Dproto - дали вижда се или не се вижда сървъра ?

В този раздел можете да задавате всякакви въпроси свързани със самата игра или сървъри за нея в случай, че въпросът ви не се отнася за AMXX.
Правила на форума
ВАЖНО

В този раздел се пускат теми само и единствено свързани с играта или сървъри за нея в случай, че темата не се отнася за AMXX. Ако темата ви е свързана с AMXX или плъгини за AMXX, пуснете я в този раздел.
Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Dproto - дали вижда се или не се вижда сървъра ?

Мнение от iv69 » 12 Ное 2018, 15:46

Значи , извинявам се за невежеството си но имам един въпрос за "невиждането или виждането на сървъра" в INTERNET-графата:

-Имам тази версия в момента на DRTOTO : dproto_i386.so v0.9.582 ( сървъра е на ЛИНУКС) ;

-сложил съм файлА в директория : /cstrike/addons/dproto ;

-описан е в /cstrike/addons/metamod/plugins.ini ;

-в папка /cstrike - е файла : dproto.cfg ;

- съдържанието на dproto.cfg е следното( качвам целия текст , ако някой намери пропуска ми да обясни къде е, защото не намирам съръра с нонстеам в графата INTERNET :

Код за потвърждение: Избери целия код

# ========================================================
# 		DPROTO CONFIGURATION
# ========================================================

#
# General rule for modifying this file:
#	DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#


# ========================================================
# 		AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================

# ClientID types (for cid_* options)
#  1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
#  2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
#  3: STEAM_ by IP
#  4: VALVE_ by IP
#  5: Deprecated - client will be rejected
#  6: reserved for future use
#  7: HLTV
#  8: STEAM_ID_LAN
#  9: STEAM_ID_PENDING
#  10: VALVE_ID_LAN
#  11: VALVE_ID_PENDING
#  12: STEAM_666:88:666

# Use these options to set authid's for clients

# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4])
cid_NoSteam47 = 4

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4])
cid_NoSteam48 = 4

# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1

# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9

# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1

# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1

# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1

# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1

# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1

# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1

# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1

# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3

# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1

# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this only if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0

# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1

# SteamEmuCompatMode (0 / 1)
# An analog for eSTEAMATiON's EnforceSteamEmuCompatIDMode option.
# Affects only Old RevEmu and SteamEmu emulators.
SteamEmuCompatMode = 1

# OldEstCompatMode (0 / 1)
# Enables/Disables fix for steamids generated by eST in 0.3.1 version.
# Set this to 1 if you want to make steamids generated by eST as in < 0.3.0 versions.
OldEstCompatMode = 0

# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt = 

# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0

# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (b) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4

# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;

# SC2009_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 0;

# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 0;

# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 0;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 0;

# AVSMP_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 0;

# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 0;

# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 0;

# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 0;


# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!


# ========================================================
# 		ATTACKS SUPRESSION
# ========================================================

# FakePlayers_AntiReconnect (0/1)
# Enables detection of fakeplayers that reconnects quickly (every < 10 seconds)
# before fake players checks have completed.
#   Default is 1 (ON).
FakePlayers_AntiReconnect = 1

# FakePlayers_BanTime (minutes)
# Dproto will ban IP spamming fakeplayers for time (in minutes) specified in this variable
#   Default is 120 minutes.
#   Use 0 for permanent ban.
#   Use negative vaules to disable ban (fake players will only be kicked).
FakePlayers_BanTime = 120

# Exploits_CheckDownloads (0/1)
# Enable checking of requested download files against precached resources.
#   Default is 1 (ON).
Exploits_CheckDownloads = 1

# Exploits_DisableUploads (0/1)
# Disable file uploads (not customizations) to the server.
#   Default is 1 (ON).
Exploits_DisableUploads = 1


# ========================================================
# 		OTHER STUFF
# ========================================================

# LoggingMode:
#   0 = None
#   1 = Console
#   2 = Log Files
#   3 = Both
LoggingMode = 2

# ThreatsLoggingMode (0/1)
# Enable logging of threats details.
#   Default is 0 (OFF).
ThreatsLoggingMode = 0

# DisableNativeAuth (0/1)
# Disables valve/steam auth system.
#   For p.47 Based: Server will not connect to auth servers.
#   For All: Server will not call authorization functions.
# This is a fix for startup freeze for old (p.47) servers.
DisableNativeAuth = 0

# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
#   0 = New style (Source Engine)
#   1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
#   2 = Hybrid mode (Old Style sent first)
#   Default is 0 (Source Engine).
ServerInfoAnswerType = 2

# Game_Name (string)
# Sets game name displayed for clients
# If Game_Name is empty, native game name will be used
Game_Name = 

# Enables fix for proper player id displaying on HLStats server monitoring
# Enable this only if you have HLStats
HLStatsPlayerIdFix = 0

# Enables spreading of user setinfo topcolor and bottomcolor settings.
# Disable this if mod doesn't support coloring of player models.
SpreadUserInfoColors = 1

# ExportVersion (0/1)
# Enables/Disables exporting of dp_version cvar
#   1 = dp_version cvar will be exported to server rules. It will be visible in server monitoring tools (like HLSW)
#   0 = dp_version cvar will not be exported to server rules.
ExportVersion = 1

# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
Може ли съвет, кое и как да настроя( ако пък нещо съм сложил не както и където трябва, да ми обясни...) в cfg-то , така , че да си видя сървъра в графата INTERNET на CS-a с койтоиграя( ако е от значение е пачнат с patch v43 !? Много моля, помагащите да са имали опит с това, а не да дават просто линкове за решение на нещата , защото сега съм настроил всичко според писаното в интерент , но сървъра така и не си го намирам ..., :) , или нещо пропускам , или не подреждам нещата правилно... Просто не знам ???


Благодаря предварително, на всеки който успее да ми помогне наистина !!!

p.s. Когато напиша в конзолата "meta list" ми изписва ето това:
[ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.3-d ini Start ANY
[ 3] dproto_EF RUN - dproto_i386.so v0.9.582 ini Start Never
.....
Така ли трябва да е , и ако е така , защо все пак не излиза сървъра ?????
....

Аватар
smurfavr
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 426
Регистриран на: 06 Окт 2016, 17:55
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Dproto - дали вижда се или не се вижда сървъра ?

Мнение от smurfavr » 12 Ное 2018, 16:02

Добави си сървъра тук http://css.setti.info/ и ще се вижда в нета.

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Dproto - дали вижда се или не се вижда сървъра ?

Мнение от illusion » 12 Ное 2018, 18:32

При мен не се получава като ги добавя.

Код за потвърждение: Избери целия код

[Mon Nov 12 18:32:04 2018]: Verifying 93.123.18.**:**** (93.123.18.**:****)
[Mon Nov 12 18:32:06 2018]: Got KEY for v48 test (hl1) from 93.123.18.**:****
[Mon Nov 12 18:32:06 2018]: Server reply: 9No challenge for your address. 
[Mon Nov 12 18:32:06 2018]: FAIL. Server denied me.

Аватар
smurfavr
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 426
Регистриран на: 06 Окт 2016, 17:55
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Dproto - дали вижда се или не се вижда сървъра ?

Мнение от smurfavr » 12 Ное 2018, 18:59

По някои път системата им се бъгва и е трудно да се добави сървъра. Пробвай през телефона ти да добавиш ип то.

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Dproto - дали вижда се или не се вижда сървъра ?

Мнение от illusion » 12 Ное 2018, 19:03

През телефона същата работа, помня че преди близките няколко месеца пробвах пак и пак същата грешка показваше.

Аватар
smurfavr
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 426
Регистриран на: 06 Окт 2016, 17:55
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Dproto - дали вижда се или не се вижда сървъра ?

Мнение от smurfavr » 12 Ное 2018, 19:06

Пробвай по често и ще стане.И при мен се е получавало така,но с повечко опити се получава.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Dproto - дали вижда се или не се вижда сървъра ?

Мнение от iv69 » 13 Ное 2018, 10:26

smurfavr написа: 12 Ное 2018, 19:06 Пробвай по често и ще стане.И при мен се е получавало така,но с повечко опити се получава.
smurfavr , а иначе всичко ли е правилно направено главно във dproto.cfg ?

Аватар
smurfavr
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 426
Регистриран на: 06 Окт 2016, 17:55
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Dproto - дали вижда се или не се вижда сървъра ?

Мнение от smurfavr » 13 Ное 2018, 11:27

iv69 написа: 13 Ное 2018, 10:26
smurfavr написа: 12 Ное 2018, 19:06 Пробвай по често и ще стане.И при мен се е получавало така,но с повечко опити се получава.
smurfavr , а иначе всичко ли е правилно направено главно във dproto.cfg ?
По добре не може и да бъде. :)

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Dproto - дали вижда се или не се вижда сървъра ?

Мнение от iv69 » 13 Ное 2018, 14:48

smurfavr написа: 13 Ное 2018, 11:27
iv69 написа: 13 Ное 2018, 10:26
smurfavr написа: 12 Ное 2018, 19:06 Пробвай по често и ще стане.И при мен се е получавало така,но с повечко опити се получава.
smurfavr , а иначе всичко ли е правилно направено главно във dproto.cfg ?
По добре не може и да бъде. :)
Благодаря smurfavr , заключвайте , добавих го в посочения сайт ( е поиграх си на няколко пъти , но наакрая наистина се появи... Ако и други от вас го имате този проблем , пробвайте да сидобавите няколко пъти сървъра ...и се съобразете там да нямате плъгин за пренасочване или факеклиент..и ще ви се получи ...

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ и въпроси / Поддръжка”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта