
	
	// Register all classes
	bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
	bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
	bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
	g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
}

#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if (!is_user_alive(id))
		return ;
		
	if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
	{
		give_item(id, "item_assaultsuit");
		cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
	}
}
#endif
2.1 Ето го и инфото за зомбито(аз съм избрал класическото зомби):

Код за потвърждение: Избери целия код

new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" } // Тук пишете името на зомбито
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" } // Тук пишете информация за зомбито,например HP+ Jump++ Speed--
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" } Тук добавяте модела който искате да притежава зомбито,но първо трябва да направите папка в models/player/,в случая аз съм я направил models/player/bb_classic/bb_classic.mdl
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" } // Тук трябва да напишете модела за ръцете на зомбито,трябва да отговаря с името и в models папката,в случая ще стане models/v_bloodyhands
const zclass1_health = 3000 // Тук пишете колко кръв,да има зомбито
const zclass1_speed = 260 // Тук пишете колко Speed,да има зомбито
const Float:zclass1_gravity = 1.0 // Тук пишете колко да му е гравитацията(имайте предвид,че колкото по-ниска е,толкова по на високо скача)
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL // Тук пишете дали зомбито да се използва само за админ(редактирайте това ADMIN_ALL с ADMIN_RESERVATION,сега това зомби ще може да бъде използвано само от админи,които имат флага за допълнителен слот).
Това беше за редакциите на зомбито,сега следва как да прибавим ново зомби към текущите.
3.Новото ви зомби може да го направите,където си искате(може да е първо,последно,второ,трето по номер,няма значение),в случая моето ще бъде след Tanker Zombie,намираме следният ред:

Код за потвърждение: Избери целия код

#define TANK_ARMOR 200
Натискаме след него два пъти enter и би трябвало да ви е ето така ,сега копираме инфото от някое зомби(няма значение от кое и го поставяме там(вижте снимката горе)),в случая аз съм взел информацията от Tanker Zombie,която е:

Код за потвърждение: Избери целия код

new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
Навсякъде където пише:

Код за потвърждение: Избери целия код

const zclass4
го редактирате,с:

Код за потвърждение: Избери целия код

const zclass5
4.Намираме следният ред:

Код за потвърждение: Избери целия код

new g_zclass_tanker
Щракаме един път enter и пишем:

Код за потвърждение: Избери целия код

new g_zclass_"името което сте дали на зомбито"
5.И стигнахме до последната и най-важна стъпка,чрез която зомбито ще се регистрира,намираме следните редове:

Код за потвърждение: Избери целия код

// Register all classes
	bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
	bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
	bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
	g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
5.1 Копираме информацията от g_zclass_tanker(това го заменяте с името,което сте задали на зомбито(вижте стъпка 4)).
5.2 Остана ни само да редактираме:

Код за потвърждение: Избери целия код

zclass4 // В случая избрахме Tanker Zombie,което по номер се води "4"
и редактираме 4 с 5.


Автор: opor
Забранявам споделянето/копирането на урока по други сайтове и форуми.

Аватар
Exticition
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 54
Регистриран на: 04 Авг 2017, 00:15

[Tirant 6.5 Урок] Как да редактираме/прибавим зомби към текущите

Мнение от Exticition » 27 Авг 2017, 22:21

Правя всичко точно и нищо не става,изтривам всичко и пак нищо не става,нещо друго трябва да ли да се направи което не е споменато в урока ?

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Полезни кодове/уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта