Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Дискусии и проблеми свързани с Linux.
Потребителски аватар

delirium LoveMe
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 21
Регистриран: 15 окт 2016, 16:15
Местоположение: Dorado
Получена благодарност: 11 пъти
Контакти:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от delirium LoveMe » 17 окт 2018, 16:35

hackera457 написа:
15 сеп 2018, 23:26
delirium написа:
15 сеп 2018, 10:35
Marinovv написа:
12 сеп 2018, 11:32
Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.

Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Пробвай да нагласиш честотата на 100HZ, вместо на 1000HZ.
Timer Frequency --> (1000 HZ)
Timer Frequency --> (100 HZ)
Той има предвид, че има някаква оптимизация в сравнение с преди
Както казах всичко зависи от машината, на която се хоства и за какво ще се ползва освен за хост
Аз имах предвид, че на 100Hz може и да усети още по-голяма оптимизация.

Потребителски аватар

Автор на темата
hackera457 Охрана
Модератор
Модератор
Мнения: 457
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 35 пъти
Години: 24
Контакти:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от hackera457 Охрана » 17 окт 2018, 16:45

delirium написа:
17 окт 2018, 16:35
Аз имах предвид, че на 100Hz може и да усети още по-голяма оптимизация.
Защо така смяташ, тествал ли си го
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

delirium LoveMe
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 21
Регистриран: 15 окт 2016, 16:15
Местоположение: Dorado
Получена благодарност: 11 пъти
Контакти:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от delirium LoveMe » 17 окт 2018, 17:46

Да. Зависи и от процесора, но може да се усети спад на CPU time на 1000FPS сървър.

Потребителски аватар

aBlack P4M's
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 76
Регистриран: 14 авг 2018, 01:10
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 12 пъти

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от aBlack P4M's » 22 ное 2018, 01:27

Интересно ми ее
Например:
Наемаме VPS за хостване на сървър(и), при VPS може ли да се направи такава компилацията на ядрото или ядрата ? Просто от любопитство питам...

Потребителски аватар

Автор на темата
hackera457 Охрана
Модератор
Модератор
Мнения: 457
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 35 пъти
Години: 24
Контакти:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от hackera457 Охрана » 23 ное 2018, 23:46

aBlack написа:
22 ное 2018, 01:27
Интересно ми ее
Например:
Наемаме VPS за хостване на сървър(и), при VPS може ли да се направи такава компилацията на ядрото или ядрата ? Просто от любопитство питам...
Би трябвало да може, все пак на теб ти предоставят виртуална машина с Linux да правиш каквото пожелаеш с нея. Много зависи от хостинг компанията, но повечето български хостинги предлагащи подобна услуга би трябвало да ти предоставят пълен достъп до машината в това число и да компилираш Linux ядро естествено през SSH
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Отговори

Върни се в “Linux”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост